Camping Des Lacs

Meer campinginfo

27 reviews over Camping Des Lacs

• 4Daan03-08-2019

Nooit meer...

Vele plekken zijn alleen per voet bereikbaar, dat betekent minimaal 6 keer op en neer lopen tot wel een paar honderd meter met je tent & alle bagage... de kampeerplekken variëren enorm in kwaliteit, wij hadden kleine plek vlakbij de werknemers tenten, deze plekken zijn echt klein en dicht op elkaar maar wel dezelfde prijs als andere grotere plekken verder op de camping, bovendien zo’n 100 meter lopen van de wc en douches. Niet te doen met kleine kids... De werknemers feesten tot diep in de nacht met drank en meer... een plek dichtbij hun levert in ieder geval gebroken nachten op. Ook gaat s’nachts de motor van het zwembad aan, te vergelijken met een auto die stationair draait. S’nachts is deze camping pikkedonker, verschillende nachtlampen die om de honderd meter staan zijn kapot zoals bij de receptie & de parkeerplaats waardoor lopen met een zaklantaarn echt een must is. Sanitair erg vies. Personeel te jong, onbeleefd & onkundig...

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 4Astob16-02-2012

Dit zou een paradijs kunnen zijn......

Deze camping ligt echt schitterend aan een meer en de plekken zijn ruim en netjes. Het zwembad is niet spectaculair maar voldoet prima. Eetgelegenheid op de camping is beperkt, degelijk maar redelijk goed. Net buiten de camping aan het meer liggen andere horeca gelegenheden van zeer goedkoop tot vrij luxe. Allemaal zeker de moeite waarde. De enige - en zeer belangrijke - reden om niet weer naar deze camping te gaan is het sanitair. Zoals in eerdere beoordeling al gezegd is, laat dit veel te wensen over. Het sanitair zelf is redelijk nieuw en netjes. Des te erger is het dat de beheerder van de camping er zo slecht mee om gaat. Schoonmaken gebeurt inderdaad vaak om de 3 dagen, als je geluk hebt en als er al veel bij de receptie geklaagd is. Zonde, want met een klein beetje extra inspanning heb je hier een camping die je aan iedereen aan zou bevelen. Het omgekeerde is nu helaas het geval. Gemiste kans!

• 1Staat v/h sanitair

• 7G.S. Wagter23-08-2011

Prachtige camping, maar....

Alle ingrediënten voor een top-camping zijn aanwezig, maar volgens ons ontbreekt de finishing touch. Er is geen tot nauwelijks controle op de camping. Gevolg is dat het ook na 24.00 uur nogal luidruchtig kan zijn. Dit geldt ook voor de mobile homes, die op een aparte plek van de camping staan en waarvan een aantal zijn verhuurd aan werklieden, die in het weekend nog al eens "los gaan". Sanitair (met zwaluwnesten) ziet er prima uit, maar het schoonmaken hiervan (veel uitwerpselen van zwaluwen) is minimaal. Soms 1x per drie dagen. Met één doekje en een spuitflesje schoonmaakmiddel werden alleen de toiletpotten en de wasbakken gereinigd. De deuren, spiegels en wanden werden niet gedaan, waardoor het geheel er nooit echt fris uitzag en dat is jammer. Gelukkig was gedurende ons verblijf de bezetting van de camping hooguit 40% en geen 100%. Desondanks hebben wij genoten van al het overige.

• 4Staat v/h sanitair

• 8Familie Kok07-08-2011

Mooi gelegen rustige camping

Camping des Lacs ligt nabij het plaatsje Pressignac en is een uitzonderlijke camping! Nog niet ontdekt, heerlijk rustig gelegen en klein. Wij hebben 3 weken doorgebracht in een stacaravan met onze kinderen van 3 en 6 jaar. De stacaravans kunnen wel een opknapbeurtje gebruiken, maar het was goed te doen. Met je eigen caravan of tent heb je een superplek met uitzicht op het meer. Wij troffen een receptioniste die wel redelijk Engels sprak. De rest van het personeel spreekt Frans. Er is een binnen zwembad (helaas zonder kinderbadje) en een buitenzwembad (mét kinderbadje). Een bar, recreatieruimte, diverse speeltuintjes, maar geen animatie voor kinderen. Het strand aan het meer, waar je zo van de camping af op loopt heeft daarentegen alles wat je maar kan wensen. Een restaurant/bar, mini-golf, zwemgedeelte voor kleine kinderen, douches, toiletten, schaduwplekken met picknicktafels en speeltuin. Er is ook nog een wat luxer restaurant, gelegen aan de parkeerplaats van het strand.

• 9Staat v/h sanitair

• 9j.kempenaars16-06-2009

topper

prachtige camping aan een prachtig meer.

overal aan gedacht b.v kleine zittoiletten voor kleine kinderen. invalide lift in het zwembad. je looptvan de camping zo inhet meer plaatse van minimaal 150 meter

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

0 tips over Camping Des Lacs

1 vraag over Camping Des Lacs

• Hans, 23-01-2013

Reviews van 2012

Indien ik de websitevan deze camping bekijk lijkt het mij een heerlijke camping. Is dit nog steeds een "gemiste kans" zoals de reviews melden of de caming een stuk vooruitgegaan ?

marjapieters, 16-06-2013

Wij zijn er vorig jaar geweest en hebben er een heerlijke tijd gehad! Sterker nog, we gaan er dit jaar weer heen! Onze kinderen van nu 11 en 14 jaar hebben zich prima vermaakt. Zwembad is schoon en het zwemmeertje is ook erg erg leuk. Het sanitair is best wel goed schoon en word regelmatig met hogedrukreiniger schoongemaakt. Af en toe wel een koude douche gehad maar met warm weer is dit geen groot probleem. Wij vinden dat het met het sanitair dus wel een beetje meevalt. Er zitten inderdaad zwaluwen in het toiletgebouw maar daar hebben wij geen last van gehad. Ook de plaatsen zijn heel erg groot. Wij hebben een joekel van een tent maar die paste er makkelijk op!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig