Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime) voor je op een rij gezet:

vakanties Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime)

Reviews over Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime)

Leuk vakantiestadje

Gabriel,
    1-7-2017

Le Bois is een leuk stadje waar je een dagelijkse markt hebt zowel overdekt als in open lucht , inkopen doen is geen probleem keuze genoeg . Veel restaurantjes en mooie wandelgelegenheid , echt het bezoeken waard

Gereisd met partner in juni 2017

Ile de Re is prachtig!

Marcel,
    20-8-2016

Strand bij Le Bois-Plage-en-Ré is het mooist van het eiland. Aan de noordkant is er geen strand of klein. Hier heel lang. Le Bois is een kleine, leuke plaats. Er is de onvermijdelijke kermis voor de kids, en de braderie. En een markthal. Eiland is in 1 week te zien. Je moet hier geluk hebben met het weer.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk

Harry,
    21-9-2014

Leuke plaats met iedere dag een leuke markt. Er is een supermarkt met alles wat je maar nodig hebt. Het strand is mooi met een groot verschil tussen eb en vloed. Nogmaals een leuk dorp, maar er zijn leukere plaatsen in de buurt o.a st. Martin de re.

Gereisd met partner in Thu Sep 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi eiland

Rogier,
    6-8-2014

Ik heb niet heel veel gezien omdat ik met drie jonge kindjes heb gereisd. Maar mijn eerste indruk is dat het een mooi eiland is. Mooie natuur, netjes onderhouden en schoon. Dorpjes waar ik ben geweest vond ik leuk knus.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fietseiland

Wil,
    13-8-2012

Het is echt een fietseiland en verder kun je er een echte strandvakantie beleven. Om leuk te gaan stappen of allerlei dingen te bekijken moet je niet naar dit Eiland gaan. La Rochel is een fantastische stad en echt de moeite waard om een keer te gaan bekijken.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 39 reviews