St. Valéry-sur-Somme

Vakantie in St. Valéry-sur-Somme

We hebben een aantal aanbieders voor St. Valéry-sur-Somme voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Valéry-sur-Somme

• 8Fam Schuijers07-08-2019

Leuk plaatsje

Leuk plaatsje. Paar leuke eetgelegenheden. In de hoofdstraat een heel leuke: Le Jardin. Op zondagochtend is er markt (toen wij er waren), sfeervol. Boottochtjes aan te raden: zeehonden spotten :) Er is een gratis parkeerplaats in de buurt.

• 7Omgeving

augustus 2019

• 9Philippe27-09-2018

Super

Je conseil a tous les amoureux des baies de la somme.
    Nous nous y allons au moins 3 fois par ans. Cité médiévale avec beaucoup d’animations, moment de détente.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd met partner in juni 2018

• 10maman6020-06-2018

joli coin de picardie

village très vivant et coloré. centre ville agréable. Parkings gratuits mal indiqués.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Stranden

april 2018

• 9Sofieenwim24-07-2017

Zalig mooi stadje!!!

Ik hou van deze stad. De baai. De bebloemde straatjes. Het gezellige winkelstraatje. De dijk met de schitterende grote huizen! De wandeling naar het middeleeuwse deel. Het Chapel des Marins. De heerlijke gerechten in de gezellige restaurantjes. Ik heb mijn hart een beetje verloren aan dit stadje!

• 9Sfeer in stad
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

juli 2017

• 8Leoni10-05-2017

leuke middeleeuwse plaats

Vanuit de haven kun je de hele kade aflopen tot het strand. Leuke wandeling. Langs de kade veel restaurants. Levendig stadje, gezellig om doorheen te wandelen en aansluitend te lunchen of dineren in één van de vele restaurants. De trein die om de baai van de Somme rijdt, is een aanrader.

• 9Sfeer in stad
    • 8Cultuur

mei 2017

• 8Anna22-08-2016

Gezellig toeristisch

Leuke plek aan de baai van Somme. Leuk wandelpad langs de baai en veel restaurantjes en terrasjes. Erg toeristisch. Vergeet ook niet het oude gedeelte, van daaruit kun je met een pad naar beneden waar je bij een strandje met beachclub uitkomt. Hier start ook de wandelboulevard richting het dorp.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

augustus 2016

• 8uit het Westland08-08-2016

Prachtige kust!

Bijzonder om mee te maken: het verschil tussen eb en vloed. Fantastisch!! Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met krabbetjes zoeken op het strand.

• 9Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Stranden

augustus 2016

• 9K.07-06-2016

Gezellig

Leuk strand als het mooi weer is, mooie natuur. Héél leuk met oude trein!

• 8Stranden

augustus 2015

• 2EindelijkVakantie17-05-2016

Promenade heen en terug, that's it! zeeer saai!

We hadden er meer van verwacht gezien de score hier, de stoomtrein hebben we niet gedaan (1u heen & 1u terug van/naar le crotoy). De winkels waren overal gesloten op een weekdag. Enkel de promenade tot aan het jeanne d'arc stukje kasteel en terug langs de binnenstad. Trok echt op niets, we zijn weer geleerd dat we voor Frankrijk nog verder moeten rijden... Ook altijd péages en dikke zever met die snelheden in het industriegebied, 70, 90, 70, 110,130 met flitsers, precies een spelletje, om slecht te komen. Gegeten bij le grand terrasse, superslecht. Geen saus bij de frieten, vlees 'bien cuit' gevraagd en rauw vanbinnen. Mosselen superklein (<1cm) voor €45 voor ons 3, beter een Mc Menu gegeten van €4.95 de man en €30 bespaard. Zwak zwak zwak...

• 2Sfeer in stad
    • 2Stranden

mei 2016

• 8billet26-08-2015

super vacances

très bon camping je recommande car deuxième année et toujours le même plaisir le personnel très professionnel et gentil et présent camping très propre et animation chaque jour du mois juillet et aout proche de la mer et du centre de saint valéry et du cap hornu beaucoup de ballade a pied a faire commerce proche je recommande

• 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur