Sorteren

vakanties St. Jean de Monts (Vendee)

Reviews over St. Jean de Monts (Vendee)

Lekker dicht bij het strand

GAJ van de Langenberg
    4-10-2018

Sanitair is wat verouderd, maar werd wel goed schoongehouden. Sommige plekken zijn niet echt ruim. Er is veel schaduw van grote dennenbomen.

Op de camping is een achteruitgang die je kunt gebruiken om naar het strand te lopen of fietsen. Ideale plek om de hond uit te laten!

Camping met alleen maar Fransen

Clementien Huesmann
    13-9-2018

Eind juni hier een week een caravan gehuurd. De stacaravans staan op ruime beschutte plekken. De caravan was netjes. Het was nog erg rustig op de camping, soms hadden we het zwembad zelfs voor ons alleen. Toch flinke overlast gehad van een grote groep Fransen die tot 3 uur lawaai aan het maken waren. Door ons en andere campinggasten verzocht dit te stoppen, maar daar trokken zij zich niks van aan. Beveiliger loopt in het voorseizoen niet op het terrein s nachts. Wij vonden persoonlijk het sanitairgebouw er niet uit zien, niet schoon, geen wc bril.

Op het strand veel kleine vliegjes, bij Saint Jean de Monts daar geen last van.

Redelijke camping maar voor ons eenmalig

Paul de Graaf
    4-9-2018

We hebben de zomer van 2018 twee weken doorgebracht op l'abris des pins. Al met al was het een prima camping. Het is een compacte camping met voornamelijk (huur-) stacaravans. Met name frans georiënteerd, nauwelijks Nederlanders te bekennen. De zwembaden waren prima, heerlijk binnen- en buitenbad. Tevens kun je gebruik maken van het zwembad van de camping aan de overkant van de weg. Het sanitair was keurig en werd geregeld schoongemaakt. Zoals gezegd is het een compacte camping en sta je dicht op elkaar. De camping bevindt zich aan een weg met heel veel campings. 's Avonds is het dus ook meegenieten van de animatie van de buurcamping maar rond 23:15 is de animatie afgelopen. Wat dan niet is afgelopen is de rumoer op de camping. Nog tot laat in de nacht erg rumoerig met luidruchtige fransen die zich weinig aantrekken van andere campinggasten. Er loopt van 21:30 tot 6:00 beveiliging rond maar ondanks dat het om 23:00 rustig moet zijn op d

Beste vakantie ooit !!!

JV
    28-8-2018

De kinderen vonden dit de beste vakantie ooit, maar dit had meer te maken met het feit dat ze op dag 1 al vriendjes hadden gemaakt en die vertrokken op dezelfde dag, ideaal dus. Traantjes bij het vertrekken.

Ik vond het best wel een leuke camping. Niet te groot, maar wel genoeg te doen en een korte wandeling naar het strand als je de camping effen beu bent. We hebben geen gebruik gemaakt van de kinderanimatie, maar die was er wel voldoende aanwezig en in het Nederlands/Engels. Elke avond is er animatie in de bar en die is vaak ook leuk voor de kinderen, dus ideaal om 's avonds rustig een glaasje te gaan drinken, terwijl de kinderen zichzelf entertainen. Er is geen restaurant aanwezig, maar wel takeaway en die is niet slecht, niet te duur en zeker niet te langzaam. De pizza is best goed. Zwembad is reuze! Het ondiepe gedeelte voor de kleintjes had ook glijbanen, wat heel vaak ontbreekt. Mijn andere twee kinderen, die al wel kunnen zwemmen, gingen ook tweemaal per dag naar het zwembad, dus dat zegt genoeg denk ik.

Opgelet!!! Deze camping is opgedeeld in twee delen, verdeeld door een vrij drukke straat. Wij zaten op het annex gedeelte, waar ik bij het inchecken niet zo blij mee was, maar achteraf gezien was het zelfs beter, veel rustiger en makkelijker om op je kinderen te letten. Maar let wel op als je twee of meer caravans boekt, dat je op hetzelfde gedeelte zit.

Beatrice
    19-8-2018