vakanties La Tranche sur Mer (Vendee)

Reviews over La Tranche sur Mer (Vendee)

Leuk voor 1 keer, prachtig strand

Joey,
    1-11-2018

Goed verzorgde camping met vriendelijk personeel. Wel de stacaravans dicht op elkaar waardoor het wat krap aanvoelt. Mooi buitenzwembad, winkeltje op de camping met hoognodige spulletjes, broodjesservice. Supermarkt Spar net buiten de camping met alles wat je nodig hebt, wel prijzig allemaal. Strand is echt prachtig alleen best een eindje lopen, zeker met 35 graden. (zeker 15 minuten vanaf de ingang van de camping) Tranche-sur-mer is een leuk plaatsje met wat winkeltjes en een leuke behoorlijke weekmarkt. Iedere avond animatie cq activiteit bij de bar. Wifi niet gratis! (alleen bij de bar gratis dus alle jeugd verzameld zich daar s avonds met hun mobieltje)

Chapeau echt fantastisch.

Janny,
    10-9-2018

Eind Augustus 1 nachtje geweest op deze leuke camping.Wat een verademing nadat we wel 5 campings langs geweest waren die alleen Mobile Home's hebben.Vriendelijke ontvangst/heel schoon sanitair.Op de fiets naar het plaatsje en daarna naar het strand waar we heerlijk gegeten hebben.Van de Disco geen last gehad.We komen zeker terug voor meer dagen.

Céline,

Nadege,