Sorteren

vakanties St. Georges d'Oleron (Ile d'Oleron)

Reviews over St. Georges d'Oleron (Ile d'Oleron)

Top! heerlijk rustig, strand, fietsen, surfen!

Noelle
    13-8-2018

Leuke rustige plaats, gezellig oud klein centrum. Lekker basic en geen poespas. Iedere ochtend een traditionele franse markt met lokale producten. Echt frans sfeertje met vnl. veel fransen zelf!! Mooi eiland (vooral de noordkant) met super apart aangelegde fietsroutes dwars door de zout velden en tussen de wijnranken door!

Erg leuk

Sjab
    21-9-2016

Leuk eiland heerlijk vakantie gevoel. Vuurtoren is erg leuk om te beklimmen... We hebben nog lang niet alles gezien dus gaan zeker nog een keer terug!

relaxte zonvakantie

Leonie
    23-8-2015

Op het eiland is van alles te doen: fijne zandstranden, de vuurtoren en het kasteel, een boottocht naar Fort Boyard, de havens van Boyardville en le Douhet.

Het klimaat is prettig; zonnig weer maar niet zo heet dat je niets meer kunt ondernemen.

Er heerst een prettige sfeer in de restaurants en andere gelegenheden.

Nadeel is wel dat het slecht te bereiken is op de aankomst- en vertrekdagen: verwacht op de D-wegen behoorlijk extra reistijd. Ook op andere dagen is het op het eiland zelf met de auto niet zo prettig. Een goede keuze zou zijn om alles op de fiets te doen.

Een prachtige omgeving voor een heerlijke vakantie

Ton Willem Beerens
    31-5-2015

Een plek waar je zeker terug wilt en zult komen.

Heel mooi eiland

Juul en marie
    5-10-2014

Mooie stranden, mooie plaatsjes om te bezoeken

In Saint Georges geen grote supermarkt, daarvoor moet je naar Saint Pierre

maar alle plaatsen liggen niet ver van elkaar, je hebt wel een auto nodig

St. Georges d'Oleron (Ile d'Oleron) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 246 reviews