We hebben een aantal aanbieders voor Castellane voor je op een rij gezet:

Reviews over Castellane

Top lokatie

john,
    11-11-2018

Castellane is een autenthiek Frans stadje met heel veel sfeer en veel mogelijkheden om te ontspannen. Vooral water en bergen vind je hier en de gezellige straatjes van de stad met de vele terrassen en restaurantjes alles in typisch Franse stijl. Ook een bezoek aan de kust kan van hieruit en de mogelijkheden in de bergen, de gorges, de meren en de lavandelvelden zijn ongekend. Je kunt hier gemakkelijk 3 weken zijn zonder je te vervelen

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Het is veel mooier dan ik kan beschrijven

Hilda Kalter,
    19-4-2018

Mocht je op vakantie gaan naar Castellane neem ieder geval ook warme kleding mee het kan s'avonds behoorlijk afkoelen doordat Castellane op 724m hoogte ligt.

een leuke wandeling naar de kapel Notre Dame du Roc op 911m prachtig uitzicht.

Castellane is een prachtig, gezellig dorp met leuke winkeltjes, diverse restaurants voor iedere portemonnee waar je heerlijk kunt eten of een drankje kunt nuttigen.

Gereisd met partner in juli 2017

Gezellig en mooi centrum in een prachtige omgeving

Bob,
    8-10-2017

Een klein en gezellig centrum met plein waar meerdere eten drinkgelegenheden zijn. Het is er aangenaam verblijven op een van de terrassen daar. Het centrum is bij erg bedrijvig oa met veel motorrijders die een stop maken hier. Een pittige wandeling/klim naar het kerkje boven op de berg, de Notre Dame du Roc, is zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in september 2017

De moeite waard

Hannie,
    29-6-2017

Leuk stadje. Veel restaurantjes. Heel vriendelijke mensen bij de VVV. op sommige plaatsen zeer smalle stoepen. Gezellig marktplein.

minpunt. weinig informatie mbt toeristische plekken. bv bij kerkje op de berg.

Gereisd met partner in juni 2017

je kunt er niet omheen als je in de buurt bent.Er

Rinus,
    25-5-2017

Er is rust, luxe, vrouw des huizes -Nel - is een ware kokkin als je besluit mee te eten, Ed -de man des huizes - organiseert op verzoek wandel-en motortochten, alles is picobello schoon je voelt je er echt welkom. TOP.

Gereisd met partner in mei 2015
Castellane scoort een 8,6 uit 10, op basis van 412 reviews