We hebben een aantal aanbieders voor Carcès voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Carcès voor je op een rij gezet:

Reviews over Carcès

Leven als een god in Frankrijk

Mirella,
    2-10-2016

Een heerlijk huis met een fantastische tuin dat heel snel als thuis voelt. We hebben genoten van alles in en om het huis.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Prijs-kwaliteit in orde maar weinig speciaals

Fam. Smeyers,
    10-8-2016

Vrij goedkope camping in vergelijking met andere. Sanitair netjes in orde. Ruime plaatsen. Wifi gratis en werkt zeer goed. Het zwembad is basic maar wel goed. Ligstoelen zijn er voldoende.De camping bestaat uit 2 delen. Het gedeelte tegen de weg is te mijden (lawaai, en ook niet gezellig). Het ander deel is wel aangenaam.

We werden zeer goed ontvangen door de camping eigenaar, maar merkten al snel dat dit kunstmatig is.Ik noem dit 'marketing vriendelijk'. Ook de kindvriendelijkheid van deze camping is ver te zoeken. Dat viel ons toch echt wel op. Er zijn in verhouding veel huisjes en minder plaatsen voor tenten. Een aantal van die huisjes wordt permanent bewoond, en deze mensen bepalen mee de regels. Spijtig! Een intermarché ligt op 5 minuten rijden. Het leuke dorpje op ongeveer 1km. Wij gaan nog al eens graag zwemmen naar een leuk riviertje in de omgeving, maar hier waren de mogelijkheden vrij beperkt. Wel kan je een leuke uitstap maken naar St Tropez (ferry nemen in Sainte Maxime). Conclusie: prijs-kwaliteit een goede camping, maar toch wel met een aantal bedenkingen. Wij gaan niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Aanrader

Vrolijke fietser,
    8-7-2016

Tijdens onze fietsvakantie door de Provence hebben we deze camping tweemaal bezocht. Absoluut een aanrader. Rustig, schoon en een heerlijk zwembad. Carces is een leuk stadje en ook de verdere omgeving is een bezoek waard.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke camping!

Anke van den Berg,
    4-5-2016

Een rustige kleine camping aan de rand van het dorp. Het sanitair is bijzonder schoon, de eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam en in het dorp zijn alle voorzieningen die je nodig hebt. De omgeving is prachtig en uitnodigend voor (uitgezette) fiets- en wandeltochten. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in mei 2016

Gezellige camping waar je welkomt bent!

Judith Blockx,
    11-9-2014

Klein maar super gezellig!!! Heel vriendelijke eigenaars die er alles aan doen om je een aangenaam verblijf te geven. Als je houdt van rust en gezelligheid ben je op je plaats. Vooral Franstalige mensen maar dat vonden wij zeker geen probleem. Kinderen kunnen er makkelijk alleen veilig rondlopen en spelen. Mooi speelterrein, klein zwembad, riviertje loopt langs de camping. 's Avonds kon je aperitieven op het gezellige terras. Uitgebreid eten kan je er 2 x keer in de week. Men organiseert 1 keer een bbq en 1 keer een dansavond met eten. De camping ligt op wandelafstand van Carcès. Zalig! De streek is heel mooi en rustig. ( geen files ) Het is er ook heel mooi om te wandelen en te fietsen. Geen massatoerisme zoals aan de Côte d' Azur. Wij hadden er een zalige vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
Carcès scoort een 8,2 uit 10, op basis van 15 reviews