St. Just-Luzac (bij Marennes)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Just-Luzac (bij Marennes) voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat St. Just-Luzac (bij Marennes)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)10°13°14°19°20°22°23°21°18°13°10°
Min. temp. (℃)13°15°17°18°16°14°
Zeewatertemp (℃)11°11°12°12°15°18°20°21°19°18°15°12°
Dagen regen191615201613111315212022

Reviews over St. Just-Luzac (bij Marennes)

Leuke mensen omgeving wat saai

van_wijland
    23-9-2014

Leuke dorpjes maar dan moet je wel weer in de auto stappen. Wel leuke dorpjes met leuke marktjes. Ons bekroop het gevoel dat het in het verleden een mooi dorpje was, zware tijden heeft meegemaakt en nu weer aan het opkrabbelen is. De echte stranden zijn toch wel wat verder weg. In de inham was het vaak laagwater en dan was het een modderpoel. Maar mensen zijn leuk.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving

klaasjanneke
    1-11-2013

Leuk klein frans dorpje, met een mooie kerk waarvan je ook de toren kunt beklimmen met een super uitzicht als beloning! Veel te doen in de omgeving. Houd wel rekening met muggen in deze omgeving omdat er veel (stilstaand) water is. Ile 'd Oleron is prachtig, maar wel erg druk. In de omgeving van Palmyre veel mooie stranden en uiteraard de bekende dierentuin.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Leuke plaats

Audrey
    30-8-2013

Goede supermarkten. Zelfs op zondagochtend geopend. Marines plage voor jonge kinderen ideaal omdat dit een afgesloten gedeelte naast het echte strand heeft, zonder golven en geleidelijk afloopt. Echte strand is bij eb een grote modderplas, dus niet echt optimaal.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

leuk klein dorp

kruiskamp
    31-7-2013

Marennes zelf is een prima dorp voor boodschappen en strand, niet echt spectaculair. Wel is de omgeving super, dicht bij Ile d'oleron, wat een schitterend eiland is met heel veel leuke kleine plaatsjes.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Aan de kust, huitres & moules, Pineau & Cognac...

Henk
    3-9-2012

eens in de 10 jaar hier eens weer kijken... Naast de vlakke, maar toch fraaie natuur is er de Zoo Palmyre, Ile d'Oleron met Fort Boyard, de Phare van Chassiron beklimmen en het treintje van Saint Trojan en dan het Aquarium van La Rochelle: allemaal de moeite waard !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012
St. Just-Luzac (bij Marennes) scoort een 6,4 uit 10, op basis van 55 reviews