We hebben een aantal aanbieders voor Cavalaire sur Mer voor je op een rij gezet:

vakanties Cavalaire sur Mer

Reviews over Cavalaire sur Mer

Leuk, netjes en niet te groot.

Fred Ensink
    5-10-2017

Mooie boulevard en goede parkeermogelijkheden in het centrum (meestal gratis) Lang strand ( 5 km tot Croix Valmer) welke goed schoon gehouden wordt en voorzien is van diverse strandtentjes. Grote haven met horeca en (één) gezellige winkelstraat. Niet te druk (september) Grote supermarkt ( Carrefour) met uitgebreid aanbod

Gereisd Met partner in september 2017

Gezellig stadje met ruim vertier

Hans Berendsen
    2-7-2017

Cavalair sur Mer biedt alles wat een zon en strand vakantie perfect maken. Cavalair is schoon en mooi onderhouden. Veel winkeltjes en restaurantjes. Veel recreatiemogelijkheden, zoals zeilschool, duikscholen, en Fly Board school. Ook het huren van boten en waterscooters is in ruime mate mogelijk. Het strand en zee zijn perfect. Mooi zandstrand. De zee loopt heel geleidelijk af. Dus perfect voor kinderen. Al met al een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige plek

Hans Berendsen
    15-6-2017

Hele fijne plaats. Op camping La Baije geweest in juni. Tja het is een camping midden in Cavalaire-sur-Mer. Dus je weet er wordt geleefd. Verkeer, mensen, bouwactiviteiten etc. Maar dat alles weegt niet op tegen de rest. Stad is van alle gemakken voorzien. Prachtig strand en zee. Eetgelegenheden te kust en te keur. Dus zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Jun 04 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk centrum, strand en haven.

Ryanne
    20-5-2017

Lange boulevard met divers tentjes waar je wat te eten of drinken kan halen. Voldoende bankjes om op te zitten. Haven veel restaurants, leuk om hier langs te slenteren. Elke ochtend een kleine visafslag waar je verse vis of langoustines zo uit de zee kan kopen. Een winkelstraat met veel boetiekjes, bakkers en traiteurs. Op dinsdagochtend een markt met versproducten en provinciaalse producten.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Plezierige badplaats met fijne stranden.

Freek Gout
    7-1-2017

Deze badplaats heeft zelf smalle stranden maar er zijn bredere stranden genoeg in de directe omgeving. De stad is aantrekkelijk (niet mondain) en heeft veel campings, hotels, winkels, restaurants en terrassen, waar het goed toeven is. Het is leuk wandelen langs de jachthaven met zijn vele restaurants.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Cavalaire sur Mer scoort een 8,4 uit 10, op basis van 174 reviews