vakanties St. Georges-de-Didonne (Charente Maritime)

Reviews over St. Georges-de-Didonne (Charente Maritime)

Goed voor Franse gezinnen met jonge kinderen.

Rob en Judith,
    1-11-2018

Mooie nette camping, alle faciliteiten waren goed (winkel, fitness). Caravan was prachtig. Animatie was alleen in het Frans of gebrekkig Engels. Er waren weinig Nederlanders voor onze kinderen. Hierdoor en door de animatie weinig tot geen aansluiting met andere kinderen. Afstand tot zee (baai) was goed te lopen. Als je van rustige zee houdt is dit oké. Voor onze kinderen waren er geen golven en moesten we voor watersport een uur rijden (bodyboarden bijv). Service was goed, totdat wij pech kregen en wij veel meer hulp nodig hadden. Toen was de hulp veel moeizamer. Het zwembad stelt niet veel voor en is te klein voor de schaal van de camping. Eetgelegenheden waren goed. Saint George is een leuk dorpje om 's avonds even te eten bijvoorbeeld, klimpark vlakbuiten de camping was ook leuk. Talmont Sur Gironde is een heel leuk dorpje om te bezoeken en te gaan eten. Mooie omgeving. Conclusie: voor Nederlandse tienerkinderen was het te saai (11+)

Rustige, nette camping dichtbij de zee!

J.Evers,
    31-8-2018

Mooie, rustige, nette en schone camping. Weinig Nederlanders op deze Franse camping. Onze nette stacaravan stond tussen de bomen op een royal perceel. Zeer vriendelijke en behulpzame receptie. Zwembad is niet groot, maar voldoet prima! Elke avond is er animatie. Gewoon een gezellige en vriendelijke camping. Dicht bij de zee en het centrum. wij komen zeker nog een keer terug!

Isabelle,
    20-8-2018

Jean Luc,
    18-8-2018

Claude,
    18-8-2018
St. Georges-de-Didonne (Charente Maritime) scoort een 8 uit 10, op basis van 49 reviews