St. Julien des Landes (Vendee)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Julien des Landes (Vendee) voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat St. Julien des Landes (Vendee)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)10°12°15°18°22°24°24°22°17°12°
Min. temp. (℃)12°14°14°12°
Zonuren2h4h5h6h7h8h9h8h6h5h3h2h
Dagen regen171515141611101112141616

Reviews over St. Julien des Landes (Vendee)

• 7Martijn04-08-2014

Leuke omgeving

In St. Julien des Landes is niet heel veel te doen. De omliggende plaatsjes aan de kust zijn echter de moeite waard! Veel goede, schone, zandstranden. Een bezoek aan Vouvon (1,5 uur rijden) en Noirmontier (1 uur rijden) is ook zeker aan te raden!

juli 2014

• 8Nathan Swaters04-08-2015

Leuk dorpje

Dit is een leuk dorpje, al is het meer een verblijfplaats ivm de vele campings voor toeristen dan een doel op zich.

• 8Zorg voor natuur

juli 2015

• 8Fam vd Ven09-08-2015

Rustig dorpje

Verschillende stranden op gemiddeld 15 km afstand. La Sauveterre is een bewaakt familiestrand, terwijl le petit Pont een wat ruigere zee heeft met mogelijkheid voor naturisme. Ook honden mag je hier meenemen.

• 9Zorg voor natuur

juli 2015

• 9de eijkies12-08-2014

strand in de buurt

Er zijn verschillende stranden in de buurt. Op sommige mag je zelfs de hond meenemen

• 9Zorg voor natuur

juli 2014

• 5Devers Guillaume06-09-2014

Isolé....

A choisir je me rapprocherais d'avantage de la cote....

januari 2014

• 5N14-05-2015

Weinig te beleven in dorp

Het dorpje zelf is niets bijzonders

• 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

augustus 2014

• 7Dirk Diepeveen16-07-2013

Een rustig en wat saai slaapdorpje,

St Julien des Landes is een rustig plaatsje in een mooie omgeving. De grote superU supermarkt en de Lidl aan de rand van het stadje zijn er waarschijnlijk wel de oorzaak van dat er nauwelijks nog middenstand winkeltjes zijn en daardoor geen boeiende winkel straatjes.

• 1Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

juli 2013

• 8De Horasjes27-08-2013

Leuk dorpje

Wij zijn hier een aantal keer doorheen gereden. Het is een leuk rustig dorp.

juli 2013

• 7Familie Beekman25-07-2007

Het plaatsje zelf is erg klein, weinig te beleven maar je hoeft er ook niet te zijn. De andere wat grotere plaatsen zijn zeer de moeite waard, leuk om elke keer ergens anders naar het strand te gaan. Supermarkten in nabije omgeving, zeeeer uitgebreid!

• 5Cultuur

Gereisd in juli 2007

• 10voisin28-01-2013

très beau lac

Le Lac du Jaunay est un très beau site où il est possible de se promener et de pêcher. Le seul inconvénient c'est qu'il est interdit de ce baigner.

• 8Uitgaanslevenn

augustus 2012