Sorteren

vakanties Antibes (Alpes Maritimes)

Reviews over Antibes (Alpes Maritimes)

Fijn hotel! Geen 4*

Jonathan
    9-5-2018

Fijn en net hotel. Mooi gelegen aan de kust en op loopafstand van het pittoreske centrum van Antibes.

Schone vrij basic kamers maar van de meeste hotel gemakken voorzien.

Design douche die er leuk uitzien.

Elke dag keurig een bonbon op het hoofdkussen, is toch even leuk binnenkomen.

Prima, maar geen 4 sterren waard (onderhoud nodig)

Tessa
    9-5-2018

Dit hotel is het enige 4-sterrenhotel aan de kust van Antibes, op loopafstand van het strand. De ligging is dus perfect, maar die 4 sterren is het niet meer waard. De medewerkers zijn niet heel behulpzaam en wat afstandelijk en de kamers hebben onderhoud nodig. Mijn douche lekte enorm, dwars door de muur (of via de vloer) heen. Dit resulteerde in een zeiknatte vloer aan de linker kant van het bed. Het gevolg; een enorm muffe, vieze geur in de kamer! De kamer had verder wel alles wat het nodig had; fijn beddengoed, een waterkoker, luxe badartikelen, ruime badkamer. Het ontbijt was ook prima en als het wat drukker is zal het rond borreltijd vast gezellig zijn in de lounge of op het terras. Maar die geur zal ik nooit vergeten...

ligging top, onderhoud wel nodig.

A van Doorn
    30-4-2018

Het hotel heeft een hele fijne ligging ten opzichte van het oude stadscentrum van Antibes. Het ligt erg mooi aan de zee en aan je rechterkant ligt er zelfs een zandstrand. Ideaal dus voor mooie warme dagen als je een paar uurtjes zou willen genieten! De kamers zijn mooi alleen was er het probleem in de badkamer dat waarschijnlijk de douchebak lek was waardoor aan de rechterzijde van het bed de grond nat werd. Prima bedden verder en prima kamer, afgezien van die natte plek. Het hotel lag dus aan zee echter had deze kamer uitzicht op een betonnen muur. Vergeet bij het inchecken bij het hotel niet een creditcard mee te nemen anders krijg je echt geen sleutel! We hebben een keer gegeten in het hotel en dit was prima.

Hotel op prachtige plek, maar aan de dure kant

M. Galle
    24-4-2018

Het hotel ligt op een prachtige plek, vlak aan de zee en op loopafstand van het oude centrum van Antibes. Daar betaal je ook wel wat voor: de prijzen van een standaard tweepersoonskamer zijn aan de hoge kant. Het personeel van het hotel is soms wat koeltjes, maar wel behulpzaam.

Mijn kamer was schoon en had alles wat ik nodig had. Het bed lag echt heerlijk! De badkamer was erg schoon met een fijne douche. Wat jammer was, was dat de airco niet werkte op mijn kamer i.v.m. de nog geldende 'winterstand', waardoor het heel warm was, vooral 's nachts.

Het ontbijt is lekker en gevarieerd, met veel soorten vers brood. Het restaurant van het hotel heeft prima Italiaans eten. Alleen de risotto die ik had was heel zout. Het hotel heeft een spa en fitnessruimte, maar die heb ik niet uitgeprobeerd helaas. Een prima hotel op een mooie locatie!

Fijne centrale ligging!

Desirée
    24-4-2018

Qua ligging ideaal om de omgeving te verkennen, prachtig aan de boulevard met een heerlijk terras mét stopcontact om niet alleen te kunnen ontspannen maar ook nog wat werk te kunnen verrichten. Het personeel zou iets vriendelijker kunnen zijn, maar verder was de kamer prima en heeft het restaurant een fijne Italiaanse keuken waar we goede antipasto hebben gegeten. Denk eraan dat je per kamer een creditcard bij je moèt hebben, anders krijg je de kamer niet. Iets om rekening mee te houden. Qus onderhoud zou er wel een frisse wind door het hotel mogen gaan, maar de kamer was schoon en heel fijn: er was een goede matras aanwezig!

Antibes (Alpes Maritimes) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 128 reviews