Reviews over La Guérinière

Schitterende ligging

M. Ryckaert,
    15-5-2017

Hotel Punta Lara is schitterend gelegen in een golvend parklandschap met oude dennenbomen aan de rand van de oceaan. De comfortabele en prettig ingerichte kamers zijn ondergebracht in zuiders aandoende gebouwen en zijn allemaal op de oceaan gericht. Het hotel heeft een eigen strand om te zonnen, maar vanwege de rotsige bodem is zwemmen in zee geen optie. Er is wel een vrij ruim buitenzwembad. Vriendelijke ontvangst. Prima ontbijt. Over de kwaliteit van het restaurant kan op basis van één maaltijd moeilijk geoordeeld worden. De indruk is: goede keuken, maar soms wat gezochte smaakcombinaties. Niet alle wijnen op de wijnkaart hebben een aanvaardbare prijs-kwaliteitsverhouding.

La Guérinière scoort een 8 uit 10, op basis van 10 reviews