Pays de la Loire

1.417

vakantie Pays de la Loire

We hebben een aantal aanbieders voor Pays de la Loire voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Pays de la Loire

Nog nooit zo'n leuke vakantie gehad!

Leonie,
    25-2-2019

Nog nooit zo'n leuke vakantie gehad! Prachtig nieuw gedeelte met fantastisch zwembad. Bij het nieuwe zwembad mochten kinderen niet bubbelen ivm overlast, stiekeme pogingen werden soms genegeerd maar soms ook dringend verzocht het spa gedeelte te verlaten. Hele mooie grote speeltuin, perfect voor jong en oud! Je kan heen en weer gebracht worden door middel van een golfkarretje, super! De animatie voor tieners is niet geweldig, maar er worden veel sportwedstrijden georganiseerd waardoor je alsnog in contact komt met de jeugd. IJs veel te duur voor wat je krijgt, maar wel lekker. Toen we een panini bestelde heeft een vriend van ons bijna een uur moeten wachten, dat is wel echt een groot nadeel. Andere keren was het wel gewoon oké. Het restaurant op het nieuwe gedeelte zelf niet geweest maar zag er goed uit! Er loop beveiliging rond zodat het rustig blijft op de camping. Wifi was matig, te duur om zelf aan te schaffen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super camping

Wijmetznvier,
    28-1-2019

Mooie stacaravan (4/5 personen) met rolluiken op de slaapkamers.

Mooie en leuke camping:

-Mooi zwembad, zowel buiten als binnen.

-alles was schoon en netjes

-winkeltje niet te duur voor een camping winkel

Er is geen zandstrand bij de camping. Daar moet je 5/10min voor rijden

2x per dag worden de handdoeken weg gehaald van de ligbedjes waar niemand ligt. Van de ene kant maken ze zo plek en kun je dus niet een bedje bezet houden en ‘s middags pas naar het zwembad komen. Van de andere kan, als je op dat moment net even aan de bar wat aan het drinken bent.. ben je dus je bedje kwijt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Wouter Quist,
    18-1-2019

Heerlijke camping!

Personeel is super en spreekt Nederlands. (Handig met kleine kids)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk

M & P,
    14-1-2019

We hadden een heerlijke vakantie! Mooie propere stacaravan met groot overdekt terras. Heel groot domein waar vanalles te doen is: speeltuin, zwembad met glijbanen, sporten, activiteiten voor kinderen en volwassenen, mooi bos om te wandelen, meer met bootjes... Supervriendelijk personeel, zeer behulpzame receptie. Winkeltje en bakker op het domein. De kinderen wilden elke dag naar het zwembad. Er is ook een heel mooi aangelegd zwemmeertje met zandstrand en laag water, ideaal voor kleine kinderen! Aangename familiecamping!

In de buurt is er nog een avonturenpark, manège, je kan met de auto naar stranden, stadje les Sables d'Olonne...

Overwegend Britse gasten, maar ook enkele Belgen/Nederlanders...kinderanimatie vooral in het Engels maar er was ook een Nederlandstalige animatrice aanwezig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooi zwembad

Koene,
    4-1-2019

Mooie camping. Wij waren met 3 jongens 9,12 en 13 jaar. Die snel een leuke groep vrienden hadden. Zwembad was leuk en gelukkig het weer ook. Geweldige badplaats.

Enige minpuntje was dat het washok al vroeg dicht ging aan onze kant van de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    Camping La Roseraie, Directeur, 27-2-2019

Hello Koene and thank you very much! We are very happy to read your review about your stay at Village Camping La Roseraie 4* ! However, we keep note of your remarks about the sanitary block.

We though hope that you and your kids will keep a good memories of your holidays in family ! We hope to see you later.