We hebben een aantal aanbieders voor Fréjus voor je op een rij gezet:

Reviews over Fréjus

Fantastich

Van der berg,
    12-1-2019

Wii zijn hier geweest in juni 2018 voor twee weken in een mobil home. Onze kinderen hebben zich erg vermaakt leuke animatie en veel te doen voor de kinderen. Het gebruik van de navette die vanaf s'morgens tot s'avonds over het park begeefdt is erg prakties. Erg leuk zwembad en goed oplettende badmeesters. Onze mobil erg schoon en een erg mooi uitzicht een echte aanrader voor deze camping en we komen zeker weer.

Gereisd met partner in juni 2018
    Daisy, DG, 15-1-2019

Beste Familie Van der berg,

Het hele team van Domaine du Colombier bedankt u voor uw review.

Uw mening vat de positieve punten van het domein samen. Enorm bedankt voor de details van uw vakantie voor de andere bezoekers !

Hopelijk zien wij u dit jaar weer terug op Domaine du Colombier voor nieuwe avontureren.

Tot binnenkort !

Met vriendelijke groeten,

Daisy

Domaine du Colombier

0033(0)4.94.51.56.01

Heerlijke camping met kleine kinderen!

Jim,
    1-12-2018

Wij vierden twee weken vakantie begin juni. De camping was kwa bezetting relatief rustig, maar niet te, ideaal dus. De stacaravans zijn functioneel ingericht en lekker knus. Bij de stacaravan hadden wij een grote vlonder van ongeveer 30 m2 en dat was ideaal, omdat je het meeste buiten bent. De camping beschikt over een leuk zwembad vooral voor kinderen vanaf vijf jaar en ouder met een verdieping hoger een bar, pizzaria, restaurant en disco voor kinderen. Dat vonden onze kinderen erg leuk . Ook is er een leuke speeltuin en een kleine supermarkt. Als je naar het strand wilt, dan ben je wel 10-15 minuten onderweg. Wij lagen meestal bij Plage St. Aygulf. Aan het einde van die straat bij de winkels heb je ondiepere zee wat handig is met kleine kinderen. Op de meeste plekken betaal je voor parkeren. De boulevard tussen Frejus en Saint-Raphael is gezellig, heeft meerdere leuke eettentjes en een casino. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018
    Daisy, DG, 15-1-2019

Beste Jim,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om een review te schrijven over uw vakantie op Domaine du Colombier. Heel fijn te lezen dat u heerlijke tijd bij ons gehad heeft en dat u zowel onze camping, onze diensten als de accommodatie geapprecieerd heeft.

Ons eerste doel is de tevredenheid van de klanten en wij zijn heel blij dat wij dit hebben kunnen verwezenlijken.

Bedankt voor de tips die u geeft aan onze toekomstige klanten.

Wij hopen u binnenkort weer op Domaine du Colombier te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

Daisy

Domaine du Colombier

0033(0)4.94.51.56.01

Perfecte vakantiebestemming!

Iris,
    28-11-2018

Ik heb via touroperator geboekt. Super nette huisjes, aardig personeel en een perfecte locatie. Dichtbij het strand en leuke stadjes. Het personeel was heel vriendelijk en wanneer nodig was stonden ze voor ons klaar. Ook de animatie was heel vermakelijk. Groot pluspunt was dat er Nederlands personeel aanwezig was. Super zwembaden, af en toe iets te druk om te zijn. Op de drukke dagen gingen wij naar het strand. Vanaf de camping is er een goede busverbinding naar het stadje en het strand. Vanaf die plek kan je naar andere steden, zoals Nice en Cannes. Ook echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig

Johan,
    18-11-2018

Een geweldige vakantie gehad op camping Holiday Green in Frèjus. De camping heeft een goede ligging, mooi centraal tussen steden als Monaco, Cannes, Saint-Tropez en Nice. De camping is op een bergzijde gevestigd, houdt dus rekening met steile hellingen en veel steile paadjes als je je over de camping begeeft.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke camping met fantastische zwembaden!

Rianne,
    1-11-2018

Prachtige nette camping met meerdere zwembaden waaronder een fantastisch leuk peuterbad. Het ziet er allemaal keurig verzorgd uit. Tip: boek een stacaravan via Engelse verhuurder. Veel mooier, luxer en ruimer dan wat er op de Nederlandse markt wordt aangeboden. De eigenaresse regelt alles keurig en aan de kleinste dingen is gedacht, bij aankomst was zelfs de koelkast gevuld met frisdrank, wijn en ijsjes. Echt super en qua prijs goedkoper dan wat door de Nederlandse verhuurders wordt aangeboden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Fréjus scoort een 7,8 uit 10, op basis van 450 reviews