Géén boekingskosten

Camping La Baume/La Palmeraie

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurFréjus

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Baume/La Palmeraie voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 594 reviews

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Meerdere zwembaden vind je op camping La Baume La Palmeraie Fréjus. Offline je vakantie vieren gaat hier makkelijk, want je moet betalen voor de WiFi. De drukte is meteen te merken door de rijdende auto’s op de camping en de aangrenzende snelweg. Ontsnap aan de drukte en ontspan bij de stranden van Fréjus, Sainte-Maxime en Saint-Raphaël.

614 Reviews over La Baume/La Palmeraie

• 1Joery29-05-2022

ROBBED BY STAFF OF EUROCAMP

ROBBED BY STAFF EUROCAMP

We forgot our bag in the mobile home with an I-PAD in it. In the evening we called eurocamp to check if the bag is still there, and we got confirmation that he is still there. We actually had the tracking enabled so we knew he was still there.

They said they kept it securely locked so we were comfortable. Indeed, we saw that the bag was moved to the office of EUROCAMP. We drive the next morning 4 hours back to La Baume Frejus to pick up the bag and we get suddenly notified that the I-pad moves from La Baume to a local McDonalds and then to Nice Etc. The only people had access to the securely locked room were the people of EUROCAMP.

DO NOT TRUST THESE PEOPLE, THEY TOLD US IT WAS SAFE AND THEN YOU GET YOU ROBBED BY THESE PEOPLE.

I hope they can get the BAD EMPLOYER out there because we know not everyone is like this.

ROBBED BY STAFF EUROCAMP

We forgot our bag in the mobile home with an I-PAD in it. In

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Kim07-05-2022

Prachtig aangelegde zwembaden, verwarmd in mei

In meivakantie verbleven van 29 april tm 7 mei, hele levendige camping. Veel NL, drukbezet. Leuke animatie (Frans helaas met 80% NL bezetting), leuke winkeltjes, lekker stokbrood in de ochtend en 1 afhaal restaurant en 1 restaurant dat in de avond open is en prachtige zwembaden/begroeiing. In de zomer gaan wij met eigen caravan op kleine campings maar voor meivakantie echt aanrader. Verwarmd zwembad, leuke glijbanen (vernieuwd dit jaar), binnenbad. Wij hadden 7 dagen prachtig weer, 2 dagen bewolkt maar zijn we op pad gegaan, veel te doen in omgeving. Mobile home via camping geboekt, geen last van snelweg geluid. De staanplaatsen waren niet veel bezet, enkele landgenoten maar liggen vooraan op de camping met beschutting. Voor zomer te massaal voor ons maar meivakantie enorme aanrader met kids, jonge maar ook voor tieners. Zijn veel NL gezinnen die komen er jaarlijks terug.

• 6Staat v/h sanitair
  • 6Chantal07-05-2022

Geluid van snelweg geen probleem? Dan doen!

Wat een grote camping. Hij is mooi maar je hebt de hele dag door het geluid van de snelweg. In de nacht werd ik er wakker van terwijl in de stacaravan alles dicht was. Overdag heb ik met oordoppen op de veranda zitten lezen om zo rust te ervaren. Hier moet je tegen kunnen. Onze stacaravan stond in het midden van de camping aan de doorgaande route en daar werd ondanks de vele drempels hard gereden door personeel een bezoekers. Wij hadden een aspect caravan van allcamps/ eurocamp. Deze was goed maar stond verkeerd, druk, nummer 685. In de zijstraatjes sta je rustiger maar krapper. De camping heeft veel schaduw, zwembaden zijn super, veel mooie glijbanen, wel denk ik dat er in het hoogseizoen te weinig bedjes zullen zijn en deze staan vast, dus als er ergens een leeg is dan kun je niet schuiven. Onze zoon van 12 was ook erg tevreden over de sportfaciliteiten. Voetballen met velen tegelijk verliep goed. Er zijn 4 tafeltennistafels.

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 7Lobke05-05-2022

Leuk in het voorseizoen.

+punten: Zwembad, mooie plekken in het bos, vriendelijk personeel, veel faciliteiten.- punten: Je hoort de snelweg goed, handdoekje leggen bij het zwembad (s middags moeilijk een plekje te krijgen) - maar 1 bad verwarmd -strakke zwembroekjes aan.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Ilse01-05-2022

Leuk verblijf meivakantie

Paar nachten gestaan in meivakantie met de camper op doorreis. Er waren vooral gasten voor de stacaravans en aantal kampeerders. Het sanitair was netjes met verwarming! Een tweetal zwembaden zijn verwarmd, erg fijn en leuke glijbanen. Animatie was Frans, wel vreemd aangezien toen wij er waren 75% vd gasten Nederlands was.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7B.18-09-2021

Misschien nog eens

Echt een prachtige camping, midden in een bos. De plekken zijn ruim. Het is afhankelijk van welke stacaravan je zit of je veel privacy hebt of niet (staan ze met de ruggen of juist de deuren naar elkaar). Alleen je hoort echt overal op de camping continu de snelweg. Sommige plekken liggen letterlijk tegen de muur die langs de snelweg gebouwd is aan. De camping heeft ook appartementen en villa's (die laatste zijn echt heel mooi aangelegd, maar liggen ook pal naast de snelweg). Heel fijne en super mooi aangelegde zwembaden. Ook een gezellig terrasje om wat te drinken bij zwembad van La Baume. Aardig personeel. Sanitair (bij de snackbar + bar) te vies voor woorden, de normale gebouwen hebben wij niet gezien. We hadden een mobilhome. Aanvankelijk via Vacanceselect. Prima huisje, maar wat een vreselijke plek aan drukke weg door de camping. Gelukkig had Eurocamp nog een perfecte mobilhome voor ons!! Misschien komen we nog eens terug.

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Bezoeker07-09-2021

Prima, maar geen herhaling.

La baume is een mega camping. Veel ruime plaatsen voor tent/caravan/camper. Zwembaden waren perfect en netjes onderhouden. Het is wel handdoekje leggen waar ik mij mateloos aan stoorde. (geen bedjes meer). Het restaurant op la palmeraie is niet van top kwaliteit. Op het resort is 10 KM per uur de standaard, maar dat wordt genegeerd door zowel personeel als gasten. Je moet heel goed uitkijken voor verkeer dus, anders wordt je voor je sokken gereden. De camping ligt aan de snelweg, daar hadden wij geen last van, maar wel van de camping die er naast lag. Deze had animatie tot omstreeks 0:00 waar je soms letterlijk mee kon zingen. Voor ons geen probleem, wel voor ons kleine kind die hierdoor wakker bleef. Het sanitair op de camping is gedateerd en hier en daar verdient het zeker geen 5 sterren. Achterstallig onderhoud van bijvoorbeeld kapotte tegels en kranen. Al met al een prima vakantie gehad, maar ik kom hier niet meer zo snel terug.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8DenE24-08-2021

Alle gemakken en mooi zwembad

We waren hier met onze kinderen (7 en 8) én en bevriend stel met tieners. Eurocamp was blijkbaar niet in staat hun best te doen ons bij elkaar in de buurt te zetten maar dat staat los van de camping.Camping is groot mede doordat er 2 zijn samengevoegd. Dat vertaald zich oa in 2 plekken met bars en zwembad. Die afwisseling is top. Beide zwembaden zijn super voor jong en oud.Supermarktje prima en er is hier ook een souvenirwinkel. Eten is van verschillende kwaliteit per locatie maar voldoende niveau en keuze voor een camping. Restaurant was wel elke avond vol.Animatie duidelijk gericht op Fransen. Voor de kinderen niet ideaal dus. Wel een leuke show gezien met zang en dans en de medewerkers zijn duidelijk opgeleid daarvoor. Bij de karaoke was het 95% Franse liedjes en Frans presentatie. Anderstalige kinderanimatie met bijv. minidisco mist wel echt.De locatie is verder van het centrum dus het stadje in moet met de auto.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Veen24-08-2021

Mooi, maar niet voor een tweede keer

Een mooie, grote camping met mooie faciliteiten. De zwembaden zijn geweldig, een goed restaurant, supermarkt met eigenlijk alles wat je nodig bent. Een mooie ligging, dichtbij strand/zee en leuke uitstapjes. Monaco is zeker de moeite waard. Wij vonden de camping te groot waardoor je minder snel contact hebt. De animatie is vooral Frans. Ook vonden wij het erg rumoerig op de camping met snel rijdende auto's, schreeuwende jongeren, ook in de nacht. Wij hadden een 6 persoons chalet/caravan met een mooi terras en schaduwdoek. De caravan was echt einde seizoen, niet erg schoon en alles net niet netjes, maar met het heerlijke weer in deze streek...ben je amper binnen. Kortom: een prima vakantie, maar volgend jaar weer iets anders :)

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 2Amanda24-08-2021

Nooit meer

Via de camping zelf geboekt. Cyca stacaravan, slecht onderhouden en vies. Zelfs servies stond vies in de kast. Kapotte koelkast ( na meerdere malen bij de receptie eindelijk vervangen)en vaatwasser Bedden zijn waardeloos, kapotte latten, slechte matrassen. Mentaliteit verschrikkelijk, dit is in Griekenland/spanje en turkije wel anders.... Animatie enkel in het frans Prijzen voor en achter niet hetzelfde Irritante badmeesters die je handdoeken weghalen terwijl je in het water zit en dan zeggen ze dat je niet mag reserveren.......

Voor ons nooit meer.

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsNiet beschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• StoombadBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)

Hygiëne