Reviews over La Chapelle Hermier (Vendee)

Prima

Ilona,
    26-11-2018

Zeer grote camping. Fiets mee is geen overbodige luxe. Zeer grote plaatsen, veel Engelsen en Fransen. Heel mooi zwembad, zeker voor onze dochter van 3.

Veel lawaai tot na 23:00, vooral door jonge Engelse kinderen. Waardoor onze dochter laat in slaap viel.

Sanitair is in het nieuwe gedeelte echt geweldig. Waar wij stonden was het oud maar redelijk schoon.

Supermarkt is en eindje rijden, zo'n 20 min.

Wij komen niet meer terug, de camping was ons te groot.

Heerlijke vakantie gehad.

Chris,
    26-9-2018

Prachtige camping, grote plaatsen. Week verbleven op een touroperator camping. Grote caravan van alle gemakken voorzien. alleen het matras was iets aan de harde kant. Toen we dit aan de medewerker doorgaven kregen we gelijk van haar (Eline) een ander matras. Top geregeld. Komen hier graag nog een keer terug

Mooie en niet te massale Camping

Ingrid,
    11-9-2018

Een mooie maar niet te massale Camping. We stonden op het oude gedeelte, waar het erg groen is en voldoende schaduw. We hebben het nieuwe gedeelte van de camping bekeken, waar een welness gedeelte is, maar dit is nog erg nieuw en daarom nog weinig schaduw. Sanitair is schoon en wordt regelmatig schoon gemaakt. De plekken zijn mooi groot. Vooral het zwembad was bij de kids een succes, met gele banden de glijbanen af. De camping ligt dicht bij een meer waar je via een bospad kan komen. Een kleine speeltuin voor de kids. Animatie is goed en men probeert er een feestje van te maken.

Super leuke vakantie!

Mirjam,
    20-8-2018

Hele mooie camping, speels aangelegd. Zeer mooie speeltuinen en zwembaden. Vooral het nieuwe zwembad vonden wij mooi, omdat dat het ontspannen sauna gevoel gaf. Voor glijbanen kun je naar t andere zwembad.

Sanitair hoefden wij niet te gebruiken, maar zag er netjes uit, op het nieuwe deel echt super.

Wij boekten met AlFresco, dat was prima, en goedkoper dan bij de camping zelf. Wel misten we airco!

Strand is 15 min rijden, mooie brede stranden. Verder mooie omgeving, veelnte doen. Zo kun je op t meer bootjes huren, er zijn mooie kastelen in de omgeving en je kunt er mooi wandelen en fietsen.

Tip: het nieuwe deel is erg mooi en luxe, maar toen wij er waren nog super kaal en open. Iedereen zat super te kijk. Als je daar niet van houdt, kun je beter op het oude deel boeken. Je kunt dan ook vrij gebruik maken van alle faciliteiten van t nieuwe deel.

Mooie camping met minpunten

Erwin van Boxel,
    15-8-2018

Na vele jaren tevreden camperen op 4* Yelloh Village campings, vol verwachtingen naar 5* camping Le Pin Parasol. Mooie camping met grote plaatsen. Onze plaats 124 is wel erg schuin, maar het lukte net met het neuswiel in de grond, dus geen probleem voor ons. Ik zou dit stuk echt niet aanraden met een tent. Winkeltje klein, maar alles wat je nodig hebt. De animatoren hebben duidelijk pret, maar het is vooral chaotischer en amateuristischer dan wat we gewoon zijn. De wifi is hier wel erg duur: 25 euro per toestel per week en geen mogelijkheid tot familie- of maandformules, waardoor ons dit hier 225 euro zou kosten voor drie weken. Plus het feit dat je er elke keer na exact 1 uur uit wordt gegooid en terug manueel in moet loggen. In de omgeving is ook niet erg veel te beleven, daarvoor moet je naar de kust die hier een 15 kilometer afligt. Op dit moment ongeveer 80% procent Engelsen wat niet erg is, maar wel een heel ander sfeer geeft.

La Chapelle Hermier (Vendee) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 56 reviews