• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over La Chapelle Hermier (Vendee)

Klein oud dorpje, niet veel te doen!

anoniem
    7-7-2016

Het dorpje is vrij afgelegen. Er is wel een leuk kerkje.

Voor boodschappen moet je toch wel ongeveer een kwartier rijden naar de grotere supermarkten.

Mooie omgeving

ab
    24-7-2015

Dicht bij de kust, strand Normandeliere bij bretignolles s mer is een aanrader. Verder is sables d olonne ook erg leuk, mooi strand en plaatsje! Klimpark dichtbij de camping le grand defi, is een geweldig klimpark!!!!

Heerlijke omgeving

Anouk van Twisk
    14-7-2015

Een heerlijke bestemming om met het hele gezin door te brengen. Mooie omgeving en keuze uit verschillende grote stranden inclusief gezellige boulevards.

Mooie natuur rondom het meer

robin
    13-7-2015

Mooie stranden op een 15 minuten rijden waar leuk naar bbeestjes gezocht kan worden bij laag water. Ook wandelen/fietsen rondom Lac du Jaunay is een aanrader als je een natuurliefhebber bent.

Prachtig

Petravanhaarlem