Reviews over St. Julien des Landes (Vendee)

Heerlijke vakantie gehad

Shirley,
    5-9-2018

Wij waren op deze camping vanaf 7 juli en hadden geboekt via organisatie, en dat is ons heel goed bevallen. Onze stacaravan was fris en we hadden een goed plekje in de schaduw. Deze camping heeft zeer ruime plekken en dus ook genoeg privacy. De eerste week was het ook heel rustig, heerlijk vonden wij. De kinderen vonden de glijbanen ook heel leuk (5 jaar en 11 jaar). Deze camping is zeker de moeite waard als je naar de Vendee gaat. Wij gaan zelf nooit terug naar dezelfde camping omdat we graag overal een beetje naartoe gaan. Maar ik heb wel gemerkt dat we kleinere campings wat fijner vinden net als deze. Nergens lange rijen is ook wel prettig.

Heerlijk tot rust gekomen

Esmee,
    30-8-2018

Super camping, zeer mooie plaatsen en wij hadden een doorsteek en waren zo bij het sanitair.

Veel gedaan in de buurt, 2 kastelen (chateau avonturiers) (chateu tiffauges) beide zeer geschikt voor kinderen! Tiffauges was wel alleen Frans maar prachtige shows.

Folie de finfaire was ook leuk, wel alleen Frans maar toch veel opgestoken.

Strand was goed te bereiken, en op de camping een heerlijke lagoon met schoon en ondiep water.

Zwembad was ook leuk, soms wat druk, maar wel fijn om te zwemmen of te glijden, met goed zicht en oplettende badmeester.

Eten in het restaurant was goed, de afhaal pizza heerlijk.

Kids gingen graag naar de kids club.

Veel activiteiten, goede yoga. Kost wel 8 euro, maar wel echte yoga. Tennis toernooien waren leuk. Kosten ook 6,50. Net als de huur van een tennisbaan..

Heerlijke koud water tap op de camping dmv een code, heerlijk

Je Engels wordt ook goed bijgespijkerd als je contact wilt met je mede kampeer

Formidable!

Dammer,
    24-8-2018

Het was een erg fijne vakantie. Genoten van de rustige, natuurrijke en sfeervolle camping. Op en rond de camping zijn leuke activiteiten, bezienswaardigheden en daarnaast een prachtige zee te bezoeken.

Ook zijn de camping eigenaren lieve mensen, op de dag van aankomst hadden wij pech met onze auto, de benzine was op. Gelukkig waren de eigenaren zo vriendelijke om met ons naar het dorp te rijden om benzine te halen.

Formidable!

Nette camping

M&M,
    22-8-2018

Aantal toiletten mag wat meer zijn, verder een prima leuke middel grote camping.

Jan,
    22-8-2018

Min puntje was dat ik een nacht heb verlengd en geen toegang meer had tot het internet.

St. Julien des Landes (Vendee) scoort een 7 uit 10, op basis van 89 reviews