Sorteren

vakanties Nantes (Loire Atlantique)

Reviews over Nantes (Loire Atlantique)

Mooie stad, bezoek waard.

Erwin
    4-8-2018

Fijne grote stad, kasteel en pleinen.

Kathedraal vrij nieuw na oorlogsschade.

Vergeet de Passage Pommeraye niet tussen alle kleine en grote winkels.

Parijs in het klein!

Prachtige creatieve stad

Audry
    16-8-2017

Geweldig verrassende stad vol creativiteit. Ontdek Machine d' Ile met zijn giga lopende olifant, de galerie waar nog veel meer bijzondere mechanische beesten te zien zijn en de carrousel met wonderlijke zeebeesten. Bezoek ook de prachtige Jardin des Plantes en Musée des Beaux Arts en vooral de Ligne Vert; een groene lijn door de stad met allemaal kunstwerken. Ook het kleine dorpje Trentemoult (overkant van de Loire) is leuk om te bezoeken. Allemaal kleine restaurantjes aan het water en veel kleurige huizen. Iets meer naar het zuiden ligt het schiereiland Ile Noirmourtier waar je met eb over een weg kunt rijden die met vloed helemaal onderwater staat. Op het eiland zijn een paar prachtige strandjes.

Wij gaan zeker terug!

Christiane
    15-8-2015

Moderne, veelzijdige en dynamische stad maar met ook veel historische en culturele bezienswaardigheden.

Nantes leeft.

Echt een leuke stad,

Chantal
    18-8-2014

Mooie stad met leuke plekjes!

Nantes (Loire Atlantique) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 29 reviews