Sorteren

Reviews over L'Aiguillon sur Mer (Vendee)

Karel
    20-8-2018

Patricia
    18-8-2018

Christiane
    18-8-2018

Voor herhaling vatbaar ondanks de minpunten

Riphagen
    2-8-2018

Zwembad is leuk al zitten de glijbanen die op site getoond worden hellemaal achterop de camping met aan onderkant een soort van opvang bak. Verse broodjes te bestellen jammer dan weer dat er 1x per week mosselen zijn en 1x per week kip dat er niet verteld word dat je die vooraf moet bestellen toiletten schoon jammer dat altijd 1 gedeelte geheel afgesloten is in spits uur en de wacht rij voor open gedeelte daardoor oploopt ... winkeltje niet veel te krijgen wand vol drank maat enkel voor avond eten macroni of spaghetti te krijgen .. geen bbq vlees te krijgen en dicht an 12.00 tot 16.00

1 van de beste vakanties

Eric Musiaux
    26-8-2016

we zijn met 2 kinderen van 10 en 11 naar deze camping geweest. Het is wel Frans getint, maar dit was geen enkel probleem voor ons.Het zwembad is niet super groot maar is goed te doen.

De technische staf en receptie zijn zéér vriendelijk en behulpzaam. We hadden een slechte matras , maar na onze vraag of het mogelijk was deze te veranderen werd dit diezelfde namiddag nog gedaan en kregen we een gloednieuwe.

De camping ligt op +/- 7 min van een zéér leuk strand aan "La faute sur mere", waar een super mini golf is en leuke eetgelegenheden + een groot strand.Genoeg te doen daar.

Ook het eten was zéér lekker.

Wij hebben hier een super vakantie gehad en zouden het zeker overdoen.

Als je frans kan of het stoort je niet is dit the place to be !

L'Aiguillon sur Mer (Vendee) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 22 reviews