Reviews over Aubignan

Rustig en persoon vriendelijk camping, met ruime plaatsen

Jozef Berkvens,
    1-11-2018

Rustig en persoon vriendelijk camping, met ruime plaatsen en veel privatieve .

Fam asteleijner,
    21-10-2018

Prima camping, je kunt erg mooi fietsen in de omgeving. Verschillende fietsroutes. Heerlijk zwembad, alleen missen wij een restaurantje of terras waar je gezellig kunt zitten om een wijntje te drinken en een hapje te eten. Wij komen zeker nog een keer terug.

super verblijf , een aanrader

Martin,
    8-10-2018

super verblijf , een aanrader. we komen er al bijna 20 j , en het is altijd als thuis komen.

Christine S., gérant, 29-10-2018
    Merci beaucoup pour votre commentaire. Au plaisir de vous revoir l'année prochaine !

Zeer rustige en mooie camping

Patrick,
    2-10-2018

Zeer rustige en mooie camping. Perfecte uitbaters.

Komen zeker nog terug. Prachtig zwembad

Christine S., gérant, 21-10-2018
    Merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez passé un bon séjour au Brégoux. Au plaisir de vous recevoir à nouveau !

Een fijne,groene camping met een prettige sfeer

Martin Louis de Vries,
    30-9-2018

Het enige minpuntje is het soms gesloten zijn van de receptie.

Verder genieten we jaarlijks van deze heerlijke camping,

Christine S., gérant, 22-10-2018
    Thank you for your comment. Reception is open, during the season, from 8.30 to 12.00 and from 14.00 to 20.00 and that, 7 days on 7. Sometimes it can be closed for several minutes during this time because we need to do something on the campsite, but it doesn't last for long. We hope it didn't prevent you from enjoying your stay. See you next year !
Aubignan scoort een 7 uit 10, op basis van 24 reviews