Sorteren

vakanties St. Hilaire-de-Riez( Vendee)

Reviews over St. Hilaire-de-Riez( Vendee)

je komt hier voor de kust en de zee

marieke
    7-8-2016

In de Vendee is verder niet zoveel te beleven, wij houden er wel van om er ook op uit te gaan, maar dat is ver rijden, en het was in ieder geval toen wij er waren, erg druk. Dat is in de file aansluiten.

Saint Gilles Croix de Vie is een leuke plaats, maar ook erg druk.

De kust is mooi, lekkere zee, je moet geluk hebben met het weer, dat is lang niet altijd op en top. Neem water schoenen mee, er kunnen keien en stenen in de zee liggen, je kunt je voeten en knieen/benen (met bodyboarden) behoorlijk mee open halen.

Op loopafstand van zee

Sandra
    9-8-2015

Door tweedeling van de camping is het niet ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Kinderen kunnen niet zonder begeleiding naar de hoofdcamping door zeer drukke weg.

Stil dorpje

JvM
    3-8-2015

Vonden aan dit dorp niet veel bijzonders, niet veel winkels of gezelligheid

Mooie plek wel, veel Engelstalige toeristen

Leander
    30-7-2015

Mooie plek, weinig Nederlandsers, vooral gericht op de Engelstalige toeristen. Wat overigens ook wel fijn is omdat de Fransen allemaal redelijk Engels spraken.

Resteaurants zijn beneden peil. De enige goede, smakelijke eettent was de hamburgerwagen bij het strand, deze hadden goede, verse burgers voor goede prijs en lekkere patat. De echte restaurantjes en barretjes hadden echt bizar slechte pizza's en vette maaltijden, je verwacht wat anders in Frankrijk.

In de diverse plaatsjes in de buurt is van alles te doen, elke dag is er wel een circus, optreden, markt of wat anders te doen. Kermis in de directe omgeving en ook diverse grote supermarkten!

Strand is erg lekker, allemaal zand, met strandwachten bij het grotere strandje. Prima!

Druk

pmcm2006
    18-8-2014

Files op de kustwegen, veel circussen, beetje rommelige omgeving, wel veel en mooie stranden.

St. Hilaire-de-Riez( Vendee) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 294 reviews