We hebben een aantal aanbieders voor Gassin voor je op een rij gezet:

vakanties Gassin

We hebben een aantal aanbieders voor Gassin voor je op een rij gezet:

Reviews over Gassin

Het was er echt fantastisch, we komen nog een keer

Fam. van Aalst,
    25-1-2019

Genoten van de prachtige omgeving en de enorme rust bij het huis/chalet Le Decide. Na een actieve dag op het strand is het altijd weer lekker om even te ontspannen in de fantastisch tuin op en rond het chalet.

De slaapkamers zijn niet groot maar zijn wel goed ingericht veel kasten om onze spullen in op te ruimen.

De slaapkamers zijn niet ruim maar wel keurig netjes de bedden zijn heerlijk. Lekker even ontspannen in de prachtige tuin, op het terras of in de woonkamer.

Je loopt vanaf het chalet zo even een rondje door de wijk.

Kort om een heerlijke week gehad in Gassin. Zo’n mooie plek, gezellig, goed verzorgd, met heerlijk eten in de buurt, tips voor leuke activiteiten in de omgeving (wandelen, dorpjes, naar verschillende stranden en lekker naar de markt) en de fantastische locatie. Maar ook in en om het huis is het fijn.

Hier komen we zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar!

Guido Strijker,
    20-1-2019

Het huisje is mooi gelegen op Parc Oasis.

De stranden en St Tropez zijn binnen 15 minuten te bereiken.

Het huisje is erg luxe en compleet ingericht en is goed onderhouden. Meerdere gezellige zitjes in de zon of in de schaduw. Prima contact met de verhuurder die ons op afstand prima heeft geholpen. Hij doet er alles aan om de klant tevreden te stellen, chapeau!

‘ Het is bijna zo luxe als thuis!’

Gereisd met vrienden in maart 2018

Barry van gendt,
    5-1-2019

Is een supper mooi huisje .

en een supper mooie leuke omgeving .

Gereisd met vrienden in september 2018

Perfect

Nils,
    18-11-2018

Perfecte lokatie voor strand & St Tropez en legio geweldige restaurants en wijn-estates in straal van 5 km in omliggende dorpen

Gereisd met partner in september 2018

prachtig chalet met alles er op en der aan!!

Stanly Winter,
    23-8-2018

Dat het een rustige buurt is, dat is een voordeel maar kan ook weer een nadeel zijn.

Er is verder buiten het chalet niks te doen, overigens is er bij chalet alles aanwezig ook voor kleine kinderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Gassin scoort een 8,1 uit 10, op basis van 40 reviews