We hebben een aantal aanbieders voor Barcelonnette voor je op een rij gezet:

Reviews over Barcelonnette

Voor herhaling vatbaar

Anja,
    10-2-2019

Een fijne camping in een prachtige omgeving. Het zwembad is simpel maar super schoon met nieuwe, zeer comfortabele ligbedden. Zowel oude als nieuwe toiletgebouw is heel goed, met warm water!

Het restaurant was heel goed. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Er werd een filmavond georganiseerd aan de oever van de rivier, dat vonden we super tof om mee te maken. De camping is hond vriendelijk. De omgeving is schitterend met vele mooie wandelmogelijkheden. We komen er zeker terug!

Tip voor de camping: informatiemap/brochures met wandelroutes uit de omgeving.

Terug thuiskomen!

Kurt De Houwer,
    29-9-2018

Al jaren komen wij naar deze camping, en steeds is het terug thuis komen!

Je word zeer vriendelijk ontvangen bij aankomst en je krijgt de nodige uitleg over de camping.

Het personeel is zeer vriendelijk en een plus punt blijft de Nederlandse animatie en hulp in de bar/restaurant.

Dit jaar werden wij aangenaam verrast door de heraanleg van het zwembad en de bijhorende foodtruck die men plaatste aan het zwembad waar het gezellig vertoeven was met een hapje en een drankje.

De nieuwe eigenaars hebben met een goed oor geluisterd naar de campinggasten wat de camping nog meer charme geeft. Ook zij zijn een aanspreekpunt als je op de camping rondloopt.

Wij komen volgend jaar weer terug, aftellen maar......

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldige camping in een fantastische omgeving

fam de Graaf,
    1-9-2018

Wij zijn net weer terug van een super heerlijke vakantie op deze camping. We hadden een Loggia Bay gehuurd, deze was fantastisch en luxe (airco,vaatwasser etc) en een heerlijk groot terras met uitzicht op de rivier de l'Ubaye en de bergen. De eigenaren zijn super aardig en erg behulpzaam met alles wat je vraagt. In de twee jaar dat zij nu de camping hebben overgenomen is de camping erg vooruit gegaan en je kunt de enorme inzet van de eigenaren duidelijk zien! Het zwembad is super schoon, heeft heerlijke ligbedden en nu ook een food-truc met heerlijke hapjes. Het restaurant is erg gezellig om te zitten en het eten erg goed en absoluut niet duur voor de kwaliteit. Er is een dagmenu voor €11,00 en 2x per week een thema-avond met live-muziek die super zijn! Er wordt ook gewerkt aan een nieuw toiletgebouw. Verder hebben de eigenaren nog vele nieuwe ideeën voor de toekomst. Een aanrader voor sportieve kampeerders. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

Goed, maar niet voor ons.

Astrid,
    19-8-2018

Vriendelijke eigenaar was erg behulpzaam om ons andere staanplaatsen te geven na klachten van ons over stank van de paarden en overlast van vliegen. (Fijne en rustige plaats) Heerlijke warme douches. Prima zwembad. Opletten welke staanplaats je krijgt en rekening houden met laagste punt bij regen! Lawaai van doorgaande weg.

Rivier is heel erg zwart en heeft geen enkele toegevoegde waarde. Veel naar lac de serre poncon geweest. Toch nog ruim 30 minuten rijden. Een volgende keer zoeken we daar een camping als uitvalsbasis. Toevallig op nabij gelegen camping rioclar pizza gegeten, erg goed en gezellig. Maar de staanplaatsen zijn daar heel donker en ongezellig en rivier ook zwart.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fantastische vakantie, erg goede sfeer!

Fam Gielesen,
    6-8-2018

Echt een mooie camping met een fijne sfeer. Wij stonden met onze tent in het achterste deel, hele mooie diepe plekken. Sanitair gebouw op dat deel echt heel mooi, en werd vaak genoeg schoongemaakt. Het zwembad is basic, maar wel prima. Ligbedden zijn heel fijn. Wij hadden altijd wel een plekje om te liggen. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Omgeving prachtig, genoeg te doen!

De Belgische eigenaren zijn heel vriendelijk, en zeer behulpzaam.

Barcelonnette scoort een 9 uit 10, op basis van 28 reviews