We hebben een aantal aanbieders voor Entrevaux voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Entrevaux voor je op een rij gezet:

Reviews over Entrevaux

Heerlijke, mooie en relaxte camping.

Corien Looijen,
    1-9-2018

Hele mooie camping, sanitair wordt dagelijks goed gepoetst. Grote supermarkt (ca. 15 min.) op loopafstand. Idyllisch plaatsje op ca. 20 min. lopen. Camping ziet er netjes uit. Bij regen kunnen plekken geheel onderlopen met water. Wij stonden gelukkig goed. Rivier is erg modderig.

Natuur omgeving is top.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig

Angelique,
    12-8-2018

Prachtige camping voor echte kampeerders. Ruime plaatsen met voldoende schaduw. rust na 22 uur. een meertje om te zwemmen. Kano's en surfplanken om te gebruiken, super. Een barretje voor een ijsje of drankje. Lekker brood op bestelling. Geen animatie maar zoveel pubers en oudere jeugd dat dat geen gemis is.

De omgeving is prachtig en een uitje naar de kust leuk voor de afwisseling.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke camping in fantastische omgeving

boudewijn,
    6-10-2017

Wij, gezin met 3 kinderen van 7 t/m 15 jaar, hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping.

De camping is eenvoudig en ligt in een prachtige omgeving. Het zwemweer met de kano's is fantastisch, daarnaast kun je ook genieten van de rivier de Var.

Er is geen animatie, precies wat we zoeken. Er zijn genoeg tieners en jongeren kinderen die zich prima met elkaar vermaken.

Op de camping heerst een rustige gemoedelijke sfeer, in de omgeving is voldoende te zien, te doen of te bezoeken. Ook de rit richting Nice is de moeite waard. Op de camping zijn diverse outdoor activiteiten te boeken die georganiseerd worden door de eigenaar

Het middeleeuwse dorpje Entrevaux, met een aantal restaurantjes ligt op loopafstand.

Min puntje is het gedateerde sanitair, het water bij de douches loopt slecht door en met name bij de dames was er met zeer grote regelmaat geen warm water. Ook het water bij de afwas gelegenheid was bijna altijd koud.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeer fijne Rust(ige) camping

Marco Profittlich,
    28-8-2017

Voor het tweede jaar weer op Du Brec geweest. Geweldige rust camping.

Geen animatie of wat dan ook. Een barretje aan het water wat om 19.30 uur dicht is.

Een schommel en een wip maar met een prachtig meertje prive van de camping.

twee sanitair gebouwtjes die twee maal daags schoongehouden worden.

Verder moet je zelf je vakantie vieren wat heerlijk is.

de jeugd mag s ávonds bij het barretje zitten of naar de rivier een kampvuur maken. De rit vanaf grenoble (250 km) duurt echt 4 uur maar is gewoon goed te doen, goede wegen door dorpjes heen en over twee bergen maar breed genoeg om ook met de caravan gewoon 90 te rijden.Kortom, prachtige rustige back to basic camping waar we zeker nog terugkomen !!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gewoon goed!!! Heerlijke plek

Kj,
    18-8-2017

De vakantie begint bij Grenoble en dan 4 uur door de bergen rijden en dan kom je bij een oase van rust.

Heerlijk zwemwater en vrij gebruik van cano en surfplank. De kids genieten hier volop! Geen gedoe met disco etc. Back to basic. Gedateerd sanitair maar wel schoon! Twee keer per dag schoongemaakt en om de dag de hoge druk erdoor. Vriendelijke en behulpzame eigenaren die meedenkend zijn.

Een plek om naar terug te keren

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Entrevaux scoort een 8,1 uit 10, op basis van 25 reviews