Camping La Baume/La Palmeraie

Camping La Baume/La Palmeraie

We hebben een aantal aanbieders voor La Baume/La Palmeraie voor je op een rij gezet:

469 reviews over Camping La Baume/La Palmeraie in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

leuk met kinderen

hoensbroek
16-7-2018

het is een leuke camping met mooie stacaravans maar vooral bij de zwembaden is er heel veel achterstallig onderhoud en ook wel gevaarlijk bijvoorbeeld de zwembadranden waar je doorheen zakt , glijbanen die beschadigd zijn , kapotte tegels en gaten in de vloer rondom zwembaden. de gameroom zijn de spullen ook aan vervanging toe.

Camping met vele faciliteiten in een top omgeving!

Linda Bosma
10-7-2018

Gezellige camping met op twee plaatsen fantastische zwembaden, leuke winkeltjes, een gemoedelijk sfeer en beleefd personeel die graag meedenkt. De ligging is iets van de drukte af, maar vanuit hier kun je prachtige uitstapjes maken. Naar de kust, de leuke havens van Fréjus, saint Maxime en saint Rafaël. Een uitstapje naar saint tropez is een belevenis, je kijkt je ogen uit, net als Monaco, wat ook goed te doen is. Een dagje natuur, dan is Du Verdon een aanrader, wij hadden een waterfiets gehuurd en de gehele route gereden. Een aanrader voor iedereen!

Fijn gastvrij ontvangst. Aardige receptie die ook in het voorseizoen 24 uur per dag open is. Winkel prima wel wat duur (uiteraard!).

Snack wel aardig, maar erg duur en niet zo vriendelijk. Voor het zelfde geld kun je ook leuk uit eten. Goed dat weet je wel op zo'n vakantiedorp.

Grote camping, gezellige staanplaatsen voor tent en caravan onder de naaldbomen die zorgen voor veel schaduw. Mooie zwembaden, 4 zwembaden en een binnenbad aan de ene kant van de camping en een mooie zwembad aan de andere zijde. Mooi aangeplant met palmbomen. Wel weinig schaduw. Glijbanen zijn beton en daardoor wel wat onveilig als je het ons vraagt. Kinderbad leuk, maar erg vol gepropt met glijbaantjes etc. Minder overzichtelijk en klein als het druk wordt.

Sanitair was goed, maar capaciteit lijkt te weinig voor als het hoogseizoen begint. Elke week werd het wat viezer en minder vaak schoongemaakt dachten we.

Prima camping waar we vast nog weleens terugkeren.

Prima camping buiten het hoogseizoen om

Manuela
14-6-2018

La Baume is een camping met erg leuke zwembaden! We lagen centraal op het park wat wel erg prettig was. Gelukkig geen last van gehoor van de snelweg, daar waren we wel bang voor door andere reviews. Wat we wel jammer vonden is dat er weinig speelgelegenheid is voor kinderen wat betreft speeltuinen. Deze zijn enkel op de uiterste delen van het park te vinden. Ook is het een park waar auto's 24/7 mogen rijden. We zaten voor het hoogseizoen waardoor het qua drukte erg goed te doen was. Maar in het hoogseizoen denk ik dat dit best gevaarlijke situaties kan opleveren aangezien sommige bestuurders toch aardig was gas geven.. Verder mag het personeel van Camping La Baume best wat vrolijker kijken. Een contrast met Italianen.. Ook spreekt het Franse personeel zeer slecht Engels wat je wel zou mogen verwachten op een camping waar meerdere nationaliteiten komen. Ondanks we een prima vakantie hadden, is het voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Never never nooit meer!

Koen van Dorp
4-6-2018

Mensen luister wij zijn heel wat campings gewend en we zijn zeker geen azijnzeikers.. Deze camping lijkt heel wat op internet en middels foto's.. Maar neem 1 ding van ons aan.. Enkel leugen en bedrog.. Het is hier zo saai dat je gewoon de camping af wil.. Enkel de zwembaden zijn mooi de rest is slecht maar dan ook echt slecht.. Er is niks te doen behalve zwemmen. Mensen zijn onvriendelijk. Geen levendigheid savonds. Een bar zonder muziek. En overal word er geld afgetroggeld oftewel je betaald de hoofdprijs. Wc / Douche gebouwen zijn zwaar achterhaald en oud. Animatie voor kinderen? Het is omdat ze moeten niet omdat ze het leuk vinden. 5 sterren? Wellicht 20 jaar terug.. Nu hooguit 2 of 3 sterren!! Zoek verder das onze tip.. Succes anders hier! Het is niet voor niets dat enkel de zwembaden op de foto staan en verder geven ze weinig prijs. Ik snap nu waarom!

Goede camping, veel voorzieningen. Al met al heel tevreden over verblijf in touroperator stacaravan. Camping is erg groot, maar vond dit in het voorseizoen niet zo'n probleem. Hoogseizoen zou me te druk zijn. Nu al te weinig ligbedjes, mede omdat mensen de handdoekjes toch laten liggen als ze het zwembad verlaten. Tevens stelt het cardiogedeelte van de fitness niet veel voor. Snachts mogen er geen auto' s rijden en heb deze zelf eerlijk gezegd ook niet gehoord. Vrienden van ons zaten dicht tegen de snelweg en inderdaad hoor je het verkeer maar was niet onoverkomelijk. Al met al hele goede camping, vriendelijke medewerkers, mooie zwembaden.

Geen 5 sterren waardig

Decoster Marc
21-5-2018

Zelfs buiten het seizoen heel veel lawaai tot 3uur s' nachts.

24/24 met auto's in en uit niet normaal.

BBQ op gas aan caravan of tent niet toegestaan nochtans zandbodem, aan chalets wel toegestaan niettegenstaande houten vloer, begrijpen wie kan.

Sanitair geen warm water noch douches noch afwasbakken.

Al bij al teleurstellend voor 60+.

Meivakantie 2018, stacaravan Dracena

Pluspunten:

Mooie zwembaden en sportfaciliteiten voor jong en oud

Goede kwaliteit winkel, afhaalmaaltijden, bar etc

Stacaravan prima, perceel is erg mooi (privacy, palmen in tuin)

Mini-club open in meivakantie, begeleiding was lief maar spreken geen NL

Speeltuin bij hoofdingang is leuk voor kleine kids

Dicht bij A8, makkelijk voor uitstapjes

Vriendelijk personeel

Minpunten & tips:

Het is erg groot, wordt dus veel per auto gedaan, regel een plek die niet aan de hoofdweg ligt

Als je niet van herrie/drukte houdt, blijf hier dan weg in het hoogseizoen

Boek niet via touroperator: die 'containers' staan veel te dicht bij elkaar

Snelweg is altijd hoorbaar (in stacaravan geen last van)

Slechts enkele verwarmde zwembaden, dus in voorseizoen kan het nog koud zijn

Een heerlijke vakantie gehad hier, maar gezien de drukte nu al (na de invasie van Hollanders vanaf Koningsdag) blijven we hier in juli/augustus zeker weg!

Niet weer voor mij

Dirk Willem
3-5-2018

Een weekje la baume, super als je van groot houd, dan absoluut hier heen. Bijna geen camping plaatsen, alles is Mobil homes geworden dat vind ik vreselijk. De hele dag af en aan met auto's, men gaat naar het zwembad met de auto of brood halen. Al deze dingen vind ik vreselijk, vandaar nooit meer. Zwembaden en restaurant waren uitstekend.Zelfs inhet voorseizoen als je op weg gaat dan sta je in de file, wat een drama. Met de boot naar Saint Tropez en de Gorges de Verdon, alsmede leuke marktjes zijn een aanrader, antibes is leuk om een dag weg te kunnen zijn, maar in hoog seizoen sluit je dus gewoon aan. Leuke streek maar niet weer op deze manier.

Heerlijke camping

Yvonne
4-3-2018

Heerlijke camping, mooie stacaravan en i de mei vakantie goed vertoeven!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Baume/La Palmeraie in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Baume/La Palmeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Baume/La Palmeraie scoort een 7 uit 10 op basis van 547 reviews.