St. Brevin les Pins (Loire Atlantique)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Brevin les Pins (Loire Atlantique) voor je op een rij gezet:

vakanties St. Brevin les Pins (Loire Atlantique)

Reviews over St. Brevin les Pins (Loire Atlantique)

Prachtige camping

Annelie Roelfs,
    14-2-2019

Voordelen:

- prachtig zwembad

- vriendelijke medewerkers (1 Vlaamse receptioniste, 1 Nederlandse Animator)

- veel Nederlandse kinderen op de camping

- dorpje is klein maar toeristisch, je kunt er lekker eten en er is minimaal 1x per week markt.

- het zandstrand is prachtig. Voor kinderen wel ver lopen, wij hebben de kinderfietsen meegenomen.

- grote supermarkten (o.a. Lidl) in de buurt

Tips:

- bestel geen linnenpakket, je krijgt namelijk alleen een kussenhoes en een laken, geen dekbedovertrek. Wij hadden vieze dekens en alleen een los laken eronder beviel ons niet goed. Ook voor woelende kinderen zijn kriebelende dekens geen pretje.

- zorg dat je op tijd bij de kinderclub bent, vol is namelijk echt vol. De club is wel erg leuk, goed georganiseerd en voldoende gemotiveerde begeleiders.

- je kunt in het dorpje een Rosalie huren (4 of 6 persoons fiets) erg leuk!

Het is een prachtige camping!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig!

Linette,
    24-11-2018

Gezellige familie camping! Bij het zwembad waan je je in een resort!! Gezellig kids club.

Er was 1 Nederlands sprekende animator en 1 Nederlands sprekende receptioniste!

Elke ochtend vers stokbrood!! De accomodaties waren netjes. Ook campingplekken voor eigen kampeermiddel maar voornamelijk sta caravans. Binnenzwembad kun je je ook prima vermaken op een regenachtige dag. Strand en centrum op loop afstand. Veel te doen en te zien in de omgeving!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping maar na 1x wel gezien.

Joyce,
    19-8-2018

Sanitair wordt goed onderhouden alleen na een uur of 5 wordt er niks meer aan gedaan dus kan je nog wel eens misgrijpen qua toiletpapier. Geboekt nav nl animatie. Wat een teleurstelling, 1 NL jongeman die zich bij de oudere kinderen bevond. Daarbij was er een maximaal aantal kindjes welkom waardoor mijn zoontje en een vriendje zwaar teleurgesteld waren toen we in de rij stonden te wachten en de 2 kindjes voor hen als laatste werden binnen gelaten. En dan een animator voor je neus die geen woord Engels kan. Kids konden meedoen aan de show die dag...ze hadden er de hele week naar uitgekeken. En het ergste was ze waren met zo'n 3 andere kinderen die niet meer naar binnen mochten, als het er nu nog 10 of 20 waren. Mooi zwembad. Leuke afgeschermde speeltuintjes. Ijsbar 2 x voorgestaan zonder geholpen te worden, was niemand aanwezig. Na gebrekkige communicatie toch gelukt via receptie. Zee is ruig en erg lang eb waardoor je ver moet lopen.

Caroline rioul,
    18-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

Schone camping met mooi zwembad

Kim,
    17-8-2018

Het zwembad was echt top! Het was overal ook erg schoon.

De stacaravan was echt slecht onderhouden. Deuren sluiten niet. Vriezer dichtgevroren, pannen waar je niks meer mee kunt, apparatuur wat niet werkt en zo nog wat kleine dingen. En ja dit hebben we gemeld maar 3 dagen later kwamen ze met 1 pan. Voor de apparatuur kwamen we er niet uit want ze spraken niks anders dan Frans. Het restaurant was oké, eten was goed maar wel pas na 19 uur 😉 animatie voor Nederlandse kleine kindjes is geen aanrader, in het animatie team werkt 1 NL talig iemand maar die zat bij de oudere groep.

Ohja.. en 800 meter naar het strand... uhm ja dat klopt maar wil je zonnen/zwemmen moet je wel even 2a3 km lopen

In 1 zin, een schone camping met mooi zwembad maar zeker niet zo veel sterren waard

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
St. Brevin les Pins (Loire Atlantique) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 73 reviews