Sorteren

1.079

vakantie Poitou Charentes

Reviews over accommodaties in Poitou Charentes

Nous avons passé d'excellentes vacances et nous comptons

Michaël
    8-11-2018

Nous avons passé d'excellentes vacances et nous comptons bien revenir dans votre camping.

Séjour la flotte

Alain
    7-11-2018

Site très agréable

Équipe disponible agréable

Accueil professionnel et de qualité

Séjour calme et reposant en famille

Je recommande cet établissement

Prima!

N. De Jong
    7-11-2018

Mooie camping, grote plekken met wisselend veel en weinig schaduw.

Wij hebben de omgeving veel bezocht; Ile d'oleron, strand bij fort boyard, Marennes, kerktoren van Saint-Pierre de Sales beklommen, la Rochelle, Fort Louvois, klimbos Indian Forest, strand bij Les Maths. Kortom genoeg te doen in de omgeving, afwisselend met het super zwembad op de camping helemaal top.

Jammer dat de wellness niet bij de prijs inzit.

Wij stonden tussen een oud en een nieuw sanitair gebouw in. De nieuwe zijn erg mooi, maar ook dan ben je afhankelijk hoe iemand het voor jou achter laat...

Wat ons enorm tegenviel is dat alle douche ruimtes savonds om 23:00 uur werden afgesloten! Je kon dan pas sochtends vanaf 7:00 uur er weer gebruik van maken.

Bij temperaturen van deze zomer en gebruik van muggenwerende crème wil je savonds even afdouchen. Maar niet zo vroeg al, je bent op vakantie!

Restaurant is goed, reserveren.

Un superbe séjour en famille

Emilie
    6-11-2018

Un superbe séjour en famille. Un camping calme et à taille humaine et un accueil très chaleureux ... Pour notre plus grand bonheur, nous sommes loin de l'industrie du tourisme. A recommander et surtout une très bonne adresse à garder pour de prochaines vacances.

Dommage que l'espace devant le mobil-home ne soit pas de

RICHARD
    5-11-2018

Dommage que l'espace devant le mobil-home ne soit pas recouvert de sable ou de gravier, cela éviterait de rependre de la terre partout