• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Sorteren

Reviews over Montbron (Charente)

Kanoën erg leuk

S. Willems
    11-7-2016
    Plaatsje Montbron is niet veel bijzonders, maar we hebben gekanoëd bij La Maison de Canoë, erg leuk en avontuurlijk. Je kunt verschillende lengtes van trips kiezen. Een busje brengt je met kano naar de opstapplaats en van daaruit kano je terug naar La Maison de Canoë. 10 euro per kano 45 minuten (kortste trip). Je hoeft niet heel goed te kunnen kanoën maar het is wel handig als je een beetje weet hoe je moet sturen. Je moet soms door een soort sluisjes met (lichte) stroomversnelling. Prachtige route. Tas kun je bij de receptie achterlaten of een gratis ton meekrijgen voor het opbergen van je spullen.

heerlijk rustig gebied.

Derk
    23-6-2015
    wij komen hier al jaren om te genieten van de rust, natuur en het lekkere eten. echt een aanrader

Rustige omgeving

Hugo
    4-9-2014

De omgeving is rustig, veel bos en wat mooie meertjes. St Estephe op ca. 15 min rijden heeft een leuk recreatie meer met gratis kajaks, strand en speeltuin. Aanrader!

Een uitstapje naar de Cognac en dan in het bijzonder een bezoek aan Remi Martin is ook erg leuk voor de 'liefhebber'

Montbron (Charente) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 25 reviews