Reviews over Chauché

Mooie camping, weinig te beleven in de omgeving

Fam. Strik,
    15-7-2018

Mooie redelijk rustige camping. De staanplaatsen zijn groot, 200m2, maar doordat ze niet zijn afgebakend zit je toch redelijk dicht op elkaar. Komt ook doordat er grote bomen op de staanplaatsen aanwezig zijn en je niet geheel de plaats kan benutten als je er met een caravan gaan staan. Sanitair is netjes en wordt 3x daags schoongemaakt. Eigenaars zijn zeer vriendelijk en geven je een hartelijk welkom bij aankomst. Praten ook Engels overigens. Jammer dat de camping zo afgelegen ligt. Eris helemaal niets te beleven in de omgeving. Fietsen en wandelen is ook echt geen doen, daardoor het veel te steil en heuvelachtig is. Wat dan overblijft is met de auto minimaal 1uur rijden om wat ‘levendigheid’ te kunnen bekennen. Neem vooral een lange elektriciteits kabel mee omdat die vrij ver van de staanplaatsen verwijderd kunnen zijn. WiFi is super goed geregeld op deze camping. Camping is voor het grote deel auto-vrij, dus op een parkeerplaats