vakanties St. Palais-sur-Mer (Charente Maritime)

Reviews over St. Palais-sur-Mer (Charente Maritime)

Helemaal top

Lisa,
    28-11-2018

Heerlijke vakantie gehad! De camping ligt op loopafstand van een mooi strand. Het kan hier wel erg druk zijn. Het sanitair was erg schoon en het personeel behulpzaam. Er is een bakker op de camping met vers stokbrood.

M van de Riet,
    31-10-2018

Wij zijn in augustus hier voor de 4de keer geweest, en wederom een top vakantie gehad met onze 2 kinderen van 7 en 10 jaar, we waren nu een paar jaar hier niet geweest, maar het was weer super net als de andere 3x , en we hadden dit keer ook prachtig weer erbij dus dat is al een groot voordeel, de kinderen hebben zich prima vermaakt en wij ook , weer genoten van het heerlijke strand, en zwembad.

De kinderen vonden de animatie top, !! dus wie weet op naar de volgende keer!

Prima camping met een Top zwembad!

Marcel van jaaren,
    27-8-2018

Net terug van 12 dagen le logis. Via touroperator 3 kamer stacaravan geboekt. Prima ruime stacaravan voor 4 personen heerlijk in de schaduw. Wij waren met onze 2 dochters van 11 en 17. Die hebben vooral van het geweldige zwembad genoten maar wij ook. Was top! Helaas vonden wij de animatie zeer matig. Vrijwel alleen maar in het frans en erg onprofessioneel. Gelukkig hebben de kids dit niet erg gemist. Ze werken daar met een betaalpasje. Zeer onhandig en je hebt totaal geen overzicht meer! Prachtige omgeving en dichtbij een super strand. Wij hebben erg genoten van deze camping. Zeker wel een aanrader!

Superleuke camping in een fijne omgeving.

Cynthia,
    27-8-2018

Een ontzettend goede vakantie gehad. Leuke camping, mooi zwembad. Iedere dag animatie voor jong en oud. Ook veel te doen op het gebied van sport. Bakker heeft de gehele dag verse stokbroden. Mooie bar, zijn niet heel snel met bedienen, maar tijdens de vakantie heb je hier toch alle tijd voor! Kleine supermarkt, maar voor bij aankomst prima. Wij hadden wat problemen met de douche en dit is in een paar dagen opgelost.

Grote supermarkten in de buurt, dorpjes en stad in de omgeving. Erg gezellig. Mooi groot strand om de hoek en gratis parkeren.

Wij stonden op het particuliere gedeelte van de camping, dit was jammer voor de kinderen, aangezien hier alleen de oudere Fransen stonden. Echter hebben wij ons allemaal goed vermaakt en zouden er zo nog een keer naartoe gaan en dit zeggen wij niet snel!

Aanrader voor jong en oud!

Fam E,
    23-8-2018

Wij hadden een stacaravan via de touroperator geboekt en dit was prim (Wij vonden het geen dure camping). Het zwembad en de glijbanen waren geweldig aldus onze kinderen van 6 en 9 jaar, het barretje leuk en gezellig, een kleine baai dichtbij maar wij gingen dagelijks met de auto naar La Grande Cote wat een schoon groot zandstrand is met lekkere restaurantjes in de buurt. Er waren veel Nederlandse kinderen (en net zoveel Franse) en ook onze zoon van 14 heeft zich uitstekend vermaakt. De camping is na twaalf uur stil en overdag qua geluid net als andere campings (niet meer en niet minder). Hele kleine supermarkt op camping, dichtbij een grote. Plaatsje is lief en gezellig. In de buurt vele markjes en bezienswaardigheden. Aanrader: de dierentuin waar je zelf mag voeren en een kasteel in St Jean d’Angle waar het hele gezin zich verkleden kan. Al met al een hele leuke vakantie op een mooie kleine camping gehad.

Yukadi Village Le Logis, Owner, 27-8-2018

Dear vacationer,

our team is happy to disover your beautiful review ! Thank you a lot for sharing it with the other travelers following this experience at Yukadi Village Le Logis !

We are so glad to note that this experience at St-Palais-sur-Mer fully met all your expectations ! All your family left with beautiful memories, and there is nothing more rewarding !

It will be a real pleasure to welcome you again, feel free to renew your trip !

Kind regards,

Le Logis

St. Palais-sur-Mer (Charente Maritime) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 120 reviews