Camping La Baume/La Palmeraie

KinderhotelWeer vandaag22°14°
Camping La Baume/La Palmeraie

We hebben een aantal aanbieders voor La Baume/La Palmeraie voor je op een rij gezet:

460 reviews over Camping La Baume/La Palmeraie in het Nederlands

Heerlijke camping

Yvonne, 4-3-2018

Heerlijke camping, mooie stacaravan en i de mei vakantie goed vertoeven!

grote camping mooi tussen de bomen, 2 zwembaden leuke stranden nabij vooral bij le dramont, kan wel nachts wat lawaaierig zijn als de disco sluit op de looproute

Ideale ligging, dicht bij zee en vertrekpunt voor interessante uitstappen.

De camping is niet te groot, ruim zwembad met leuke ritsers. Gezellig restaurantje aanwezig.

De stacaravan is een beetje gedateerd maar had wel het nodige comfort. Alles was in goede staat.

Fantastisch. Het is te gek.

Lischer, 3-2-2018

Zwembaden zijn goed. Sanitair wordt met de franse slag gedaan vies.

Camping met fantastische zwembaden

Raymond, 30-1-2018

Geweldige zwembaden op deze camping, goed restaurant en snackbar aanwezig. Ruime plekken (stacaravan gehuurd), voldoende schaduw. Jammer dat het entertainment alleen nog in het Frans was. Dit komt wellicht omdat we er in september waren.

Heerlijk!!

Mien, 21-1-2018

Ik kom hier al ruim 15 jaar.. in de jaren is er weinig tot niks veranderd. Omdat ik hier vanaf kinds af al kom, Vind ik het heerlijk hier! Ja je hebt de auto nodig om dingen buiten de camping om te doen. . Ik ben zeer te spreken over de camping al snap ik wel wat mensen bedoelen met de minpunten die benoemd worden. Ja de snelweg hoor je, en er is in sommige sanitaire gebouwen niet heel warm water. Ze lopen wel achter op de tijd maar het groottte van t park en de zwembaden van beide parken maken het goed !!! Ik ga dit jaar weer.. i love it

Groot maar niet groots

Maarten (Gilze), 16-9-2017

Zeer grote en drukke camping waar sommige bezoekers zelfs met de auto brood gaan halen. Ruime, mooie, schaduwrijke plaatsen voor tent en caravan. Camping ligt aan de snelweg wat 's nachts vervelend kan zijn als je van rust houdt. Mooie zwembaden echter wel zichtbaar achterstallig onderhoud. Leuke speeltuin voor de kinderen. Restaurant is zeer OK, snackbar prima. Sanitair van de camping viel ons tegen. Ook hier veel achterstallig onderhoud, niet altijd schoon en geen (!) warm water. Frejus-centrum (tegenvaller) en Frejus-strand (heerlijk) op 15 minuten met auto. Het is een prima camping, leuk voor 1 keer maar volgend jaar zoeken we iets anders.

Nooit Meer!

Dirk Valcke, 15-9-2017

Er was weinig goeds aan! Slechtste Camping ooit. We zijn 3 dagen vroeger vertrokken. Niet vriendelijk, aan het zwembad ruikt het naar Urine. Sta daar dan maar met uw mobilhome! Sanitair is een ramp. Bijna nooit warm water, lauw zelfs voor de douche. Probeer daar maar uw afwas in te doen. Niet vriendelijk. Winkel was aan het uitverkopen 3 weken voor ze sluiten. Langs een drukke baan die je hoort 's nachts. De ondergrond is een stofbak. Veel lege plaatsen wat wijst dat het een camping is die niet meer trekt. Overal ver weg. Slecht gelegen. Restaurants waar men kijkt totdat je gedaan hebt met eten. Enkel quick food! Schone foto's op internet maar de werkelijkheid is zielig. Ronduit slecht!!!!!! Geen 2 sterren waard!

Leuke camping waar veel te doen is

Ies, 9-9-2017

De camping is heel groot , veel te doen dat is heel leuk, maar kinderen tussen 6 en 10 jaar alleen rond laten fietsen durfde wij niet aan de camping is net een doolhof

Wij zaten ook ergens achterin

Ook een groot nadeel is het geluid van de snelweg wij zaten tegen de muur aan en daar achter zit die weg waar het dag en nacht doorgaat met vrachtwagen verkeer.

Wij hadden van te voren wel bij reisorganisatie aangegeven dat we niet bij de snelweg wouden zitten. Maar daar heeft reisorganisatie niks mee gedaan. We zaten in vak J

De ligging van de camping is ideaal om alle mooie plaatsen te bezoeken , een tip is echt de kust wegen na Cannes en st tropez heel mooi.

De zwembaden op de camping zijn prachtig heel veel palmbomen. 1 rustig zwembad en de andere is meer voor jeugd en kinderen.

Geen 5 sterren camping

Richard, 3-9-2017

Mooie zwembaden, goed eten, prima ligging, schoon.

Slechte animatie, saaie camping, geen gezelligheid bij terrassen, zoals leuke muziek of live muziek. s,avonds erg donker op de camping.

Weinig activiteiten. Miste de gezellige Franse sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Baume/La Palmeraie in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Baume/La Palmeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Baume/La Palmeraie scoort een 6.97 uit 10 op basis van 537 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: