We hebben een aantal aanbieders voor Charleval voor je op een rij gezet:

Reviews over Charleval

Rustig dorp

Marc
    31-8-2015

Charleval is geen typisch Provencaals dorp met enkel rechte straatjes. Het is een rustig dorp met een vriendelijk karakter. In het dorp zitten 2 goede bakkers (onze favoriet: Boulangerie Gonzalez in Rue Bourbon). Verder een VVV-kantoortje met pinautomaat, tabak/krantenwinkeltje (met Nederlandse krant) en een kleine Vival supermarkt. Net buiten het dorp (overkant kanaal) zit een complex met klimparcours, tennisbanen en zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Klein Provencaals dorpje

Lettie
    2-8-2012

Een typisch Provencaals dorpje, met een bakker en een kleine kruidenier. De weekmarkt stelt niets voor (6 kraampjes) en ook verder valt er weinig te beleven. Het plaatsje oogt wel heel vriendelijk en goed onderhouden, waarbij vooral de sculpturen in de tuinen en op de balkons opvallen. Voor de grotere boodschappen ga je naar Mallemort (10 min met de auto).

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig Provence dorpje

Raoul
    15-7-2012

Klein, rustig dorpje. Nauwelijks uitgaansmogelijkheden (slechts 1 terras gezien). Bakker aanwezig. Idem dito apotheek. Geen supermarkt. Enkele hele leuke straatjes in typische Provence stijl. Kasteeltje, openbaar zwembad, klimpark in bos en dat was het wel zo'n beetje.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012
Charleval scoort een 6,3 uit 10, op basis van 29 reviews