Olonne sur Mer (Vendee)

We hebben een aantal aanbieders voor Olonne sur Mer (Vendee) voor je op een rij gezet:

vakanties Olonne sur Mer (Vendee)

Reviews over Olonne sur Mer (Vendee)

Voor herhaling vatbaar

Wijannoam,
    25-9-2014

Erg groene streek, leuke niet drukke stranden (bewaakt), kleine dorpjes met gezellige marktjes, plaatsje zelf is een slaapstad met een groot centre commercial, temperaturen overdag aangenaam, ook 's nachts een fijne temperatuur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

klein dorpje

Stella,
    24-8-2014

In Olonne sur Mer is niet heel veel te beleven. Wel diverse grote supermarkten. De stranden zijn netjes maar zwemmen is wat lastig door de vele rotspartijen. Verderop wel zandstrand waar je prima kon zwemmen. Weinig Nederlanders maar wel veel Fransen.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Aug 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie zee, vrijwel geen kwallen.

H.K. Oosterhuis,
    23-12-2013

Zee en het meeste strand is mooi, en loopt vrij vlak af. Dat betekent wel een redelijk stuk lopen als het eb is. Sommige plekken rotsig, daar ook verboden te zwemmen. Bewaking aanwezig. Mooi weer gehad, dus goed smeren bij stranddagen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Rust en natuur, geen bruisende stad

Simone van der Bij,
    7-9-2012

De omgeving is echt mooi, kust met zowel mooie bewaakte stranden (waar ook kleintjes best de oceaan in kunnen) als flinke rotspartijen. Achter de kustlijn een mooie bosstrook, waar je kan wandelen en paardrijden. Er is ook een heel moerasgebied met leuke paadjes erdoor. Goede fietspaden, dus echt een goede streek als je de fietsen meeneemt. Plaats zelf niet zo bijzonder, gewoon een Frans dorpje, geen leuke terrasjes of winkeltjes. Verderop gelegen Les Sables D'Olonne is echt een badplaats waar je dat allemaal wel hebt. Als je van rust en natuur houdt is dit een prima plek.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Prachtige omgeving voor een sportieve vakantie

Ro&Jo,
    23-7-2012

prachtige natuurrijke omgeving, minder cultuur, prachtige wandel en fietsroutes en eindeloze stranden. Watertemperatuur was warmer dan de lucht temperatuur.. Als het droog is moet je erop uit trekken, je moet naar de vendee gaan om bruin te worden, eerder om je hoofd leeg te maken (wat een rust) uit te waaien en nieuwe energie op te doen door lekker te sporten.

Gereisd met partner in Sat Jul 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Olonne sur Mer (Vendee) scoort een 9,8 uit 10, op basis van 152 reviews