vakanties Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime)

Reviews over Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime)

Niet zo rustig op de verkeerde plek

Jos,
    30-8-2018

Wij huurden een mobil home en bleken bij aankomst in de eerste mobil home vanaf de parkeerplaats te moeten verblijven. Dan blijkt dit dus helemaal geen rustige camping te zijn. Meerdere keren moeten verzoeken of de beveiliging iets kon doen aan de groepen Engelse jongeren die daar stonden te schreeuwen tot 23 uur, uit zichzelf geen actie.

Daarnaast bizar beleid rondom het bestellen van frites in het winkeltje. Als je om 19 u nog wat wil bestellen staat de lijst al vol en heb je pech/honger. Zelfde pech enkele keren met brood in de ochtend gehad. Gelukkig wel 4x per week prima foodtrucks, vooral Marokkaans en mosselen lekker. En een fantastisch leuk dorp met echt goede bakker en traiteur op fietsafstand.

Het zwembad is super voor de kinderen en erg netjes. Schoonmaakbeleid van de mobil homes niet van deze tijd: zelf schoonmaken en dan op afspraak gecontroleerd worden voor je naar huis mag...

Helemaal top!

Eva,
    27-8-2018

Wij hebben het erg fijn gehad op deze camping. Wij vonden het een verzorgde camping, het sanitair werd netjes bijgehouden, schoon zwembad, de hele dag door wordt er stokbrood afgebakken in het winkeltje.

Het strand was voor ons (met kinderen van 5 & 3) lopend goed bereikbaar.

Mooie, nette camping met vriendelijk personeel

Nicole Spaander,
    21-8-2018

Wij verbleven een week op deze camping, in een stacaravan. Camping is netjes (al hebben wij geen zicht op het sanitair) en wordt goed onderhouden. Het personeel is vriendelijk. Camping geschikt voor kinderen tot ca. 10 jaar; er zijn wel wat sportfaciliteiten maar dat is wat beperkt. Ik denk dat wat ouderen kinderen zich hier wat snel zullen vervelen. Wij hadden het heerlijk.

Op loopafstand van strand

Tamara,
    20-8-2018

Camping op loopafstand van het strand en leuke markt in het dorpje Le Bois Plage. Prima aansluiting op alle fietsroutes over het eiland.

Camling heeft een mooi en schoon zwembad. Het entree gebied met speeltuin, winkel en zwembad is sfeervol en mooi onderhouden. Het sanitair is niet heel luxe, maar er is voldoende en het is kwalitatief goed (lekkere douchestralen etc). Het is ook heel goed schoon gehouden.

Het kampeerterrein zelf is echter sfeerloos. Er zijn geen afgescheiden plekken, alleen maar rijen tenten/auto's die hutjemutje op elkaar staan. Niet alle plekken hebben schaduw. Een heel groot deel van de camping wordt in beslag genomen door stacaravans, die ook sfeerloos in een rijtje staan. Op de camping bijna alleen Engelsen en Fransen. Tijdens ons bezoek slechts 4 Nederlandse gezinnen.

Alain Petitjean,
    20-8-2018
Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 39 reviews