We hebben een aantal aanbieders voor Gap voor je op een rij gezet:

vakanties Gap

We hebben een aantal aanbieders voor Gap voor je op een rij gezet:

Reviews over Gap

Leuke camping in mooie omgeving

Franciskaatje,
    28-12-2018

Wij verbleven met gezin met drie kinderen (7, 10 en 16 jr. oud). Onze eerste indruk was dat het een camping met vergane glorie betrof, sanitair gebouwen kunnen namelijk wel een opfrisbeurt gebruiken. Eigenaren zijn erg vriendelijk en bereid om storingen snel te verhelpen. Veel vaste gasten die jaarlijks terug komen. Voor kinderen is er veel animatie, ook worden er mooie bergwandelingen georganiseerd vanaf de camping. Stadje Gap is leuk en service om hier met de bus vanaf de camping naar toe te kunnen is echt geweldig. Hier hebben we veel gebruik van gemaakt.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fijne camping met prima beheerders.

Jan-Willem,
    4-9-2018

Fijne familiecamping langs een ietwat drukke weg. Er is veel te beleven op deze camping. animatie voor jong en oud. Er is een fijn zwembad met 2 leuke glijbanen Plekken zijn ruim maar niet overal vlak. Sanitair kan beter. Er zijn voldoende wc's en douches maar wat meer schoonmaken is gewenst. Warm water was er altijd wel. Bij de douches was het goed en bij de afwas was het zelfs gloeien heet. De camping heeft een behoorlijk uitgebreid animatieprogramma voor jong en oud. O.a. mooie bergwandelingen onder begeleiding van een gids. Veel vertier voor de kinderen tot een jaar of 12. Daarna wat minder. De camping ligt vlak bij de stad Gap. Gap is een leuke stad met een mooi, gezellig oud centrum. 's Nachts was het niet altijd rustig op de camping. de slagboom van de camping staat altijd open waardoor er altijd wel tot in de kleine uurtjes wat auto's over de camping reden.

Alpes Dauphine ligt in een werkelijk schitterende omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima!

Ghorys,
    31-8-2018

Adembenemende omgeving rond om Gap. De camping is prima maar heeft wat aandachtspunten. Wij hadden geboekt via een touroperator en kregen een chalet met 3 slaapkamers toegewezen in eigendom van de camping. Dit was niet duidelijk van te voren. Echter waren de chalets met 3 slaapkamers net gerenoveerd en prima in orde. Het zwembad en glijbanen zijn erg leuk. Onze kinderen nog jong hebben zich prima vermaakt. De speeltuin voldeed ook. Heb je oudere kinderen dan is het vertier wellicht iets te weinig. Ga je met eigen kampeerspullen verwacht dan niet te veel van het sanitair. Het voldoet maar houdt niet over (WC rol onder de arm). Wat wij iets minder vonden was de opstelling van de huur accomodaties. Door hoogte verschil (logisch in de Alpen) en de opstelling heb je veel privacy maar is het lastig contact maken. Verder een rustige camping, aardig personeel, horeca, klein winkeltje, schitterend gebied! Wij hebben een prima vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping

Monique,
    19-8-2018

Mooie camping. Ruime plaatsen. Snelle service toen we geen warm water meer hadden tot 2x toe.

Gereisd anders in augustus 2018

Frédéric,