Camping La Baume/La Palmeraie

KinderhotelWeer vandaag20°12°
Camping La Baume/La Palmeraie
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor La Baume/La Palmeraie voor je op een rij gezet:

483 reviews over Camping La Baume/La Palmeraie in het Nederlands

Prachtige nette camping met meerdere zwembaden waaronder een fantastisch leuk peuterbad. Het ziet er allemaal keurig verzorgd uit. Tip: boek een stacaravan via Engelse verhuurder. Veel mooier, luxer en ruimer dan wat er op de Nederlandse markt wordt aangeboden. De eigenaresse regelt alles keurig en aan de kleinste dingen is gedacht, bij aankomst was zelfs de koelkast gevuld met frisdrank, wijn en ijsjes. Echt super en qua prijs goedkoper dan wat door de Nederlandse verhuurders wordt aangeboden.

Mooie groene camping met veel faciliteiten

Martin
6-10-2018

Heerlijke camping met mooie zwembaden. Alle faciliteiten die je nodig hebt waren aanwezig. Leuke plaats/omgeving.

Enkel bij verkeerde wind hoorde je de snelweg behoorlijk.

Prima verblijf, behalve de bedden

Renate Geertsma
13-9-2018

In september een week in een stacaravan verbleven. Mooie stacaravan, echter was de caravan niet heel schoon bij aankomst. Het bed was helaas te kort voor mijn man van 2 meter lang, maar dit wisten we van te voren. Echter hebben we heel slecht geslapen door rug en nek pijn. Dit werd veroorzaakt door de veringen van het matras die erg hard waren en voelbaar waren. Dit aangegeven, maar hier konden ze niks aan doen. Hierom meerdere matrassen en dekbedden op elkaar gestapeld, wat helaas geen succes was.

Camping is mooi aangelegd en de zwembaden zijn ook mooi. Helaas was er rond 11:00 uur al geen bedje meer beschikbaar bij het zwembad. Hierom zijn wij dagelijks naar het strand gegaan in Frejus en in Sainte Maxime.

De snelweg is goed hoorbaar op de camping, maar hier hebben wij ons verder niet aan gestoord.

Al met al een fijne vakantie gehad. Mochten we hier weer naartoe gaan, dan nemen we een luchtbed of eigen matras mee...

Canvas Holidays

Tweede keer op deze camping 3 jaar geleden in stacaravan van de camping zelf dit was top!

Nu met tent zijn mooie grote plekken met veel bomen dus schaduw.

Recensie over geluid van de snelweg kan ik beamen echter heb ik dit persoonlijk niet storend kunnen vinden (plek 92 ).

Zwembad en winkels zijn bovengemiddeld dus prima in orde.

Sanitair zeer slecht zitten nu in het naseizoen met een bezetting van maximaal 20% waarbij rond 18:00 uur het warmwater al op is laat staan in het hoogseizoen!

Overig: geen wc brillen. Geen zeep om je handen te wassen. Geen stop voor de wasbak met afwassen. Geen droogrekken. Open douchewater afvoer dus stank. Slechte schoonmaak

Kortom wij vonden het sanitair zeer slecht.

Dit maakt voor ons duidelijk dat de focus op stacaravans ligt want daar word het geld verdiend!!

5 sterren camping absoluut maar niet voor de campeerder! !!

Mooie camping met div zwembaden jmr van hardrijden

Mark Schreurs
4-9-2018

Prima naar onze zin gehad op de camping, zou zeker nog een keer terug willen maar aantal zaken vielen ons wel op.

Er wordt door de meeste mensen niet echt rustig gereden op de camping ook niet door het personeel. Bij ons werkte de douche niet echt goed was bijna niet af te stellen en was het huisje niet goed schoongemaakt. het leek er op of ze met de dweil eerst de vloer hadden gedaan en daarna de spiegels bijv. Achteraf lag de camping iets verder van het starnd als dat we gehoopt hadden, maar dat is onze eigen keuze geweest. Winkeltje is met aantal producten aan de prijzige kant.

Genoeg zwembaden met beide locaties bij elkaar, alleen vrij weinig bedjes en/of schaduw. Er wordt vermeld dat de handdoeken worden verwijderd van bedjes die al langere tijd/of helemaal niet gebruikt worden maar dat gebeurd zeker niet, helaas. ondnaks dat de camping vlak naast de snelweg ligt hebben wij er geen last van gehad in de stacaravan.

Niet nog eens

Vakantie ganger
21-8-2018

We hadden een 3 kamer villa bastidon geboekt, wat eigenlijk de naam villa niet dragen mag, simpel rijtjeshuis is een betere benaming. Het huisje was op zich prima echter zaten er geen 4 maar 2 kookpitten in, gelukkig had ik de grillplaat meegenomen. Op de website van de touroperator stond Nederlandstalige animatie, nou dat was dus absoluut niet zo, alles is enkel in het Frans. Dagtrips of excursies zijn er niet te boeken. Zwembad is prima maar de betonnen glijbanen zijn niet meer van deze tijd. In de avond erg rumoerig, auto's rijden gerust om 24.00 nog met de radio aan langs je huisje. In een half uur, 9 auto's gehoord toen het raam maar gesloten. Bij het zwembad is een aparte rook hoek, maar bij de ingang heb ik verschillende mensen zien blowen, waar niets van gezegd wordt. Er zijn ca 28 ligbedden gereserveerd voor de mensen die een echte villa hure, deze zijn vrijwel altijd leeg en mogen niet gebruikt worden door de andere gasten. Medewerkers bij de receptie zijn vriendelijk. Eerder inchecken was geen probleem 13.00 ipv 16.00. Wifi is erg slecht 50 euro betaald voor 2 weken op 3 apparaten. Meestal had 1 apparaat wifi en de andere 2 heel slecht. Auto's rijden 24 uur rond op het park en dan ook nog veel te hard. Niet handig als je wilt slapen met raam open, in een half uur 9 auto's voorbij komen.

Uiteindelijk wel leuke vakantie gehad omdat we veel zelf ondernomen hebben en elke dag uitstapjes gemaakt hebben.

Voor ons volgend jaar een andere camping.

Niet meer

Nathalie
20-8-2018

Slecht onderhouden vies park... rommel op de grond, onvriendelijk personeel, restaurant leek meer op een sportkantine. Totaal geen goede prijs kwaliteit verhouding

Ontspannen verblijf in het groen

Karolien Verstraeten
20-8-2018

+ ligging, netheid van de bungalow en het domein, winkeltje met voedingswaren, beschikbaarheid van personeel bij vragen

- wifi, elektriciteit (als je de oven gebruikte viel de elektriciteit uit van 2 bungalows), aantal ligstoelen aan het zwembad, snackbar

1 min punt animatie

Peter
19-8-2018

Mooie camping. Heerlijke zwembaden. Eten prima, maar jammer dat alles mbt animatie volledig Frans georiënteerd is en dus voor niet Frans sprekende mensen niet te volgen. Ook is er slechts 1 a 2 keer in de week kinderdisco voor de kleintjes. Als ze hier nog wat aandacht aan zouden schenken zou het helemaal perfect zijn. Omgeving is namelijk ook zeker de moeite waard

Aardig, maar volgende keer andere bungalow

Fam. D.
12-8-2018

Ruim opgezette camping en goede faciliteiten. Diverse zwembaden, erg leuk voor kinderen. Animatieprogramma vooral gericht op Franse gasten.

Telleurstellend was de gedateerde en slecht schoongemaakte bungalow (7-pers, geboekt via touroperator). Vreemd, dat er zo'n groot kwaliteitverschil in verhuurde bungalows zit.

Wifi-verbinding was duur en van beroerde kwaliteit.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Baume/La Palmeraie in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Baume/La Palmeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.