We hebben een aantal aanbieders voor Digne-les-Bains voor je op een rij gezet:

Reviews over Digne-les-Bains

Super fijn!

Fam groenen,
    5-8-2018

Super fijne camping! Heerlijk zwembad, mooie ligging, leuk dorpje in de buurt (Digne les Bains), rustig, mooie schaduwplekken, sanitair is oud, maar wordt voldoende schoongemaakt. Leuke animatie in de avond, overdag was er ook animatie. Er wordt niet aangegeven wat het aanbod zal zijn, waardoor de kinderen hier niet heel veel aan mee hebben gedaan. Bijna elke dag foodtruck, het eten kun je dan opeten op het terras, prima! Geen winkeltje op de camping, wel Mogelijkheid voor vers brood! Kleinschalige, gezellige camping, aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Kleine rustige camping, goed!

Richard Peters,
    21-8-2017

Les Eaux is een kleine rustige camping waar het goed toeven is. De leiding is flexibel en welwillend. Het is niet een camping waar heel veel georganiseerd wordt. Wat activiteiten in de avond bij de bar bij het zwembad en dat is het. Zwembad is wat klein. Wel schoon en voldoende ligbedden etc.. Ruimte om te sporten is er, gym is wat karig.

Mobile Homes zijn wat ouder en dat merk je hier en daar.

Sfeer op de camping is zeer ontspannen en rustig.

1 ding niet doen, pizza bestellen bij de foodtruck, wachttijd 2 uur.

Veel fransen slechts 20% Nederlanders. Camping ligt lekker dicht bij het dorp.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
    Kim, Assistent marketing en reserveringen, 22-8-2017

Hartelijk dank voor uw verblijf en review over onze camping.

Alle mobile homes worden beetje bij beetje vervangen of opgeknapt, helaas kan dit niet allemaal in 1 jaar tijd dus hier wordt een langere periode voor uitgetrokken.

Voor de pizzakraam klopt het als u er niet vroeg bij bent dan loopt de wachtrij al snel op naar 2uur, jammer maar helaas niet veel aan te doen.

We hopen dat u terug kijkt op een fijne vakantie en hopen u nogmaals terug te zien in onze mooie omgeving. Met vriendelijke groet, camping les eaux chaudes

Een kleine winkel met basisassortiment en snackbar

Krel,
    16-8-2017

Een kleine winkel met basisassortiment en snackbar

Gereisd anders in augustus 2017
    Accommodatie eigenaar
    We bedanken u voor uw verblijf en uw recencie! Een klein winkeltje met basisproducten staat op de planning voor volgens seizoen. We kijken er naar uit u nog eens te mogen verwelkomen in onze mooie omgeving!

Kleine camping voor de liefhebber

Edward,
    5-8-2017

Wij zijn hier twee weken geweest en was een prima vakantie. Wij zijn altijd op zoek naar een gezellige kleine camping. De camping was klein max 140 plaatsen, maar persoonlijk niet supergezellig. Hiermee wil ik de camping niet afkraken, want het zal zeker aan het moment hebben gelegen, wij hebben 2 weken in een rustig straatje gezeten en op de dag dat we gingen kwamen er pas meerdere gasten en leeftijdsgenoten voor onze dochter. Hier kan de camping natuurlijk niets aan doen, en is het risico van een kleine camping. Wij hadden wel een paar problemen met de caravan, maar die werden allemaal snel opgepakt door de camping, TOP. Het animatie gebeuren zou ik anders aanpakken. In de 2 weken dat wij er waren zou bijvoorbeeld 2 x waterpolo georganiseerd worden, 2x stond ik er alleen, zelfs niemand van de organisatie. Waarschijnlijk omdat er niemand was, maar ik had het idee dat er toch zat liefhebbers op de camping waren. Loop een keer langs de tenten en caravans om mensen er op te attenderen, dan komen ze wel.

Kortom, ik denk dat de camping nog wel een beetje meer boost mag hebben als het gaan om dingen organiseren van activiteiten. We hebben in andere gebieden zelfs kleinere campings gehad, en dat ging wel super. Dit is overigens wel onze mening, ik denk dat er zeker gasten zijn die het fijn vinden als er na 22:00 geen geluid meer is op de camping. Ik miste een centraal punt waar je mensen kunt ontmoeten. De zwembad bar, nodigde hier niet voor uit.

Gebied is heel erg mooi en Dingne-Les-Bains ligt mooi centraal tussen diverse uitstapjes. De camping werkt met food trucks, heerlijk eten voor niet veel geld, zorg wel dat je er op tijd bij bent, wachtijden zijn soms lang en op is op. Camping is verder schoon, goed onderhouden en sanitair wordt vaak gepoetst.

Personeel is vriendelijk, veel schaduw.

Hoewel wij er niet zeker van zijn dat we hier terug komen, willen steeds iets nieuws, denk ik dat deze camping toch voor velen een aanrader is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
    Kim, Assistent marketing en reserveringen, 19-8-2017

Hartelijk dank voor uw review!

Wij geven u volkomen gelijk in het punt van de animatoren die langs de tenten en caravans kunnen gaan om hun activiteiten te promoten. Dit hebben wij ze al meerdere keren aangegeven maar gebeurd helaas niet. We zullen dit ook zeker meenemen voor de komende jaren.

We danken u voor het geven van uw mening en de kleine aandachtspunten, hier gaan wij zeker iets mee doen. We hopen u ooit nog eens in onze mooie regio te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Camping Les Eaux Chaudes

Sanitair

Thijs,
    30-7-2017

Wij hebben een heel leuk verblijf gehad op de camping.

Alleen jammer dat er tijdens ons verblijf wat problemen waren met 1 van de sanitaire blokken.

Wij zijn ook voorstander van WC brillen op de toiletten maar dit is jammer genoeg weinig te vinden in frankrijk.

Groetjes

Gereisd anders in juli 2017
    Kim, Assistent marketing en reserveringen, 19-8-2017

Hartelijk dank voor uw review.

We hopen ondanks de kleine probleempjes in het sanitairgeboud (die inmiddels zijn opgelost) een goede vakantie heeft gehad. We hopen u ooit nog eens te mogen verwelkomen in onze regio. Met vriendelijke groet, Camping Les Eaux CHaudes

Digne-les-Bains scoort een 8,1 uit 10, op basis van 11 reviews