Reviews over Ecuras

Fantastische weken

E Pali,
    31-10-2018

Mooi park met vele mogelijkheden voor een zinnige vakantie

Geweldig

Martijn,
    3-10-2018

Geweldig eten en leuke animatie.

Leuk maar eenmalig

Ester,
    22-9-2018

Een mooi park echter voor ons Centre Parcs in ruim opgezette vorm. Leuk als je niet veel in je vakantie wil doen, weinig van Frankrijk wil zien en tussen de Nederlanders wil zitten. Ligt niet centraal, ver rijden om ergens te komen. In de omgeving niet veel te doen tenzij je minstens een uur in de auto wil zitten. Wel een goede pizzeria La Toscane in Montbron. Gaaf zwemmeer met strandje waar de kids uren met bootjes, luchtbedden en schepjes hebben doorgebracht. Het overvolle zwembad hebben we weinig bezocht. Voor ons eenmalig.

Echt een aanrader in een prachtige omgeving.

Els & Reijer Band,
    30-8-2018

De bungalow was super en van alle gemakken voorzien. Zowel het park als de omgeving zijn prachtig. De golfbaan De la Preze is zeer uitdagend en zelfs 18 holes van de 3 par pitch & put zijn geweldig om het kleine spel te oefenen.

Kortom we hebben ontzettend genoten en een fantastisch verblijf gehad in deze bungalow.

Volgend jaar weer!

Yvonne,
    22-8-2018

Heerlijke vakantie gehad met twee kinderen onder de 3 jaar. Veilig en gemoedelijk. Elk huisje ziet er anders uit. Bakker, snackbar, restaurantje, bar op het park. Veel Nederlanders verblijven hier.

Ecuras scoort een 7,3 uit 10, op basis van 44 reviews