We hebben een aantal aanbieders voor Avignon voor je op een rij gezet:

vakanties Avignon

We hebben een aantal aanbieders voor Avignon voor je op een rij gezet:

Reviews over Avignon

Avignon is een super mooie stad

Wilma
    16-6-2018

Avignon is een stad met veel historie. Een mooie stadsmuur en vooral het uitzicht bij het paleis van de paus is geweldig. Ook heeft het een leuk winkelcentrum en genoeg terrasjes om wat te drinken of te eten. Avignon is een hele drukke stad vwb autoverkeer. Typisch Franse stijl van autorijden. Gelukkig zonder schade doorheen gekomen, wat een wonder mag heten.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Prachtige stad

Dina
    11-12-2017

Avignon is niet alleen bekend om haar beroemde brug en om haar Pauselijk Paleis (Palais des Papes), maar ook om haar jaarlijks International Kunstfestival (juli). Het paleis en de brug zijn zeker de moeite om te bezoeken, maar het is ook heel aangenaam wandelen in de talrijke schaduwrijke straatjes en op de levendige pleinen van het historisch centrum, waar er altijd wel een straatartiest aan het werk is. Je kan ook gezellig winkelen in Avignon.
    Kortom, deze stad heeft alles om het de bezoeker naar zijn zin te maken. Handig om weten is dat je er ook met de TGV naartoe kan. Vanuit Brussel bijvoorbeeld is er een rechtstreekse verbinding. Als je met de wagen gaat, is er een goede verbinding via de autosnelweg en er is een betaalparking vlakbij het Palais des Papes.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtig oud centrum !

Jose
    11-11-2015

Stad prachtig ommuurd, centrum verkeersvrij, veel oude gebouwen, gezellige pleinen: Place d'horloge veel eetgelegenheden en natuurlijk de Pont DÁvignon. VVV ligt aan andere kant, aan het einde van Rue de la Republique, drukke winkelstraat met veel bedelaars en zwervers, tamelijk ver lopen en heel erg druk. Wel gratis Wifi bij VVV

Gereisd Met partner in november 2015

Stad van Pausen

Rob
    12-10-2014

In 1995 is het historisch centrum benoemd tot Unesco werelderfgoed. In de 14de eeuw was het een pauselijke resisdentie. Naast het pauselijk paleis en de beroemde brug is er nog veel meer te zien. Je kunt er mooie stadswandelingen maken

Gereisd Met partner in juni 2014

Geweldige en sfeervolle stad!

van der Luit
    22-5-2014

Avignon is een prachtige stad en voor iedereen leuk en mooi! Er is veel te zien qua cultuur met prachtige oude steegjes nog. Daarnaast een gezellig centrum met vele leuke terrasjes die tot 's avonds laat open zijn (ook leuk om 's avonds hier heen te gaan). Verder in omgeving ook genoeg te doen en te zien, het plaatsje Uzes vonden wij ook geweldig. Al met al zeker een aanrader deze stad, een gezellige stad met veel sfeer en vriendelijke mensen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013
Avignon scoort een 8 uit 10, op basis van 73 reviews