St. Julien des Landes (Vendee)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Julien des Landes (Vendee) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over St. Julien des Landes (Vendee)

Dorpje in de Vendee, veel te doen in de omgeving

Edwin,
    21-6-2016

Klein rustig dorpje in de Vendee. In de directe omgeving is genoeg te doen:

Vlakbij is het Lac de Jaunay, een stuwmeer waar je o.a. heerlijk kan wandelen.

De kustplaatsen o.a. St. Jean de Monts, St. Gilles Croix de Vie, Les Sables d' Olonne, La Tranche sur Mer.

Mooie stad La Roche sur Yon, met de Haras (paardentrainingscentrum) en Les Animaux de la Place.

Miniatuurstadje La Vendee Miniature in Bretignolles.

Boodschappen doen kan vlakbij in La Mothe Achard op tien minuten rijden, daar is een mooie Super-U supermarkt (ook voordelig tanken) en ook een Lidl.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Rustig dorpje

Fam vd Ven,
    9-8-2015

Verschillende stranden op gemiddeld 15 km afstand. La Sauveterre is een bewaakt familiestrand, terwijl le petit Pont een wat ruigere zee heeft met mogelijkheid voor naturisme. Ook honden mag je hier meenemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooie omgeving en veel te doen

Jara,
    19-3-2015

De omgeving bied veel mogelijkheden, fietsen, wandelen en naar het strand het is allemaal binnen handbereik. Iedere zondag is in de buurt een markt waar je leuke dingen, maar ook lekker eten kan kopen. De mensen zijn vriendelijk en voor de rest is het vooral ook veel weilanden en uitgestrekt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Klein dorpje met toeristische attracties!

Michiel,
    3-10-2014

Saint Julien des Landes is een klein dorpje waar al met al vrij weinig te beleven is. Het klimpark en de paintball waren fantastisch!! Daarnaast is het meer Lac du Jaunay erg mooi om te wandelen, te fietsen en te vissen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Leuke omgeving

Martijn,
    4-8-2014

In St. Julien des Landes is niet heel veel te doen. De omliggende plaatsjes aan de kust zijn echter de moeite waard! Veel goede, schone, zandstranden.

Een bezoek aan Vouvon (1,5 uur rijden) en Noirmontier (1 uur rijden) is ook zeker aan te raden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
St. Julien des Landes (Vendee) scoort een 7 uit 10, op basis van 89 reviews