• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

vakanties Longeville sur Mer (Vendee)

Reviews over Longeville sur Mer (Vendee)

Heerlijk strand

Merlijn
    9-8-2017

Longeville sur mer is als dorpje niet echt bijzonder. Maar de stranden in deze omgeving zijn super. Mooie lange zandstranden, rustig en hoge golven. In de omgeving is genoeg te bezichtigen/te doen. Wij hebben twee keer fietsen gehuurd in La Tranche sur mer en heerlijk gefietst over de fietspaden.

Niet erg bijzonder, maar wel leuk.

RG
    27-7-2016

De stranden zijn natuurlijk erg mooi! Wel uitkijken voor de stenen af en toe! Genoeg parkeer gelegenheid. Er komt heel veel nieuwbouw, vakantiehuisjes die je kan kopen aan de kust. Wel erg leuk als je voor het klimaat in de zomer en het strand gaat! Genoeg supermarkten! Super U etc. Top geregeld. Ook wel aardige restaurantjes in de buurt, niet allemaal geprobeerd maar ze zijn er zeker wel!

prachtig fietsgebied

Fem/Dijn
    28-12-2015

Langs de kust van de Vendée liggen prachtige fietspaden die je voeren door bossen, duinen, langs stranden en dorpen. Vooral de fietspaden langs de kust zijn vrij vlak, dus zelfs met een gewone fiets goed te doen. Alle fietspaden zijn gemarkeerd met fietsbordjes en groene strepen op de paden. Het overige verkeer (bij kruisingen van wegen) houdt goed rekening met de fietsers. Er is een mooi fietsboekje beschikbaar, waarin alle routes en afstanden zijn aangegeven. Er zijn makkelijke, maar ook wat moeilijkere tochten (deze meestal landinwaarts). Het landschap is zeer gevarieerd.

Nooit gedacht!

Robert Joustra
    30-9-2014

Ik kende Frankrijk van saaie doodstille, oubollige en rommelige dorpjes. Hoe anders is deze omgeving. Meditteraans, keurig onderhouden en prachtig om te fietsen.

mooi stand,verder iewat saai

robvanderveen1972
    16-9-2014

saaie omgeving wel met een mooi strand,je moet wat verder weg om leuke dingen te doen. Maar dan is er ook genoeg te vinden.O.a La Rochelle,Ile de Re etc..

Longeville sur Mer (Vendee) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 121 reviews