La Couarde-sur-Mer (Charente Maritime)

We hebben een aantal aanbieders voor La Couarde-sur-Mer (Charente Maritime) voor je op een rij gezet:

Reviews over La Couarde-sur-Mer (Charente Maritime)

Relaxte sfeer, echt Frans!

Jan
    2-9-2018

Leuk dorpje op Ile de Ré, waar het minder toeristisch is als de andere dorpen. Geining centrum met enkele restaurantjes en cafeetjes. Geen uitgaansleven zoals disco's. Worden regelmatig dingen georganiseerd in het hoogseizoen zoals mosselavond, marktjes, muziek, theater etc. Goede versmarkt, dagelijks tot 13:30! Gelegen aan het mooiste strand van Ile de Ré, brandschoon!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Wij hebben hier 10 heerlijke dagen in sept

J&C Verhagen
    23-3-2006

Wij hebben hier 10 heerlijke dagen in sept. 05 doorgebracht in Appartement "Le Mail".Er tegenover is een supermarket. Fietsen overal te huur 5 euro per dag. Het is erg rustig en fantastisch om te fietsen, aangezien alles vlak is.het enige juiste transportmiddel, heerlijk oesters en mosselen eten, erg vriendelijke bevolking, eten redelijk geprijsd. Vanuit La Rochelle over een 3 km lange brug naar Ile de Re, een klein paradijs.

Gereisd Anders in maart 2006
La Couarde-sur-Mer (Charente Maritime) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 13 reviews