Chamouille

We hebben een aantal aanbieders voor Chamouille voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Chamouille voor je op een rij gezet:

Reviews over Chamouille

Mooie omgeving weinig te doen!

Wendy,
    15-8-2014

Erg mooie omgeving maar voor ons te ver van de bewoonde wereld. Veel bezienswaardigheden wanneer je iedere dag wat over de oorlog wilt leren. Voor jeugd 's avonds zo goed als niets te doen helaas. Jammer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Mooi land

angela timmer,
    6-7-2014

We hebben weinig activiteiten op het park gedaan. Een keer gaan bowlen en pas na 20 minuten werkte de baan naar behoren. Personeel was uitermate onbehulpzaam. Ook lang moeten wachten op een simpel kopje koffie. Daarna maar geen activiteiten op het park meer ondernomen maar genoten van de mooie omgeving

Gereisd met partner in juni 2014

Nvt, alleen door Chamouille heen gereden.

gjap135,
    29-7-2013

Verwachten niet veel van Chamouille, want we konden er niet eens een tankstations vinden.. zijn een paar huizen aan een weg; meer niet. Laon had naar ons idee wel meer mogelijkheden (zijn we niet geweest maar we zagen we advertenties)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooi Frans dorpje, perfecte uitvalsbasis...

Fam. van Schijndel,
    14-7-2013

voor een bezoek aan de wat grotere steden zoals Laon, Soissons, Reims. Zelfs Parijs is aan te raden. Wij hebben genoten van de omgeving, de fantastische natuur, de gastvrijheid van de mensen, het prachtige weer... We gaan zeker nog een keertje terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Laon

Annick,
    2-10-2012

is mooi middeleeuws stadje met mooie kathedraal maar wel veel leegstand, kwartiertje rijden van Center Parcs. Omgeving van Center Parcs is nogal heuvelachtig, lastig voor de fietsers maar wel mooi om te zien

Gereisd met oudere kinderen in september 2012
Chamouille scoort een 6,6 uit 10, op basis van 64 reviews