We hebben een aantal aanbieders voor Ecuras voor je op een rij gezet:

Reviews over Ecuras

Echt Frans dorpje

Marianne,
    2-9-2017

In Ecuras zelf is afgezien van het vakantiepark Le Chat niet veel te doen.

Wel is er een prima golfbaan dichtbij.

En op 15 minuten rijden met de auto zit je in Montbron met een grote supermarkt en wat restaurantjes .

Ook kan je in de omgeving meerdere activiteiten doen zoals kanoën, kastelen bezoeken, marktjes afstruinen en winkelen in Angoulème.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Dorpje in de Charente, noordgrens Dordogne.

Peter Hoogland,
    19-2-2017

Een mooie, nieuw aangelegde picknickplaats met kinderspeeltoestellen is wat het rustige, typisch Franse, dorpje Ëcuras u en uw kinderen biedt. Voor al het andere, zoals restaurantjes en winkels, zult u naar het nabijgelegen Montbron toe moeten.

Gereisd met partner in september 2016

Niets te beleven

Jolanda,
    10-1-2017

Montbron en Ecuras liggen tegen elkaar aan. Het is echt een gat. Er is wel een intermarché, pinautomaat en benzine station. 1 terrasje en 2 restaurantjes gezien, die er niet echt uitnodigend uitzagen. 1x per weer marktje. Niet de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Dit jaar weer!

Heleen en Jasper,
    27-1-2016

Als je van flaneren en shoppen op de boulevard houdt, moet je niet in Ecuras zijn!

Maar als het Franse platteland je aanspreekt, met middeleeuwse dorpjes, prachtige vergezichten, velden met zonnebloemen, weiden en bossen, piepkleine restaurantjes met heerlijke streekgerechten tegen lage prijzen, dan zit je hier goed. Je kunt in de omgeving markten en bric à brac's bezoeken. De verschillende, meestal middeleeuwse, dorpen in de omgeving organiseren met veel vrijwilligers feesten tijdens de weekeinden. Vaak kun je daar met de Fransen meeëten aan lange tafels!

Grotere steden liggen in de buurt, maar hier zie je de bruine Limousinkoeien met hun kalfjes in de wei, een ezeltje, een hertje in je tuin of een wild zwijn. Als je hiervan kunt genieten, heb je een heerlijke vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

mooie omgeving

Renate,
    18-9-2013

Ecuras ligt perfect als je van wijn en lekker eten houdt. Lekkere rose koop je bij le cave de saint sornin. Goed eten kun je bij de brise bois, golf de la preze en la dame blanche ( op vakantiepark le chat).

Gereisd met jonge kinderen in september 2013
Ecuras scoort een 7,5 uit 10, op basis van 44 reviews