Poitou Charentes

1.077

vakantie Poitou Charentes

We hebben een aantal aanbieders voor Poitou Charentes voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Poitou Charentes

Leuke camping, gezellige sfeer. Wifi erg duur

Imme Smits,
    25-11-2018

Zwembad niet zo spectaculair als op de foto's

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima!

N. De Jong,
    7-11-2018

Mooie camping, grote plekken met wisselend veel en weinig schaduw.

Wij hebben de omgeving veel bezocht; Ile d'oleron, strand bij fort boyard, Marennes, kerktoren van Saint-Pierre de Sales beklommen, la Rochelle, Fort Louvois, klimbos Indian Forest, strand bij Les Maths. Kortom genoeg te doen in de omgeving, afwisselend met het super zwembad op de camping helemaal top.

Jammer dat de wellness niet bij de prijs inzit.

Wij stonden tussen een oud en een nieuw sanitair gebouw in. De nieuwe zijn erg mooi, maar ook dan ben je afhankelijk hoe iemand het voor jou achter laat...

Wat ons enorm tegenviel is dat alle douche ruimtes savonds om 23:00 uur werden afgesloten! Je kon dan pas sochtends vanaf 7:00 uur er weer gebruik van maken.

Bij temperaturen van deze zomer en gebruik van muggenwerende crème wil je savonds even afdouchen. Maar niet zo vroeg al, je bent op vakantie!

Restaurant is goed, reserveren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Goed voor Franse gezinnen met jonge kinderen.

Rob en Judith,
    1-11-2018

Mooie nette camping, alle faciliteiten waren goed (winkel, fitness). Caravan was prachtig. Animatie was alleen in het Frans of gebrekkig Engels. Er waren weinig Nederlanders voor onze kinderen. Hierdoor en door de animatie weinig tot geen aansluiting met andere kinderen. Afstand tot zee (baai) was goed te lopen. Als je van rustige zee houdt is dit oké. Voor onze kinderen waren er geen golven en moesten we voor watersport een uur rijden (bodyboarden bijv). Service was goed, totdat wij pech kregen en wij veel meer hulp nodig hadden. Toen was de hulp veel moeizamer. Het zwembad stelt niet veel voor en is te klein voor de schaal van de camping. Eetgelegenheden waren goed. Saint George is een leuk dorpje om 's avonds even te eten bijvoorbeeld, klimpark vlakbuiten de camping was ook leuk. Talmont Sur Gironde is een heel leuk dorpje om te bezoeken en te gaan eten. Mooie omgeving. Conclusie: voor Nederlandse tienerkinderen was het te saai (11+)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische weken

E Pali,
    31-10-2018

Mooi park met vele mogelijkheden voor een zinnige vakantie

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Prima naar ons zin gehad.

Henk,
    23-10-2018

Ruime en schone vakantiehuizen. Luxe ingericht en ook de privacy m.b.t. de ligging zit wel goed. Prettige ontvangst en bij vertrek alles goed geregeld.

Gereisd met partner in oktober 2018