Batz sur Mer (Loire Atlantique)

We hebben een aantal aanbieders voor Batz sur Mer (Loire Atlantique) voor je op een rij gezet:

Reviews over Batz sur Mer (Loire Atlantique)

Prachtige kust rustig dorpje.

fam. geurts
    21-8-2014

Dorpje zelf heeft niet heel veel. Maar de kust is mooi geen hoogbouw.Een klim op de kerktoren is de moeite waard. Vier leuke eetgelegenheden. Aan de andere kant van het dorp liggen de zoutwinnings gebieden ook erg prachtig.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk wandelen en fietsen in de omgeving

Hanneke
    12-8-2014

Het was er erg druk, maar als je lekker aan zee wandelt over de aangegevens paden, merkte je daar eigenlijk niet veel van. We zijn een keer in Batz sur Mer zelf geweest (de camping lag er wat vandaan). Een lief klein plaatsje, lekker bakker

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014
Batz sur Mer (Loire Atlantique) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 18 reviews