Jard sur Mer( Vendee)

We hebben een aantal aanbieders voor Jard sur Mer( Vendee) voor je op een rij gezet:

Reviews over Jard sur Mer( Vendee)

Leuk klein toeristenplaatsje

Gerben
    17-8-2018

Leuk dorpje. Ochtendmarkt erg druk. In het winkelcentrum zijn weinig restaurants. Rond de molen wel meerdere en verschillende. Strand in de plaats zelf vond ik minder als andere die verderop liggen, zoals la mine of le rocher. Goeie grote super U met aparte viswinkel. Al met al een leuk dorpje maar bezoek ook vooral sable d'olonne en rij daar via de kust naartoe !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Top camping

A.Vos
    19-8-2016

Fijne camping ,goed georganiseerd,niet alle wc gebouwen even schoon.Bar is gezellig en elke avond wel iets te doen .normale prijzen voor een consumptie.Geschikt voor zowel grote als kleine kinderen.15 min.lopen naar het strand maar ook met de auto prima te bereiken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fijne vakantie gehad in Jard sur Mer!

Familie de Boer
    27-7-2016

Alles is prima te doen met de auto, leuke plaatsjes als les Sables d'Olonnes (half uur- grote plaats met mooie wnadelboule ard) en Les tranches sur Mer (20 min- kleinere plaats met leuke winkelstraat). Strandjes zijn ook prima. Restaurant La Cabau is niet zo toeristsch en prima, ligt aan het einde vd winkelstraat van Jard sur Mer bij de rotonde. Ook is Le Stoop in het oude haventje heel goed en relaxed sfeertje. Als ik iets moet opnoemen wat niet zo leuks was is dat je overal €2,50 per bolletje betaalt voor een ijsje!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Aardig Frans badplaatsje, geen spannende omgeving

Dennis
    4-8-2015

Jard sur Mer is een klein badplaatsje in de Vendee aan de kust van Frankrijk. Qua mooi-weer-garantie zou je eigenlijk nog iets zuidelijker moeten zitten (naar ons idee dan) om de buien die richting noord-west Europa trekken te ontlopen. Het plaatsje zelf biedt wat bakkertjes, souvenir-winkeltjes, restaurants e.d. maar is niet zo spannend. De markt op maandagmorgen is wel aardig. De stranden zijn niet zo mooi vonden wij (stenen, zeewier, etc.). Wel vonden wij Plage la Mime een paar km afstand wel leuk en mooi om te zien. Dit strandje is met de fiets en auto goed te bereiken. De voorzieningen zijn verder prima. Een grote Super-U voor alle boodschappen, tankstations, verhuur van fietsen e.d. Des Sables d'Olonne op ca. 25 km is wel echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

plukjes mooie natuur

EdeMonnink
    24-9-2014

Plaatsje met voldoende en ook leuke restaurantjes + een levendige boulevard. Stukken zandstrand en stukken stenig strand. In de omgeving kun je leuk kano varen en bijv. een mega leuk/groot klimbos. Ook aan musea en kastelen geen gebrek.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Aug 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Jard sur Mer( Vendee) scoort een 5,9 uit 10, op basis van 103 reviews