Saumur( Maine et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Saumur( Maine et Loire) voor je op een rij gezet:

vakanties Saumur( Maine et Loire)

Reviews over Saumur( Maine et Loire)

fantastiche

Ria Boutet,
    5-8-2017

Als je houd van kastelen ,het proeven van heerlijke wijn en het bezoeken van de wijn kelders en de prachtige stad en omgeving ben je hier helemaal op zij plaats .Een stad met veel history en zijn cadre noir.Een aanrader ,eigenlijk voor iedereen!!!!

Gereisd met partner in juli 2017

mooie stad

Patrick Van Aerden,
    5-9-2016

Saumur is een mooie Franse provinciestad langs de boorde van de Loire met een mooi kasteel dat er bovenuit torent. Gezellig stadsplein waar het wel niet goedkoop is op de terrasjes. Verder zijn er vele mogelijkheden tot uitstappen en evenementen. Museum van tanks, paardrijschool Cadre Noire etc...

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk stadje met kasteel

Mirloyo,
    29-8-2016

Saumur is een leuk historisch stadje met een gezellig centrum. Er is een autovrije winkelstraat die eindigt op een plein met terrasjes. Hoog boven het stadje ligt het kasteel van Saumur, vanaf hier heb je een schitterend uitzicht over de rivier. Even buiten Saumur liggen talrijke wijnhuizen.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk voor een week, daarna verder reizen

Anja, Cor en Briek,
    6-7-2013

In een week kun je veel bekijken hier, daarna waren onze attracties wel een beetje "op". Daarom is een week net mooi. Er zijn hier veel kastelen, als je daarvan houdt, kun je het nog veel langer volhouden, maar wij houden van wat afwisseling. Leuk om te gaan kijken in de caves waar ze o.a. mousserende wijnen maken, wij zijn bij Ackerman geweest.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Beoordeling gaat over Saumur

Sandra,
    22-8-2012

Saumur is de feitelijke bestemming. Daar is een mooi kasteel met goede parkeerplekken bovenop de berg. Je hoeft dus niet te klimmen met jonge kinderen. Grappige paardenshow met piraten en ridders zit bij de familieticket inbegrepen. Het stadje zelf heeft leuke winkels en eet- en drinkgelegenheden. Leuk om meerdere keren heen te gaan. Een grote supermache is te vinden aan de rechterzijde van Saumur. Ook voordelig tanken is daar mogelijk.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Saumur( Maine et Loire) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 55 reviews