St. Valéry-sur-Somme

We hebben een aantal aanbieders voor St. Valéry-sur-Somme voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Valéry-sur-Somme

Voor herhaling vatbaar

C. Bukkens,
    11-11-2018

Mooie kasteelcamping met grote plaatsen. Wifi gratis bij de bar. Mooi zwembad. Afhaal maaltijden. Fietsen naar St. Valery sur Somme, leuk stadje met idem boulevard. Op de fiets: camping uit, vóór steile helling rechtsaf en maar fietsen (3 km) Sanitair verouderd maar wel schoon. Veel donkerbruin. Jakkie!! Afvoer in de grond voor grijs water campers.

Supers: Op de fiets: camping uit, vóór steile helling rechtsaf en maar fietsen tot rotonde daar linksaf de weg op. Na 1 km Carrefour, Lidle, Aldi allemaal bij elkaar. Prima fietsen in de omgeving.

Gereisd met partner in juni 2016
    Domaine du Château de Drancourt, Owner, 1-2-2019

Dear vacationer,

it is a pleasure to discover your positive review, thank you for publishing it following this stay at Domaine du Château de Drancourt !

Your satisfaction is our priority, and there is nothing more rewarding than knowing you enchanted by this stay in our 5-star campsite of St-Valéry-sur-Somme !

You particularly enjoyed our excellent location, what we are delighted with !

Feel free to renew us your confidence,

See you soon !

The team - Domaine du Château de Drancourt

super mooie locatie alleen een beetje jammer van de foute

ISABEL,
    4-9-2018

super mooie locatie alleen een beetje jammer van de foute inrichting van het hotel en het personeel is totaal niet vriendelijk en niet hulp vaardig ze komen werken voor geld maar hebben geen voeling met het hotel noch restaurant spijtig met zo n top ligging

Gereisd anders in september 2018

Heel leuk hotel, prachtig terrein, prijs kwaliteit zeker 4

HILKE,
    20-8-2018

Heel leuk hotel, prachtig terrein, prijs kwaliteit zeker in orde. Jammer dat het restaurant voor de 4 dagen volzet was. Lang genoeg op voorhand reserveren is aangeraden.

Iedereen is zeer vriendelijk, voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in augustus 2018

We waren zeer tevreden over ons verblijf en genoten van de

Agnes Liekens,
    19-8-2018

We waren zeer tevreden over ons verblijf en genoten van de mooie omgeving .

Zeker voor herhaling vatbaar.

Valerie,
    19-8-2018