Reviews over St. Julien des Landes (Vendee)

Klein sfeervol plaatsje

D. Bloemen
    27-11-2017

St. Julien des Landes is een klein dorpje. Niet veel te beleven. Wel sfeervol.

Prima

Bas
    30-5-2017

Camping Chateau de la Foret is uitstekend. Dorpje stelt niet zoveel voor. Maar na een kwartier zitje al aan de kust..

Voor herhaling vatbaar

A. P.
    20-2-2017

Mooie zee op 15 min. afstand, kastelen in de buurt kan je bekijken en bij sommigen ook shows met paarden echt prachtig.

Heerlijke omgeving om tot rust te komen

Aline
    28-7-2016

Gezinscamping veel te doen voor alle leeftijden. 2 overdekte tafeltennis ruimten, groot zwembad waarvan 1 overdekt. Goede sfeer en vriendelijk personeel.

Dorpje in de Vendee, veel te doen in de omgeving

Edwin
    21-6-2016

Klein rustig dorpje in de Vendee. In de directe omgeving is genoeg te doen:

Vlakbij is het Lac de Jaunay, een stuwmeer waar je o.a. heerlijk kan wandelen.

De kustplaatsen o.a. St. Jean de Monts, St. Gilles Croix de Vie, Les Sables d' Olonne, La Tranche sur Mer.

Mooie stad La Roche sur Yon, met de Haras (paardentrainingscentrum) en Les Animaux de la Place.

Miniatuurstadje La Vendee Miniature in Bretignolles.

Boodschappen doen kan vlakbij in La Mothe Achard op tien minuten rijden, daar is een mooie Super-U supermarkt (ook voordelig tanken) en ook een Lidl.

St. Julien des Landes (Vendee) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 89 reviews