Brem sur Mer (Vendee)

We hebben een aantal aanbieders voor Brem sur Mer (Vendee) voor je op een rij gezet:

Yelloh! Village

Reviews over Brem sur Mer (Vendee)

Je gaat voor surfen en strand

AA Floor,
    2-8-2012

Het is een klein plaatsje; eenvoudig; voor de natuur moet je meer naar het binnenland rijden. Het si typisch een plaatsje waar je gaat voor strand en surfen. Er is over het algemeen ook veel zon. Aantal zonuren wijkt niet veel af van Cote d' Azur. Vaak na een bui is er gauw weer zon, omdat het vlakbij de zee ligt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Zalig (micro) -klimaat!

Geert Moonen ,
    24-8-2009

De eerste maal dat we deze zijde van Frankrijk bezochten. Hier heerst een micro klimaat. Ik dacht eerst dat dit een fabeltje was. Niet dus. Vergelijk het met de beste dag bij ons aan zee, zonder dat frisse briesje. Men heeft hier meer uren zon per jaar dan bv. Monaco. Het koelt´s nachts geweldig af waardoor je slaapt als een roos. Er is in het seizoen tweemaal markt en ga er zeker om paté bij een slager op de markt. Uiteraard met stokbrood en een lokaal wijntje en je hebt Frankrijk op zijn best. Naar mijn mening zijn de Fransen hier vriendelijker dan elders in Frankrijk. Verderop vind je zeewatermeertjes en prachtige stranden. Voor een bruisend uitgaansleven moet je hier niet zijn. Wandelen, fietsen, surfen, skimboarden, kiten, zonnen, krabbetjes vangen.... rusten!

Gereisd anders in augustus 2009
Brem sur Mer (Vendee) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 30 reviews