Sorteren

vakanties Picardie

Reviews over accommodaties in Picardie

Fantastisch in het naseizoen!

Sara
    18-10-2018

Fantastische plek in een natuurrijke omgeving en een fijn zwembad voor de kinderen. Uurtje van Parijs vandaan. In het hoogseizoen zouden we er niet willen zitten, maar nu was het heerlijk rustig en schoon. Helemaal zen terug.

Camping kort achter de duinen

Moniek
    3-10-2018

De camping ligt erg mooi achter de duinen. Mooie omgeving waar je goede fietstochten kunt maken. Er zijn behoorlijk wat fietspaden en over het algemeen redelijk vlak.

Margriet
    22-9-2018

Het is een mooie en grote camping met een winkeltje en aparte bakker en afhaal en verschillende restaurants. Een fijn zwembad met overkapping, een zwemvijver, visvijver enz.

Prima camping!

Ank Muller
    15-9-2018

Een hele mooie en gezellige camping, mooie plaatsen. Eigenaren zijn heel vriendelijk. Een camping die ik zeker aanbeveel. Sanitair is prima.

Ontzettend fijne plek voor vakantie

Marieke
    8-9-2018

Een prachtige groene camping met mooie en zeer ruime plaatsen, hele aardige en gastvrije campingeigenaren! Op loop en fietsafstand van Bresles een leuk plaatsje met mooie kerk en gemeentehuis, super, bakker en leuk restaurant met goed eten. Op de camping worden leuke dingen georganiseerd voor de kinderen. Hoogtepunt een ponyrit door het bos. In de omgeving hebben we oa maisdoolhof, dierentuin bezocht. En ook de 4 pers skelter was een grote hit! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!!