vakanties Pornic (Loire Atlantique)

Reviews over Pornic (Loire Atlantique)

Prima, maar voor ons persoonlijk niet nog een keer

Monique,
    20-8-2018

Een aantal dagen verbleven op Le Patisseau in Pornic. Een gezellige camping, wat kleiner gedeelte voor tenten/caravans en veel huisjes. Leuke zwembaden, aardig personeel, netjes, schoon. Een echte Franse camping, op het moment dat wij er waren (half augustus) waren er weinig Nederlanders. Dit was voor onze zoon van 8 niet zo leuk ivm het maken van vriendjes. Vanaf een uur of 12:00 staan de bbq's overal aan en dat gaat door tot laat in de avond. Heel handig dat je gratis met de bus naar Pornic kan, voor de camping opstappen. Wij vonden de camping wel een beetje een "tokkie camping", wat bijzondere Franse gasten. 's Avonds vaak lawaai (ook vanuit de buurt) en niet altijd een prettige sfeer.

Fijne vakantie !

Petra Wattenberg,
    19-8-2018

Erg leuke camping. Ruime plaatsen, goed sanitair , genoeg animatie voor alle leeftijden. Gezellige muziek en shows in de avond. Fijn winkeltje en bar restaurant was ook prima.

Punten die wat minder zijn .De zwembaden zijn niet erg groot en daardoor is het snel erg druk. De medewerkers bar restaurant kunnen niet of gebrekkig Engels.

Diederick,
    19-8-2018