Seraucourt-le-Grand

We hebben een aantal aanbieders voor Seraucourt-le-Grand voor je op een rij gezet:

Reviews over Seraucourt-le-Grand

Vriendelijk campinkje, schoon sanitair.

irene,
    9-5-2015

Wij overnachtten hier op weg naar het zuiden. Zeer vriendelijke ontvangst, niet nieuw maar wel zeer schoon sanitair, ruime omhaagde plaatsen, parkachtige opzet. Aantal plaatsen zijn langs een meertje gelegen, waar wordt gevist op grote karpers. Gelegen aan rand van klein Frans dorpje met Super(tje)/bakker. De camping heeft een rustige sfeer en 's nachts is het er stil. Prima plek voor overnachting onderweg, maar ook voor wat langer.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Toffe camping aan de visvijver

fabrice pattyn,
    15-8-2014

Le Vivier aux Carpes is een verzorgde, moderne camping met vriendelijke eigenaars. We kregen plaats 50 toegewezen, ruim en voorzien van gras. Het sanitair is behoorlijk nieuw en net. Douches met echt warm water. Uitstekende voorzieningen en gemoedelijkse sfeer. Wifi aan € 2,00 per 24u. Bakker komt om 10u op de camping, in dorpje is kleine winkel waar basisprodukten kunnen gekocht worden. Saint-Quentin & Amiens zijn aanraders voor een bezoekje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

goede camping

Nicole,
    20-10-2013

Zeer goede camping dat wij gebruikt hebben op de doorreis. Gelegen aan 2 grote visvijvers. Sanitair heel proper en supergrote douches ! Baker komt er 's morgens om 10u maar je kunt al vanaf 7u30 brood krijgen in het supermarktje om de hoek.Wifi betalend (2€ per dag). Heel rustig. Mooie groen plaatsen (gras)

Gereisd met partner in september 2013

Prima doorreis camping

Marcel,
    13-8-2013

Rustige camping. Sanitair is schoon. Ligging camping aan het water, dus veel muggen. Dorpje valt weinig te beleven.

Gereisd met partner in augustus 2013

Aardige, rustige camping

Anne,
    10-5-2011

Deze camping wordt vooral gebruikt als doorgangs camping voor Engelsen en Nederlanders, o.a. fietsers op weg naar Santiago de Compostella!Wij hebben er genoten van de rust. Er zijn mooie grote plaatsen, maar niet allemaal beschut.

Rondom de camping zijn vijvers waarin gevist kan worden naar karpers. Dichtbij de camping is een winkeltje voor de dagelijkse behoeften.Verder valt er in de direkte omgeving niet veel te beleven. Amiens (kathedraal, hortillonages!), St Quentin en Péronne zijn op maximaal 20 km goed te doen en de moeite waard. Aardige eigenaren, een jong stel met kleine kinderen.

Gereisd met partner in mei 2011
Seraucourt-le-Grand scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews