vakanties Nantes (Loire Atlantique)

Reviews over Nantes (Loire Atlantique)

Je merkt niet dat je in een grote stad staat.

Hans,
    10-10-2018

Prima camping, in alle opzichten. Bijna parkachtig en in een klein dal gelegen. Je moet wel reserveren want hij staat meestal behoorlijk vol, ook in voor- en naseizoen.

Ze hebben een lange middagpauze. Als je tijdens de middagpauze aankomt voor een plaatsje moet je voor de slagboom wachten omdat de receptie urenlang is gesloten. Niet commercieel, lastig voor arriverende gasten en eigenlijk onbegrijpelijk voor zo'n grote stad. Het zwembad ligt NIET op de camping, maar aan de overkant van de drukke straat. Het kampeergedeelte ligt in het achterste deel van de camping waardoor je nauwelijks merkt dat je in een stad staat.

Fantastique!

Ben,
    16-8-2018

Prima camping, goed gelegen aan de noordkant van de stad. Tramhalte voor de deur, rechtstreeks naar het centrum.

De stad is zeer de moeite waard om te bezoeken. Vergeet vooral de mechanische olifant niet. Wij waren er weg van. Ook het kasteel is zeer de moeite waard om te bezoeken. Centrum is erg gezellig, leuke restaurants en het is ook een shopping paradijs.

goed geslapen in een rustig hotel

free,
    12-8-2018

fijn schoon hotel op loopafstand van het centrum. Zeer vriendelijk personeel bij de receptie die je graag alles verteld over Nantes. Grootste voordeel voor ons (op door reis) was de inpandige garage. Goede prijs kwaliteit verhouding. Het ontbijt was oke, helaas wel automaten koffie.

Mooie stadscamping

Diane,
    24-7-2018

Mooie groene camping met veel schaduwplaatsen en een mooie midgetgolfbaan. Goede ligging bij openbaar vervoer. Goede sanitairgebouwen, maar weinig douches en toiletten.

Mooie stad zeker bezoeken,misschien voor herhaling

Margo Poels,
    24-6-2018

De camping ligt idd bij de stad.Je kunt er gemakkelijk heen fietsen.De plaatsen op de camping zijn klein en wij vonden het sanitair niet schoon.De douches zijn wel erg groot,maar er zijn maar 2 dames toiletten.Verders hebben we zeker genoten van de stad en de camping.

Nantes (Loire Atlantique) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 29 reviews