Reviews over Brem sur Mer (Vendee)

Fijn verblijf ondanks wat kleine plekken luxe huis

marian,
    16-8-2018

Fijne overzichtelijke camping:

-glijbanen geweldig vertier voor kinderen

- prima tennisbaan

-multi sport veld klein en druk voor voetballers

-nieuwe luxe huisjes: van binnen mooi en schoon met 2 badkamers; buiten gezellige veranda; echter daarnaast geen stukje tuin en aan het pad waardoor vaak mensen vlak langs veranda; de goedkopere huisjes hebben soms wel stuk eigen grond om heen

-kinderen super vermaakt zwembad, ping pong ( binnen en buiten) en tennis

-strand mooi aan oceaan; soms druk

- echt goede pizza; rest aanbod niet gegeten

- uitermate vriendelijk personeel receptie

-erg mooi fietspaden in de Vendee dichtbij camping

Kortom prima plek; wat druk op elkaar; netjes; glijbanen absolute meerwaarde voor onze jongens

Half aug wel wat NL maar niet veel

Ondanks onvriendelijkheid, leuke camping

Esther,
    13-8-2018

Leuk park. Genoeg te doen voor kinderen. Zaten in een Mobil home voor 6 personen met 2 volwassenen en 2 kinderen. Hierdoor hadden iets meer ruimte dan normaal. Was goed schoon.

Strand bij Brem Sur mer vond ik tegenvallen, veel kiezelstenen . Het strand een stuk verderop bij les Sables is een stuk mooier.

Nadeel van het park is de onvriendelijkheid. Bij de receptie, maar ook bij het restaurant. Nog nooit zoiets meegemaakt. Wordt gewoon genegeerd bij bestellen en er wordt gezucht als je iets vraagt. Eten was prima daar. Erg jammer. Denk als dit beter is het park ook beter scoort.

Sophie, Receptionnist, Directeur, 15-8-2018

Goedemorgens,

Ik ben enigszins verbaasd over uw opmerking over het gebrek aan gezelligheid. Ons team stelt zich immers zoveel mogelijk ter beschikking van onze vakantiegangers.

U lijkt te hebben genoten van onze vestiging en onze regio en we zijn blij.

Oprecht,

Sophie

Fantastische vakantie

Johan Kiel,
    11-8-2017

Super park, met mooie glijbanen, goed restaurant en aardig personeel. Een aanrader!!!!

slecht restaurant, slechte pizza's; te dunne en harde café

Bas,
    31-7-2017

slecht restaurant, slechte pizza's; te dunne en harde bodem, aangebrand. koffie duur, grote café creme was niet groot.

Receptie uitermate vriendelijk.

Mooie camping

Karin van Rens,
    29-7-2017

Mooie camping wel gelegen aan drukke weg anderhalve kilometer van dorp en zee . Sanitair was niet netjes aan camping zijde

Brem sur Mer (Vendee) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 30 reviews