• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

vakanties Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes)

Reviews over Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes)

Hele natuurlijke omgeving

Herman
    5-8-2017

De plaats op zich is niet heel bijzonder.

Het is er wel erg gemoedelijk en ik ben er veel aardige mensen tegengekomen. De natuur is enorm veelzijdig. Bossen, rivieren en moerasachtige gebieden met de daarbij behorende natuur maken het zeer indrukwekkend. Heel veel vogels gezien en bijna een hert met de fiets omver gereden,

En dat met een voor mij heerlijk klimaat. Niet te warm en ja; af en toe kan het er een beetje regenen.

Mijn dochter wil zonder meer terug naar deze streek

Mooie brede stranden in bosrijke omgeving!

renateverhagen
    20-8-2016

Mooie stranden, breed en heel schoon. Gecombineerd met bossen, leuke dorpjes en stadjes. Een leuke plek in Frankrijk. Wel heel toeristisch. De Fransen gaan hier zelf ook massaal naar toe in de zomer.

mooie omgeving en stranden

d_plas
    14-8-2015

Gezellig dorpje, strand misschien gevaarlijk voor hele kleine kinderen hoewel er goede bewaking is. Wat je mist op het strand is een tentje waar je eten/drinken kan kopen. Bij Boulevard de la plage in La Palmyre heb je wel een geweldige tent waar je van alles kan kopen: Panini, churro's, ijsjes, pannenkoeken etc.

Nooit meer!

carola_flach
    11-8-2015

De camping is echt geen aanrader. We zijn ook eerder vertrokken, omdat er iemand de hele dag bij een stacaravan joints rookte en de barbecue vanaf half twaalf 's morgens al aanstond en we daar echt last van hadden. de campingplaatsen zijn echt niet zoals aangegeven staan als op de site. we konden net aan een extra tentje neerzetten voor de kinderen. Omgeving wel super, leuke dingen gezien en bijzondere dieren als je van de natuur houdt. Kijk wel naar een andere camping, er zijn er meer dan genoeg in de omgeving.

prachtig

Eva
    3-8-2015

Veel stranden en ook wat cultuur

Zeer geschikt voor jonge kinderen.

Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes) scoort een 8 uit 10, op basis van 298 reviews