We hebben een aantal aanbieders voor Fayence voor je op een rij gezet:

Reviews over Fayence

sfeervol authentiek Provençaals dorp

arija
    26-5-2014

Fayence is een sfeervol authentiek Provençaals dorp. Het oude gedeelte is intakt en zeer pitoresk. De omgeving vis mooi, bosrijk en met fraaie vergezichten. Het is redelijk toeristisch en ingesteld al er op. Voor minder toeristisch ga naar de omliggende dorpen, Seillans, Mons, dorpen die even mooi zijn.

Gereisd Alleenreizend in april 2014

Een leuk dorp zoals je in Frankrijk verwacht.

kees
    31-7-2013

Wij kwamen hier toevallig terecht naar wat gevonden te hebben op internet, het is een heel leuk plaatsje met op Donderdag een markt. Het is een plaatsje waar het avond programma van de Tour de France zo opgenomen kan zijn. Mooie oude huisjes en steegjes, er wordt gezegd dat Gassin ( boven St.Tropez )het mooiste plaatsje is, maar wij vinden Fayance toch mooier.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

eenn prachtig provenciaals stadje!!

nan
    7-1-2013

Een prachtig oud sfeervol, bergachtig, Provinciaals stadje liggend tussen de wijnboeren en mooie natuur. Een ideale verblijfplaats voor de combinatie Provende en de Cote d'Azur te willen zien. Wij hebben 5 km verder op, in Tourettes 3 weken een bungalow gehuurd. En vandaar uit hebben wij heel veel van de Provence en de Franse Riviera gezien. De afstand naar de kust (Frejus) is ongeveer een half uur rijden door een prachtig landschap!! Wekelijks is hier ook een markt met provinciale en biologische producten. Heel gezellig!!!

Gereisd Met partner in januari 2005

Fayence ligt niet aan een strand en hoe het uitgaansleven

Marc & Eveline
    19-7-2007

Fayence ligt niet aan een strand en hoe het uitgaansleven is weet ik niet. Verder is het een pittoresk plaatsje. Erg leuk om een keer te zien. Ga naar het panorama van Fayence, erg mooi uitzicht! Restaurants die wij hebben bezocht, waren erg toeristisch ingesteld en dus niet bijzonder.

Gereisd Anders in juli 2007

Prachtig, authentiek dorp dat schilderachtig tegen een aan

Rick de Koster
    18-8-2006

Prachtig, authentiek dorp dat schilderachtig tegen een "bergje" aan ligt. Er is een ruime keuze aan leuke restaurantjes waarvan wij er 2 kunnen aanbevelen: L'Entracte en Patin Coufin. Bij de laatste zwaait travestiet Virginie de scepter en dat alleen is al een feest. Het eerste restaurant heeft goede menu's voor schappelijke prijzen, de laatste is een paar euro duurder. Er is een vliegveld voor zweefvliegtuigen dat intensief gebruikt wordt. 3 keer per week een leuk, nog niet zo super toeristisch marktje. Parkeren op marktdagen is een groot probleem dus hou rekening met een fikse wandeling bergop en af. "De toerist" heeft Fayence ontdekt want het wordt elk jaar drukker. Intermarche, Lidl, Aldi, Leclerc (duur) liggen aan de weg naar Grasse en zijn binnen 10 minuten te bereiken. SuperU (duur) is in Fayence. Fayence ligt precies tussen Draguignan en Grasse. Stranden (Frejus, St Aygulf,etc) zijn in 40 min binnendoor te bereiken. De snelweg is te bereiken via Les Adrets (ri Grasse) of Le Muy

Gereisd Familie in juli 2006
Fayence scoort een 8 uit 10, op basis van 20 reviews