Pornic (Loire Atlantique)

We hebben een aantal aanbieders voor Pornic (Loire Atlantique) voor je op een rij gezet:

vakanties Pornic (Loire Atlantique)

Reviews over Pornic (Loire Atlantique)

Leuk voor 1 week

Henk,
    26-7-2018

Is niet veel te doen in deze omgeving, wel een nette omgeving smalle straatjes en heel weinig parkeer gelegenheden bij het strand voor zo ver er strand is.

Alles is moeilijk te vinden, je moet het echt van je verblijfplaats hebben

Gereisd met vrienden in juli 2018

leuke plaats

Janssen,
    23-7-2018

Pornic is een leuk plaatsje

donderdagochtend is markt dan is het nog leuker om te bezoeken omdat dan ook de hoger gelegen straatjes bezet zijn. Je kunt ook leuk wandelen langs het pas in de haven naar de grotere haven. Ik zou het wel doen met vloed, dan is er meer bedrijvigheid (bootjes kijken etc).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige omgeving

jacqueline,
    23-8-2017

Pornic is gezellig met leuke restaurantjes. De haven is mooi. Erg leuk dat er in de zomermaanden vrijwel wekelijks een optreden is aan de haven. Erg sfeervol. Het mooiste is de kustwandeling met zijn kleine baaitjes, waar schelpen kunt zoeken, zonnen, krabjes en schelpdieren kunt vangen (en meteen eten zoals regelmatig door de Fransen op het strand werd gedaan). In de ochtend is het eb. Wees alert op vloed, dat je op tijd tussen de rotsen uit bent....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima plek voor een korte vakantie

N.Ghijsen,
    14-8-2014

Omgeving: voor strand naar La Bernerie en Retz, 10 minuten met de auto. Pornic heeft een leuk haventje en boulevard: prima restaurantjes. Aanrader: La Croisic (50 min) en natuurlijk Nantes (30 min)

Mooie wandelingen kun je maken langs de kustlijn: sentier de douanes.

bij VVV zijn wandel en fietsroutes beschikbaar

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Supergezellig historisch vissersplaatsje

Patsy,
    29-8-2013

Wat direct opviel was de netheid op straat. Nergens een papiertje of peuken (iedereen rookt in Frankrijk). Het was echt superschoon.

Hele gezellige boulevard, met veel eettentjes/ijssalon e.d.

Geen discotheken of dancings, zo'n dorp is het niet.

Het is voor de gemoedelijke fietser of wandelaar.

TIP: Ga er heen als er 'iets' te doen is in het dorp. 's Zomers zijn er diverse festiviteiten met muziek tot diep in de nacht. Erg gezellig.

Gereisd met partner in juli 2013
Pornic (Loire Atlantique) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 72 reviews