vakanties Longeville sur Mer (Vendee)

Reviews over Longeville sur Mer (Vendee)

Aanrader!

Petra en Eddy,
    24-8-2018

Door alle reacties op Zoover enthousiast geworden om naar les Aulnettes af te reizen en alle verwachtingen blijken meer dan uitgekomen! Wat een heerlijke plek in de Vendee. Het ontvangst door Frans was persoonlijk en hartelijk en ook het huisje was erg fijn. Een ruime tuin rondom het chalet met een grote veranda. Veel privacy en ondanks de bomen/struiken niet veel last van ongedierte gehad.

De keuken heeft ruim voldoende spullen om te kunnen koken en de slaapkamers zijn ruim. Het zwembad op het park is niet groot maar schoon en voldoet prima voor het aantal gasten op het park.

De sfeer op het park is gezellig, open en vriendelijk. Ook voelt het veilig, door het afgesloten hek. Veel speelgoed in de speelkamer, een walhalla voor onze jongste!

Leeftijd van de kinderen grotendeels onder 8 maar onze oudste van 12 heeft zich ook goed vermaakt. Veel leuke dingen te doen in de omgeving en niet alles kunnen doen, dus wij willen wel terug!

Cynthia,
    20-8-2018