St. Georges d'Oleron (Ile d'Oleron)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Georges d'Oleron (Ile d'Oleron) voor je op een rij gezet:

vakanties St. Georges d'Oleron (Ile d'Oleron)

Reviews over St. Georges d'Oleron (Ile d'Oleron)

Top! heerlijk rustig, strand, fietsen, surfen!

Noelle,
    13-8-2018

Leuke rustige plaats, gezellig oud klein centrum. Lekker basic en geen poespas. Iedere ochtend een traditionele franse markt met lokale producten. Echt frans sfeertje met vnl. veel fransen zelf!! Mooi eiland (vooral de noordkant) met super apart aangelegde fietsroutes dwars door de zout velden en tussen de wijnranken door!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

relaxte zonvakantie

Leonie,
    23-8-2015

Op het eiland is van alles te doen: fijne zandstranden, de vuurtoren en het kasteel, een boottocht naar Fort Boyard, de havens van Boyardville en le Douhet. Het klimaat is prettig; zonnig weer maar niet zo heet dat je niets meer kunt ondernemen. Er heerst een prettige sfeer in de restaurants en andere gelegenheden.

Nadeel is wel dat het slecht te bereiken is op de aankomst- en vertrekdagen: verwacht op de D-wegen behoorlijk extra reistijd. Ook op andere dagen is het op het eiland zelf met de auto niet zo prettig. Een goede keuze zou zijn om alles op de fiets te doen.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch fiets eiland

advandijck,
    7-8-2014

Het barst er van de campings maar op een of andere manier werkt dit niet nadelig op de sfeer van het eiland en ondanks die hoeveelheid campings gek genoeg, erg rustig! Er zijn veel fietspaden nog in constructie maar een goed begin is gemaakt. Het zou alleen erg handig zijn als men hier net als in Nederland knooppunt routes van zou maken.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk klein dorp

rob_kraa,
    17-9-2013

Leuk klein dorpje met dagelijks een marktje waar allerlei lokale producten worden verkocht. Er is niet zo heel veel te doen maar je kunt er prima uit eten. Voor wat meer vertier kun je beter naar St. Pierre wat op fietsafstand ligt.

Gereisd anders in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige, rustige stranden

Plokker,
    19-8-2013

Nergens aan de westkust van Frankrijk (en al helemaal niet aan de Middellandse zee) heb je zoveel ruimte op het strand als hier... mooie stranden, veel keuze tussen bv strand om te windsurfen of kite-surfen of familiestranden met badmeesters... Wij vonden het te ver om in één dag te rijden, vanuit Saintes ben je nog anderhalf uur onderweg...

Gereisd met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
St. Georges d'Oleron (Ile d'Oleron) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 246 reviews