We hebben een aantal aanbieders voor Embrun voor je op een rij gezet:

vakanties Embrun

We hebben een aantal aanbieders voor Embrun voor je op een rij gezet:

Reviews over Embrun

Werkelijk een top Camping!

Ad en Patricia,
    13-9-2018

Geweldige camping! Mooie plaatsen onder fruitbomen. Alle plaatsen hebben water, stroom en een punt om je chemisch toilet te legen. Sanitair schoon en de douche is heerlijk warm en een goede straal. Voor jongelui een hele gezellige hangplek en voor de kleintjes een speeltuintje. De eigenaren zijn echt ontzettend leuke mensen. Camping ligt vlakbij het meer. En Het historische centrum van Enbrum ligt op 15 minuutjes lopen( schitterend gelegen boven op een rots). Je kan in de omgeving fietsen, wandelen en diverse watersporten beoefenen. Voor ons absoluut een camping waar we nog naar terug zouden willen gaan!

Gereisd met partner in september 2018

Fijne vakantie gehad op deze mooie camping

Frans,
    13-9-2018

Prima vakantie gehad op deze mooie camping. Mooie grote plaatsten in de zon en ook in de schaduw. ondanks de wisselde vooruitzichten wat betreft het weer toch heel mooi weer gehad mooi zonnig dit waarschijnlijk door de ligging van de camping. Mooie wandelingen gemaakt in deze prachtige omgeving. Heel vriendelijke en behulpzame Nederlandse eigenaren, wat natuurlijk makkelijk is als je wat wilt weten over de omgeving of over een wandeling die je wilt maken. Kortom een mooie vakantie gehad op deze mooie camping, zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2018

Superbe!

Marleen Kaarsemaker,
    5-9-2018

De vakantie was heel fijn en aangenaam. Dank daarvoor!

Fijne, rustige, goedkope camping

Liss,
    3-9-2018

Wij hadden een zeer rustige plek helemaal achteraan op de camping. Dit was ideaal, erg stil en geen weg in de buurt, dus uitslapen was mogelijk.

Enige nadeel was het zwembad wat echt heel klein is en het feit dat er savonds maar 1 keer per week iets van Animatie is. En dit was in het hoog seizoen!

Gereisd anders in september 2018

blijft na vele jaren gewoon een heel fijne camping

Werner en corina verstijlen,
    2-9-2018

wij komen met de motor hier al meer dan 15 jaar naar volle tevredenheid.

dit jaar vonden wij dat er goed schoon gemaakt werd. is wel minder geweest.

een punt van aandacht vinden wij de biobakken !! die staan her en der op de camping en ze stinken !!!!

die zouden wij graag buiten de camping zien staan.

ook vinden wij het stokbrood in de campingwinkel niet erg lekker. wellicht kan er voor een andere leverancier gekozen worden.

Embrun scoort een 9,1 uit 10, op basis van 82 reviews