vakanties Castellane

Reviews over Castellane

Fantastisch gehad en zeker voor herhaling vatbaar

Eva,
    14-11-2018

Mooie camping met ruime plaatsen. Fantastisch mooie omgeving. Zwembad is klein, maar niet erg met zo een mooie rivier vlakbij. Jammer dat het bij het restaurant een dooie boel is. Patat krijg je in kartonnen bakje, ziet er niet uit. Er wordt vrijwel nooit een optreden of iets geregeld op het terras, dus gezellig een drankje op het terras drinken zit er niet bij. De lichten zijn er zelfs uit. Echt jammer want hier valt zeker wat van te maken, ook omdat we hier jaren geleden waren en toen was het wel echt gezellig. Hopelijk wordt dat weer opgepakt of andere eigenaar restaurant. Het personeel van de camping is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Onze kinderen vonden de speeltuin en tafeltennistafels een leuke ontmoetingsplaats voor kinderen, zeker omdat zij niet echt het animatieteam opzochten, hier ontmoetten zij ook andere kinderen.

Top lokatie

john,
    11-11-2018

dit is de beste Chambre d'hotes die ik heb bezocht en ik heb er al veel in mijn leven mogen bezoeken. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam, wat ik zeer op prijs stel is dat ze heel goed aanvoelen wat de gasten wensen en daar uiterest professioneel op inspringen. Ze hebben alle info digitaal, wandelingen, tochten, steden noem maar op en het is er, alles gratis. En dan het eten, Mel is een fantastische kok en Ed praat de boel aan elkaar met veel humor en gevoel.

Heerlijke vakantie in de Provence!

Bert-Jan en Irma,
    3-11-2018

Wat een prachtige plek. Heerlijke vakantie in de Provence op een gastvrije camping.

Klantvriendelijk, mooie omgeving en lekker eten.

Sophie,
    21-10-2018

Heerlijke camping. Het begint al met een mooie route door de bergen voor je op de camping aan komt. Vriendelijk ontvangst, Nederlands personeel. Meteen valt me het schone sanitair (met wc papier! Hoera!) op en de ruime camping plekken. We boften, de aankomst avond mochten de campinggasten zich opgeven voor de wereld keuken. Dit was heerlijk. Ook de wild-avond was verrukkelijk en als afsluiter de bbq. Wat een gezellige eigenaren. Klantvriendelijk, behulpzaam en goeie tips voor uitjes gegeven. Zelfs de receptionist nam ons een middag mee om de natuur rondom de Verdon te zien.

Wij komen hier zeker terug.

Prima vacantie verblijf

Peter en Elly,
    10-10-2018

Mischien bij het kraantje van het toiletgebouw een zeepdispensor.

Castellane scoort een 8,7 uit 10, op basis van 412 reviews