Longeville sur Mer (Vendee)

We hebben een aantal aanbieders voor Longeville sur Mer (Vendee) voor je op een rij gezet:

vakanties Longeville sur Mer (Vendee)

Reviews over Longeville sur Mer (Vendee)

Heerlijk strand

Merlijn,
    9-8-2017

Longeville sur mer is als dorpje niet echt bijzonder. Maar de stranden in deze omgeving zijn super. Mooie lange zandstranden, rustig en hoge golven. In de omgeving is genoeg te bezichtigen/te doen. Wij hebben twee keer fietsen gehuurd in La Tranche sur mer en heerlijk gefietst over de fietspaden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Niet erg bijzonder, maar wel leuk.

RG,
    27-7-2016

De stranden zijn natuurlijk erg mooi! Wel uitkijken voor de stenen af en toe! Genoeg parkeer gelegenheid. Er komt heel veel nieuwbouw, vakantiehuisjes die je kan kopen aan de kust. Wel erg leuk als je voor het klimaat in de zomer en het strand gaat! Genoeg supermarkten! Super U etc. Top geregeld. Ook wel aardige restaurantjes in de buurt, niet allemaal geprobeerd maar ze zijn er zeker wel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

prachtig fietsgebied

Fem/Dijn,
    28-12-2015

Langs de kust van de Vendée liggen prachtige fietspaden die je voeren door bossen, duinen, langs stranden en dorpen. Vooral de fietspaden langs de kust zijn vrij vlak, dus zelfs met een gewone fiets goed te doen. Alle fietspaden zijn gemarkeerd met fietsbordjes en groene strepen op de paden. Het overige verkeer (bij kruisingen van wegen) houdt goed rekening met de fietsers. Er is een mooi fietsboekje beschikbaar, waarin alle routes en afstanden zijn aangegeven. Er zijn makkelijke, maar ook wat moeilijkere tochten (deze meestal landinwaarts). Het landschap is zeer gevarieerd.

Gereisd met partner in september 2015

klein gezellig plaatsje

anouk parren,
    4-5-2014

klein plaatsje met een grote supermarkt, wat restaurantjes, winkeltjes.

Een paar km verderop ligt La Tranche sur Mer: groter, leuke winkeltjes, direct aan het strand, dus ook meer toerisme. Even buiten La Tranche ligt een grote supermarkt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Niet erg spannend...

Wienus,
    18-9-2013

De stranden en de zee zijn hier schitterend maar wij vonden het achterland wat doods en niet erg boeiend. De kustplaatsjes zijn niet erg mooi en erg toeristisch. Als je van mooie/sfeervolle oude Franse steden houdt zit je hier niet op de juiste plek.

Gereisd met partner in augustus 2013
Longeville sur Mer (Vendee) scoort een 4,6 uit 10, op basis van 122 reviews