Camping La Baume/La Palmeraiesterstersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Fréjus

7.1Goed

• 6.7Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Baume/La Palmeraie voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Meerdere zwembaden vind je op camping La Baume La Palmeraie Fréjus. Offline je vakantie vieren gaat hier makkelijk, want je moet betalen voor de WiFi. De drukte is meteen te merken door de rijdende auto’s op de camping en de aangrenzende snelweg. Ontsnap aan de drukte en ontspan bij de stranden van Fréjus, Sainte-Maxime en Saint-Raphaël.

595 reviews over Camping La Baume/La Palmeraie

• 2019
    4Gezin met 2 kinderen20-09-2019

Helaas niet voor herhaling vatbaar.

Minpunt:

Camping viel tegen. We gingen hier heen met onze 2 zoontjes van 2 jaar en een van 5 maanden. We hadden 2 campingbedjes besteld, badje, potje en verschoonkussen. Helaas was een campingbedje op en zaten in beiden geen matrasjes (moesten we in de supermarkt bijkopen) het potje, badje en verschoonkussen was op... oftewel hiermee moesten we het doen en konden onze baby van 5 maanden niet in bad doen en onze zoon van 2 stond zijn zindelijkheidstraining stop want we hadden geen potje. Erg jammer... er werd hier niets mee gedaan en meerdere keren die week op teruggekomen. Helaas geen gehoor. Verder maar 2 keer kinderdisco van 20 minuten en stond 30 minuten voor. Lamp in stacaravan was kapot en het was een eindje lopen naar alle activiteiten en faciliteiten.

Postitief: Het kinderbadje was erg leuk voor de kinderen! Hier konden ze zich hele dagen in vermaken!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9‘t Lam20-09-2019

Heerlijke vakantie gehad in mooi chalet

2 heerlijke weken vakantie gehad in sept ‘19. We zaten in een heel mooie stacaravan gehuurd bij de camping zelf (Acacia). Was heel schoon en heeft een mooi groot terras met goede stoelen en tafel en 2 zonnebedjes. Deze chalets staat op het Palmereie gedeelte, vlakbij het zwembad. Wij gingen meestal bij La Baune zwemmen, daar zijn veel zwembaden (waaronder 1 verwarmd en een binnenbad). Ook is er een mooi kinderbed aanwezig (mn voor peuters en kleuters) met leuke glijbanen. Camping ligt vlak langs de snelweg. Wij hadden daar geen last van, maar op sommige gedeelten hoor je de snelweg erg goed. Als je kampeert, zou ik een plek vragen niet langs de ‘hoofdweg’ op de camping, daar werd hard gereden. Op de camping 80% stacaravans. Restaurant La Palmereie niet duur en lekker eten. Naar het strand gingen wij bij St Aygulf (dichtbij parkeren). Verder o.a. dag Gorges du Verdon gedaan, aanrader!!

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 7Dw31-08-2019

Fijne camping op camping la baume.

Mooie camping met ruime zwembaden en ligbedjes, zwembaden elke dag zeer proper en aangenaam om in te zwemmen. Caravan avant die we hadden was wel in orde maar toch wat mankementjes hier en daar, veel ontbrekend keukenmateriaal en vuile vaatwas bij aankomst, niet prettig als je bij aankomst al meteen moet beginnen kuisen en aan touroperator moet gaan vragen om een aantal dingen in orde te brengen, ze helpen je wel zo snel mogelijk maar sommige dingen moet je 4 maal gaan vragen omdat je geen licht hebt in de badkamer, dat ledverlichting kon niet worden vervangen omdat er 10 jaar fabrieksgarantie op was en het nog maar 1 jaar oud was dus 11 dagen in de donkere douchen met de deur open om toch iets ligt te hebben,. Camping ligt ook vlak aan de snelweg datje wel goed hoord, maar zeker een leuke vakantie gehad op camping la baume.

• 7Ellen18-08-2019

Erg grote, maar helaas verouderde camping

Hebben 2 weken op deze camping gestaan. Wij hadden een grote staanplaats, helaas een onhandige boom midden op het plekje, maar paste precies. Niet alle plaatsen zijn groot, dus geef de juiste afmetingen door!

De camping is erg groot en ook verouderd, geen 5 sterren meer waard. Het zwembad aan de camping kant is groot en leuk, maar ook verouderd. Het sanitair is groot, toiletpapier aanwezig, helaas geen zeep en ook geen toilet brillen. Ondanks overdag veel schoonmaak, was het sanitair veelal niet schoon, maar dit komt echt door camping gasten zelf (mensen zijn af en toe echt varkens).

Animatie is er volop, voor iedereen wat wils, vooral voor de Fransen. Alles is dan ook in het Frans.

Er zijn meerdere winkels op de camping, deze waren wat prijzig, maar wel prima. Pizza's zijn echt heerlijk, friet daarentegen niet (heel slap en smakeloos).

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Dabragij12-08-2019

Tegenvaller, zeker nooit meer

Erg grote en drukke camping. Ons inziens te druk en onpersoonlijk. Grote weg door de camping werd dag en nacht veel door auto’s bereden. Volgend bewaking niet mogelijk, echter meerdere keren in de nacht wakker geworden van auto’s langs onze plek. Gemeld, maar werd afgewimpeld door onvriendelijke bewakers. Salade die we bij snackbar kochten had slappe sla en bischimmelde tomaten. Toen we hiermee terug kwamen werden we min of meer uitgelachen en werd er provocerend van de sla gegeten door een medewerker. Zwembaden groot, maar vooral die van la Baume zeer sterk verouderd, betonnen glijbanen die zeer deden met glijden, afgebrokkelde tegels. Slippers werden er dagelijks gestolen (helaas ook een paar van ons) niet laten staan dus! Sanitair sterk verouderd en ruim een week rioollucht (geur zat ook ah water, dus fris douchen was t zeker niet). 1 voetbalveldje bij la Palmeraie waarvan de verlichting niet aan ging. Geen leuke animatie.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Chantal12-08-2019

Grote camping met mooie zwembaden.

Grote gevarieerde camping, mooie maar ook minder verzorgde gedeeltes. Zwembaden fantastisch, bedjes beleid aanwezig! Maar handdoekje leggen en bedjes bezet houden ook hier helaas. Wij verbleven in de Azure (595) van een touroperator. Schoonmaak kon beter, buiten op veranda " geen overkapping" maar vieze parasol en idem dito tafel en Bbq, jammer bij deze nieuwe accommodatie. Schaduwdoeken moeten spannen i.v.m. vallende dennennaalden en hars!. Geen gebruik gemaakt van restaurant en kinderanimatie. Wij hadden zo goed als geen internet, ook niet na aankoop wifikaart. Omgeving is prachtig en genoeg te doen, op de camping ook.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7D11-08-2019

leuk voor 1 keer

camping aan drukke snelweg, die je op bepaalde plekken dag en nacht hoort, tent gehuurd bij touroperator, we moesten eerst alles schoonmaken en afwassen zwembaden zijn groot en netjes, winkeltjes ook. veel te zien in de omgeving.

• 6Staat v/h sanitair

• 7Saskia08-08-2019

Prima

Grote camping, mooie camping. Lang gerekt. Kleine supermarkt met alle nodige dingen. Drie vierde verhuur. Stacaravan was niet zo schoon. Mooie zwembaden. Glijbanen ook leuk. Kan mij voorstellen dat je last hebt van lawaai als je op de camping staat of aan de hoofdweg zit. WiFi op de camping zeer goed. €30 voor 3 devices voor 1 week. Stacaravan touroperator heeft fijn schaduwdoek. Stacaravan van andere touroperator parasol, maar wel een veranda die afgesloten kan worden. Camping ligt aan de a8. 25 min rijden naar zowel St. Raphael als Fréjus.

• 8Julie30-07-2019

Leuk maar toch niet meer op deze camping

Mooie camping maar de plaatsen zijn erg klein. De kinderanimatie van de touroperator zelf voor oudere kids (mijn zoon is 13) stelt niet veel voor, amper 1u per dag. En aan de camping animatie zelf mocht hij niet deelnemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Heidi30-07-2019

Leuk voor 1 keer.

Mooie camping. De plaatsen van de stacaravan zijn niet erg groot. Wij hadden toevallig een grote plek (749). Bij aankomst moest ik de caravan eerst zelf nog een keer schoonmaken. Wij moesten ook alles afwassen (caravan van touroperator). Er is geen stiltebeleid op de camping. Auto's mogen's nachts ook rijden. Er zijn meerdere mooie zwembaden met glijbanen, echter heb je kinderen met zwembandjes om (dus zonder zwemdiploma) die mogen niet van de glijbanen! Ook niet samen met een volwassene. Daarentegen is er wel een leuke kinderspeelplaats met water. (Ruwe bodem dus voorzichtig). Ook is er maar 1 parasol aanwezig op het zwembad waar 3 ligbedjes schaduw van kunnen krijgen. Dat vind ik een kwalijke zaak. Ik had stoelparasols mee die ik aan het ligbed kon vastmaken. Het eten op de camping is prima. Camping is aan renovatie toe, voorzieningen zijn al wat verouderd. Al met al een leuke vakantie gehad met 2 jongens van 7 en 9.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

35 tips over Camping La Baume/La Palmeraie

• fam van Campenhout, 30-05-2014

In het hoogseizoen heeft San Raphael elke avond tot 2:00 een markt langs de gehele boulevard. Monaco, Cannes, Nice, Saint Tropez, Port-Grimeaud zijn allemaal zeker de moeite waard maar een bezoekje aan Eze is heel bijzonder! Het binnenland in voor Grace, Du Verdon enz Kortom je hoeft je hier niet te vervelen.

• Sanae Mabrouk, 31-08-2013

Ga boodschappen doen buiten de camping voor de lekkere franse kazen, het winkeltje kan je weinig aanbieden. Uiteten in Frejus en Saint Rafael is een aanrader. De omgeving bezoeken is zeker heel waard.

• Carmen, 04-08-2012

Monaco, St. Tropez en vlakbij het strand van Pampelonne. De rijken liggen hier voor de kust en gaan heel decadent met helikopter van schip naar vasteland. Leuk om te zien! Het strand is hier ook erg mooi.

43 vragen over Camping La Baume/La Palmeraie

• Edwin, 10-06-2018

Bbq

Ik las dat een BBQ niet gebruikt mag wordenbij de caravan. Mag een skottelbaai wel.

• margreet, 12-12-2016

plaats?

wij willen graag naar camping La Baume deze zomer heeft iemand tips wat een goede plek is voor onze eigen caravan? wij hebben een vrij grote caravan...(7.5*2.5) met voortent en luifel

• Rob, 28-07-2016

Barbeque toegestaan/aanwezig ?

Hallo, wij gaan volgende week naar La Baume en we hebben een 6 pers huisje gehuurd. Weet iemand of bij die huisjes ook BBQ's toegestaan zijn (en wat voor type). Alvast bedankt !

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 km
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages