La Chapelle Hermier (Vendee)

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle Hermier (Vendee) voor je op een rij gezet:

Reviews over La Chapelle Hermier (Vendee)

Mooie omgeving

ab,
    24-7-2015

Dicht bij de kust, strand Normandeliere bij bretignolles s mer is een aanrader. Verder is sables d olonne ook erg leuk, mooi strand en plaatsje! Klimpark dichtbij de camping le grand defi, is een geweldig klimpark!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Een paar huizen, meer niet.

Marion van Sermondt,
    9-7-2014

Deze plaats is een gehucht van een paar huizen. We zijn er alleen doorheen gereden, voor restaurant, supermarkt of terras moet je minstens een half uur verder rijden. Aan het meer ligt een crêperie in een prachtig pandje op een heuvel, maar die was gesloten toen wij er wilden eten. ;-)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

fantastische omgeving

Jan,
    20-9-2013

Een mooie bestemming voor rust zee, zon en stranden,maar ook de sportievelingen kunnen hier hun hart ophalen aan het grote meer lac de launay,zo heeft de plaatselijke vvv 3 routes uitgezet voor geocachers een van 7 km en een van 3km en eentje in la Mothe-Achard met bezienswaardigheden. Voor ons een fijne bestemming en voor ieder wat wils.De prijzen voor consumptie en veel supermarkten zijn heel redelijk.

Gereisd met partner in Sat Jun 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Meer gehuchtje, niet spectaculair

Marian Gysbrechts,
    12-7-2013

De dorpskern op zich stelt niet veel voor. Het is meer een klein gehuchtje. De omgeving is wel prima. Meer mogelijkheden waren er in Coëx, een nabijgelegen dorpje met een supermarkt, marktje, dokter, apotheker, post, viswinkel,...

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi stadje

katrien Lambrecht,
    28-8-2012

er is ter plaatse niet zo heel veel te zien. Wij hebben wel een uitstap gedaan naar Ille d'yeu en dat was wel leuk maar niet aan te raden bij hevige wind! Slechte doortocht gehad maar in het terugkeren was het een boottocht van een uurtje, volop genieten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
La Chapelle Hermier (Vendee) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 56 reviews