Sorteren

Reviews over Aups

leuk gezellig dorpje

ingrid-eding
    11-12-2017

goed: leuke kleine straatjes, leuke markt, gezellige terrasjes en winkeltjes, niet groot maar leuk om wat uurtjes door te brengen

ik weet niets negatiefs. Parkeren was niet zo gemakkelijk. Beter is het om met de fiets of motor te gaan.

Leuk stadje in een prachtige omgeving

jan jonker
    4-9-2017

Gezellig stadje met veel terrassen, restaurantjes. Tweetal campings op loopafstand van het centrum.

Mooi en gezellig dorp

Kim
    24-4-2016

Het mooie en gezellige dorp Aups is een perfecte uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. Zoals: Moustiers Sainte-Marie (prachtig dorp!), de Gorges du Verdon (Must see! Mooi om te varen of om te wandelen), Lac de Saint Croix (ultiem relaxen aan het helderste water), Sillans-la-Cascade (wandel zeker naar de waterval!), Cotignac, Salernes (servies en brocante), Entrecastaux, Tourtour (mooiste dorp van Frankrijk!), Villecroze, Bauduen, Flayosc, Lorgues, Draguignan, Moissac-Bellevue (diner bij Bellevue!) en natuurlijk Aups zelf (de leukste markt!). Ook ideaal om een dagje de Cote d'Azur te bezoeken: Monaco / Monte Carlo, Nice, Antibes / Juan les Pins, Sint Paul de Vence (prachtig dorp met veel kunstenaars) Cannes, Saint Tropez, Sanary-sur-Mer (aanrader!), Cassis (ideaal om met een boot de Calanques te bezoeken!) en verrassend mooi Marseille, liggen allen op ongeveer 1,5-2 uur rijden.

Levendig gezellig

Treesje
    4-9-2015

Overdag is Aups de moeite waard met toeristenmarkt of gezellig koffie drinken op een van de terrasjes of genieten van een lekker ijsje. Het stadje is het mooi om door heen te wandelen, veel historie en typische franse huizen en pleintjes. s 'Avonds is er echter ook van alles te doen: live muziek en avondmarkten, karaoke en ook veel terrasjes op straat. Bij het vvv (naast de kerk) was het personeel zeer hulpvaardig en vriendelijk, mooie wandelroutes gelopen dankzij hen.

De verdere omgeving heeft mooie schilderachtige dorpjes: aanrader Tourtour, klein historisch (kunstenaars) dorpje. Ook in de omgeving veel wijnhuizen met mogelijkheid tot proeven en kopen.

Heel mooie plek!

Matty de Bruijne
    31-8-2014

Aups ligt in heuvelachtig/bergachtig gebied, dus je moet wel normaal ter been zijn....

Aups scoort een 8,5 uit 10, op basis van 57 reviews